Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
    Hola, bij het interieur laat Alfa een serieuze steek vallen.
    Zo banaal en ouderwets.
    Toch jammer als je het exterieur bekijkt.

www.autobild.de
    Ander stuurtje en dan die banale plaat rond de versnellingspook wat opfrissen en het is in orde, en liefst ook nog een zwart interieur bij dat alu!

Comment

Ik hou van wagens die dynamisme uitstralen en die ook echt rijplezier bieden. Ik denk dat Alfa Romeo ook bij deze groep van wagens hoort.

Persoonlijk heb ik het vorig model altijd een mooie wagen gevonden. Ook dit model is weer prachtig. Zowel binnen als buiten is het een echte Alfa Romeo.

Deze wagen kan een echte concurrent zijn voor de nieuwe BMW 3-reeks. De BMW zal wel wat duurder zijn, maar je krijgt dan ook een kwalitatief betere auto met een betere restwaarde. Als je de verhouding prijs/kwaliteit gaat bekijken, denk ik dat beide wagens aan mekaar gewaagd zijn.

Zoals steeds zal bij een keuze tussen beide wagens, naast de portefeuille, ook het hart een belangrijke rol spelen...

"Goesting is koewep", zeggen ze in Limburg.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zo banaal en ouderwets.

www.autobild.de
        Het interieur valt mij ook een beetje tegen.

Allez ik bedoel het exterieur maakt zo een sprong voorwaarts wat betreft klasse, afwerking, uitstraling.
        Het interieur daarentegen blijft een beetje hangen

Maar in real life zou het er wel helemaal anders kunnen uitzien natuurlijk, al bedriegt mijn eerste indruk me zelden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
          Het interieur valt mij ook een beetje tegen.

Allez ik bedoel het exterieur maakt zo een sprong voorwaarts wat betreft klasse, afwerking, uitstraling.
          Het interieur daarentegen blijft een beetje hangen

Maar in real life zou het er wel helemaal anders kunnen uitzien natuurlijk, al bedriegt mijn eerste indruk me zelden
          wat een lelijk interieur Misschien dat het wel wat betert, indien je voor donkere kleuren kiest, maar in dit bleek kleurenarsenaal kies ik direct voor een nieuwe 3 reeks! De binnenkant is tenslotte waar je het meest van je dit in doorbrengt niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            wat een lelijk interieur Misschien dat het wel wat betert, indien je voor donkere kleuren kiest, maar in dit bleek kleurenarsenaal kies ik direct voor een nieuwe 3 reeks! De binnenkant is tenslotte waar je het meest van je dit in doorbrengt niet
            die bedenking maakte ik mij ook onmiddellijk; 'als ik voor de keuze zou staan, een wagen uit die klasse, zou het een bmw of een alfa met donkere interieurkleurtjes worden? '

Hartverscheurend

Maar ik heb nogal de gewoonte op z'n Italiaans te leven en mn hart te volgen.
            Bijgevolg niet te veel nadenken (op zn Duits).

Dus hoogstwaarschijnlijk een alfa!

Comment

Valt mij ook een beetje tegen. De eerste foto die ik hier plaatste van het interieur was zelfs nog mooier ook. En waarom steeds dat beige? Zelfs mijn vader van 65 ziet liever een zwart sportief interieur.

Maar de klokken in het dashboard, met het digitaal Alfa logo tussen de wijzerplaten, vind ik schitterend. Ook de vorm van het dashboard vind ik mooi, maar de layout van de middenconsole is minder geslaagd. De GPS/muziek module is breder dan de airco regeling, en lijkt dan nog eens scheef te staan tov de 3 klokken daarboven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic
                Maar de klokken in het dashboard, met het digitaal Alfa logo tussen de wijzerplaten, vind ik schitterend...|
                bedoel je dit??
                écht mooi!
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimster
                  bedoel je dit??
                  écht mooi!
                  dat is wèl knap ja

Comment

bedoel je dit??
                    Spot on! Op die display tussen de wijzerplaten komt dan het Alfa logo in 't rood erop te staan... yummie.

Comment

Zo banaal en ouderwets.

www.autobild.de
                      slik... enfin wat zou dit geven in zwart met alu of carbon afwerking ???
                      Someone PS plzz ?
                      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Interieur valt behoorlijk tegen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          Interieur valt behoorlijk tegen!
                          idd. Als je dit vergelijkt met bijv. het interieur van de GT, dan is dit teleurstellend.

Comment

toch niet echt mee eens..als je de high resolution foto's bekijkt op Italiaspeed.com dan zie ik toch heel veel mooie details, en dan krijg je ook een beter "overview" van de gehele layout.. maar ik ben wel akkoord dat lichte kleuren het interieur geen goed doen..
                            voor mij is het een evolutie van het 166 interieur..
                            het ziet er gewoon volwassener uit en past beter bij de marktpositie die Alfa romeo wil innemen met de 159

Comment

toch niet echt mee eens..als je de high resolution foto's bekijkt op Italiaspeed.com dan zie ik toch heel veel mooie details, en dan krijg je ook een beter "overview" van de gehele layout.. maar ik ben wel akkoord dat lichte kleuren het interieur geen goed doen..
                              Mja, van alle foto's die ik op Italiaspeed.com gezien heb, vond ik het donkere interieur niet direct mooier dan het beige... maar dat hangt van foto tot foto af. De belichting op de foto in de bijlage (van de Bera) is veel beter waardoor het dashboard plots ook mooier is, dus het zal IRL waarschijnlijk mooier zijn.

En het V6 motorblok... snik, geen chrome inlaten meer.
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 03/03/2005, 20:23.

Comment

alfa romeo 159

Ik vidn het interieur PRACHTIG!!! Oké in het beige is het een pak minder, maar op italiaspeed.com kun het in het zwart zien en ... AF!!! Als ik dit vgl met het dashboard dat (gewoon gekopieerd is van 5, mss beetje anders!) Maar sorry die verschrikkelijke lijnen die daar zo in en uit elkaar lopen!! --> een ramp! En als je dan dit interieur ziet met die strakke wijzerplaten (mooi afgewerkt trouwens t.o.v. de vorige!) En dan die deurgrepen die zo een sprtief kantje hebben (je ziet de schroeven! ) Heeft echt een sportieve uitstraling en met die kaart starten en start knop,.... Het is af!!! Veel beter in vergelijking met gt ofzo --> oogt veel goedkoper! En ja vanbuiten is het ook oké é dus ik zou zegge: dé referentie in zijn klasse!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wewe

En een mooie neus ook vind ik. Alleen weer jammer dat die nummerplaat verplicht is. Echt jammer.
                                  Inderdaad jammer bij deze auto, maar je kunt hem wel nog mooi plaatsen boven één van de mistlampen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic
                                    En het V6 motorblok... snik, geen chrome inlaten meer.
                                    hier kan elke autoliefhebber alleen maar om janken.. en voor diegene die niet direct weten waarom: ga es op zoek naar een GTA of een GT 3.2 V6 en doe de motorkap open en dan weet je't wel..
                                    maar het geluid van de nieuweling maakt veel goed..
                                    op de homepage van www.alfaromeo.nl staat de Brera stationair te draaien.. en je kan ook gassen door op het gaspedaal (sic) te klikken.. cool!

Comment

dat navi-systeem lijkt me alles behalve ergonomisch
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        dat navi-systeem lijkt me alles behalve ergonomisch
                                        Zo laag staat het nu ook weer niet hé. Als ze het vanboven in de middenconsole hadden gezet, dan zo het design moeten wijzigen. Ik vind het goed zo!

Comment

Voila zie, zo moet dat zijn! Zie ne keer naar dat zwarte interieur!
                                          Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                          & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                          http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                          Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Working...
                                          X