Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door logic
    In eerste instantie doet mij dit denken aan die van de Volvo V70.
    Kan beter als je het mij vraagt!
    Voor de rest idd. de concurrent van de BMW 3-serie.
    Wie weet mits een goeie leaseprijs misschien de ideale firmawagen... dit brengt me al op ideeën!
    Peugeot 307 Sw 1.4HDI
    & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
    http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
    Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic
      Klein beetje goedkoop ogend, maar niet mis.

Het exterieur is ronduit jaw dropping beautiful

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
        Kan beter als je het mij vraagt!
        Daar heb je eigenlijk wel gelijk in... maar op zich is dit ook maar een slechte foto. Denk aan de schitterende lederen sportzetels die Alfa heeft. Neem ipv een ronduit lelijke pook van de automaat, een handgeschakelde. Neem carbon of alu inleg voor het dashboard. En dan sportievere grijs/zwart tinten ipv het beige. En ik kan me dan al voorstellen dat het een groot verschil zal zijn.

En jaja, dashboard gericht naar de bestuurder zoals het ook hoort te zijn he Bangle!

Comment

Op deze foto vind ik het interieur maar slap, zeker in vergelijking met de sublieme koets, maar 't kan natuurlijk ook aan de foto liggen

Comment

wow! wat een knappe verschijning!

Comment

...........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

...........

Dit is zeer zeker een concurrent voor de nieuwe 3! Damn wat is ie mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

...........

*zoekt woorden*

*vindt geen woorden*

*ademloos*

*valt van stoel*

Wat een kleur al niet kan doen

*kijkt weer*

*kebok*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever
                    Op deze foto vind ik het interieur maar slap, zeker in vergelijking met de sublieme koets, maar 't kan natuurlijk ook aan de foto liggen
                    Aan het gezichtstandpunt van deze foto te zien, lijkt me dit een fotosoep van een scoop foto van het interieur te zijn, waar toch nog een redel deel van was afgedekt.

Het ziet er niet echt uit zoals een uitgelekte officiële foto
                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Prachtig gewoon!!

Veel elementen van dat prototype van Bertone van enkele jaren geleden overgenomen!!

Stevige concurrent kan dat worden van de 3- en C-klasse rijders die een gewaagd, mooi italiaans design durven kiezen

Thumbs up voor Alfa!

Comment

Het is alleszins de meest sportief ogende en de stoerste blik. Als je't mij vraagt een serieuze concurrent voor de Bmw afgaande op het uiterlijk. Natuurlijk moeten de prestaties en de kwaliteiten er ook zijn, maar dat is een beetje te vroeg om nu al te oordelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                          Het is alleszins de meest sportief ogende en de stoerste blik. Als je't mij vraagt een serieuze concurrent voor de Bmw afgaande op het uiterlijk. Natuurlijk moeten de prestaties en de kwaliteiten er ook zijn, maar dat is een beetje te vroeg om nu al te oordelen.
                          Sorry hoor, maar ik vind dat Alfa, en ZEKER dedeze, qua design een paar trappen hoger staat dan de Duitse concurrenten zene! Allé, bekijk die 159 eens

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

Wat gaat de richtprijs ongeveer zijn voor deze schoonheid?

Comment

Lekker !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Wat gaat de richtprijs ongeveer zijn voor deze schoonheid?
                                Kan me niet zoveel schelen hoeveel hij zal kosten nieuw, kan er me eerder iemand zeggen hoe goed hij zijn waarde zal behouden, want daar ligt het knelpunt bij die auto's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Kan me niet zoveel schelen hoeveel hij zal kosten nieuw, kan er me eerder iemand zeggen hoe goed hij zijn waarde zal behouden, want daar ligt het knelpunt bij die auto's!
                                  En de betrouwbaarheid...
                                  Als ze niet waardevast zijn, koop je toch gewoon een 2de hands 159

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                    En de betrouwbaarheid...
                                    Als ze niet waardevast zijn, koop je toch gewoon een 2de hands 159
                                    is wel waar heb zo een beetje zitten rondneuzen op 2ehands sites naar alfa's. Tis echt een groot feest daar. Alfa 166 V6 super voor ==> 9.900 €

Comment

Hola, bij het interieur laat Alfa een serieuze steek vallen.
                                      Zo banaal en ouderwets.
                                      Toch jammer als je het exterieur bekijkt.

Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

Och, dat komt door die slechte kleurenkeuze.
                                        Wel slechts een lichte update van het 156-interieur maar dat is dan ook erg mooi.

Comment

Ik vind het wel iets hebben, zeker met die extra tellertjes. Lekker sportief!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          cc

Comment

Working...
                                          X