Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
Ik hou van wagens die dynamisme uitstralen en die ook echt rijplezier bieden. Ik denk dat Alfa Romeo ook bij deze groep van wagens hoort.
Persoonlijk heb ik het vorig model altijd een mooie wagen gevonden. Ook dit model is weer prachtig. Zowel binnen als buiten is het een echte Alfa Romeo.
Deze wagen kan een echte concurrent zijn voor de nieuwe BMW 3-reeks. De BMW zal wel wat duurder zijn, maar je krijgt dan ook een kwalitatief betere auto met een betere restwaarde. Als je de verhouding prijs/kwaliteit gaat bekijken, denk ik dat beide wagens aan mekaar gewaagd zijn.
Zoals steeds zal bij een keuze tussen beide wagens, naast de portefeuille, ook het hart een belangrijke rol spelen...
"Goesting is koewep", zeggen ze in Limburg.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverHola, bij het interieur laat Alfa een serieuze steek vallen.
Zo banaal en ouderwets.
Toch jammer als je het exterieur bekijkt.
www.autobild.de
Allez ik bedoel het exterieur maakt zo een sprong voorwaarts wat betreft klasse, afwerking, uitstraling.
Het interieur daarentegen blijft een beetje hangen
Maar in real life zou het er wel helemaal anders kunnen uitzien natuurlijk, al bedriegt mijn eerste indruk me zelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door el DiDiHet interieur valt mij ook een beetje tegen.
Allez ik bedoel het exterieur maakt zo een sprong voorwaarts wat betreft klasse, afwerking, uitstraling.
Het interieur daarentegen blijft een beetje hangen
Maar in real life zou het er wel helemaal anders kunnen uitzien natuurlijk, al bedriegt mijn eerste indruk me zeldenMisschien dat het wel wat betert, indien je voor donkere kleuren kiest, maar in dit bleek kleurenarsenaal kies ik direct voor een nieuwe 3 reeks! De binnenkant is tenslotte waar je het meest van je dit in doorbrengt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitwat een lelijk interieurMisschien dat het wel wat betert, indien je voor donkere kleuren kiest, maar in dit bleek kleurenarsenaal kies ik direct voor een nieuwe 3 reeks! De binnenkant is tenslotte waar je het meest van je dit in doorbrengt niet
'
Hartverscheurend
Maar ik heb nogal de gewoonte op z'n Italiaans te leven en mn hart te volgen.
Bijgevolg niet te veel nadenken (op zn Duits).
Dus hoogstwaarschijnlijk een alfa!
Comment
-
Valt mij ook een beetje tegen. De eerste foto die ik hier plaatste van het interieur was zelfs nog mooier ook. En waarom steeds dat beige? Zelfs mijn vader van 65 ziet liever een zwart sportief interieur.
Maar de klokken in het dashboard, met het digitaal Alfa logo tussen de wijzerplaten, vind ik schitterend. Ook de vorm van het dashboard vind ik mooi, maar de layout van de middenconsole is minder geslaagd. De GPS/muziek module is breder dan de airco regeling, en lijkt dan nog eens scheef te staan tov de 3 klokken daarboven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicMaar de klokken in het dashboard, met het digitaal Alfa logo tussen de wijzerplaten, vind ik schitterend...|
écht mooi!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SouldriverHola, bij het interieur laat Alfa een serieuze steek vallen.
Zo banaal en ouderwets.
Toch jammer als je het exterieur bekijkt.
www.autobild.deslik... enfin wat zou dit geven in zwart met alu of carbon afwerking ???
Someone PS plzz ?Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
toch niet echt mee eens..als je de high resolution foto's bekijkt op Italiaspeed.com dan zie ik toch heel veel mooie details, en dan krijg je ook een beter "overview" van de gehele layout.. maar ik ben wel akkoord dat lichte kleuren het interieur geen goed doen..
voor mij is het een evolutie van het 166 interieur..
het ziet er gewoon volwassener uit en past beter bij de marktpositie die Alfa romeo wil innemen met de 159
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimstertoch niet echt mee eens..als je de high resolution foto's bekijkt op Italiaspeed.com dan zie ik toch heel veel mooie details, en dan krijg je ook een beter "overview" van de gehele layout.. maar ik ben wel akkoord dat lichte kleuren het interieur geen goed doen..
En het V6 motorblok... snik, geen chrome inlaten meer.
Comment
-
alfa romeo 159
Ik vidn het interieur PRACHTIG!!! Oké in het beige is het een pak minder, maar op italiaspeed.com kun het in het zwart zien en ... AF!!! Als ik dit vgl met het dashboard dat (gewoon gekopieerd is van 5, mss beetje anders!) Maar sorry die verschrikkelijke lijnen die daar zo in en uit elkaar lopen!! --> een ramp! En als je dan dit interieur ziet met die strakke wijzerplaten (mooi afgewerkt trouwens t.o.v. de vorige!) En dan die deurgrepen die zo een sprtief kantje hebben (je ziet de schroeven!) Heeft echt een sportieve uitstraling en met die kaart starten en start knop,.... Het is af!!! Veel beter in vergelijking met gt ofzo --> oogt veel goedkoper! En ja vanbuiten is het ook oké é dus ik zou zegge: dé referentie in zijn klasse!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicEn het V6 motorblok... snik, geen chrome inlaten meer.
maar het geluid van de nieuweling maakt veel goed..
op de homepage van www.alfaromeo.nl staat de Brera stationair te draaien.. en je kan ook gassen door op het gaspedaal (sic) te klikken.. cool!
Comment
-
Voila zie, zo moet dat zijn! Zie ne keer naar dat zwarte interieur!Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
Comment