Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad! Het exterieur is prachtig, maar langs binnen vind ik het toch wel een tegenvaller. Het mag dan nog zeer Italiaans zijn en enorm veel karakter uit stralen... het kan toch beter ze! Het interieur van de GT vind ik persoonlijk mooier.
Maar Alfa's en interieurs... ik persoonlijk heb het nooit de ideale combinatie gevonden!
Het ietrieur van de Alfa 159 en de Alfa brera zijn gebaseerd op een racemodel uit de jaren 60 (verbeter mij als ik het niet goed heb )
daarom zullen de meeste mensen vinden dat het er wat te retro uitziet.
maar ouderwets het is gewoon een moderne evolutie van het interieur van de 156.
Alfa heeft gewoon een sportief italiaans interieur, het is inderdaad een heel verschil tegenover het interieur van de recente BMW's dat zeer strak en zakelijk is. Wat de ergonomie van het Navigatiesysteem betreft, het is inderdaat wel nogal complex , er zal waarschijnlijk ook zo'n ellelange gebruiksaanwijzing bij zitten, maar eenmaal je het systeem door hebt, zal het makkelijk en snel te gebruiken zijn, wat je van BMW's I drive niet kunt zeggen.
übergeil int italiaans!!! zalige kleur!!! die achterkant en voorkant amaai kan niet w8ten tot ik hem is irl zie! Die achterlichten zijn precies van die mad-eyes
voorkant is idd ook zeer geil! achterkant doet me een denken aan een andere auto... kan er alleen geen merk/type op kleven
Tuurlijk is dat echt hout. Gemaakt uit 6stukken, toegestopte vijsgaten... T'is geen fineer. Ik zou wel een andere houtsoort nemen, iets donkerder, sipo ofzo dat past beter bij de rest van het stuurwiel. Dat carbon vind ik niet zo mooi. T'is net een tuinslang. Past totaal niet in zo'n prachtig interieur.
Barbaren Hoewel de eerste keer dat ik dat wiel zag moest ik meteen aan mijn grenen badkamerstoeltjes denken. Ik zeg het u, ander hout en een meer retro getint model van stuurwiel en je hebt iets prachtig.
Comment