Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ods
    Het interieur is in het zwart/donker beige mooier dan in het licht créme.
    GPS-scherm staat precies nogal laag.

voor de rest ik het interieur ok.

Comment

• Het interieur vind ik dus totaal niet geslaagd! Het ziet er zo ouderwets uit!

Comment

• Ik vind dat het nog meevalt, maar die radio moet toch verdomd moeilijk te bedienen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
          Ik vind dat het nog meevalt, maar die radio moet toch verdomd moeilijk te bedienen zijn?
          ik heb idd ook m'n twijfels bij de ergonomie...
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
            Het interieur vind ik dus totaal niet geslaagd! Het ziet er zo ouderwets uit!
            Het is ook niet helemaal naar mijn zin. Het exterieur vind ik dan weer zeer knap, maar de binnenkant kan me dus niet echt overtuigen.

Comment

• Inderdaad! Het exterieur is prachtig, maar langs binnen vind ik het toch wel een tegenvaller. Het mag dan nog zeer Italiaans zijn en enorm veel karakter uit stralen... het kan toch beter ze! Het interieur van de GT vind ik persoonlijk mooier.

Maar Alfa's en interieurs... ik persoonlijk heb het nooit de ideale combinatie gevonden!

Comment

• Wat hier net gepost is vind ik juist een meevaller!
                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                  Wat hier net gepost is vind ik juist een meevaller!
                  me too, minder erg dan hetgeen we al gezien hebben!

Comment

• Het ietrieur van de Alfa 159 en de Alfa brera zijn gebaseerd op een racemodel uit de jaren 60 (verbeter mij als ik het niet goed heb )
                    daarom zullen de meeste mensen vinden dat het er wat te retro uitziet.
                    maar ouderwets het is gewoon een moderne evolutie van het interieur van de 156.
                    Alfa heeft gewoon een sportief italiaans interieur, het is inderdaad een heel verschil tegenover het interieur van de recente BMW's dat zeer strak en zakelijk is. Wat de ergonomie van het Navigatiesysteem betreft, het is inderdaat wel nogal complex , er zal waarschijnlijk ook zo'n ellelange gebruiksaanwijzing bij zitten, maar eenmaal je het systeem door hebt, zal het makkelijk en snel te gebruiken zijn, wat je van BMW's I drive niet kunt zeggen.

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                            Oh my god!! wat een geile kleur!!!

Heb je die foto zelf genomen?

Als ik nu een lease wagen zou moeten kiezen (wat zeer fictief is )
                            BMW3-Lexus IS-Alfa 159, maakt de alfa toch een zééér grote kans!

Comment

• Daaaaaaaaaaamn, die kleur, die snuit, die achterkant....

Comment

• die stuurtjes met hout (is echt hout hé?) en carbon, my god

voorkant is idd ook zeer geil! achterkant doet me een denken aan een andere auto... kan er alleen geen merk/type op kleven
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• übergeil int italiaans!!! zalige kleur!!! die achterkant en voorkant amaai kan niet w8ten tot ik hem is irl zie! Die achterlichten zijn precies van die mad-eyes

en als dat stuur er zo gaat uitzien, amai dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    die stuurtjes met hout (is echt hout hé?) en carbon, my god

voorkant is idd ook zeer geil! achterkant doet me een denken aan een andere auto... kan er alleen geen merk/type op kleven
                                    Tuurlijk is dat echt hout. Gemaakt uit 6stukken, toegestopte vijsgaten... T'is geen fineer. Ik zou wel een andere houtsoort nemen, iets donkerder, sipo ofzo dat past beter bij de rest van het stuurwiel. Dat carbon vind ik niet zo mooi. T'is net een tuinslang. Past totaal niet in zo'n prachtig interieur.

Comment

• Dat houten stuur lijkt eigelijk op een wc bril

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        Dat houten stuur lijkt eigelijk op een wc bril
                                        meerbepaald de wc-bril van mijn wc, rofl
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                          meerbepaald de wc-bril van mijn wc, rofl
                                          Barbaren Hoewel de eerste keer dat ik dat wiel zag moest ik meteen aan mijn grenen badkamerstoeltjes denken. Ik zeg het u, ander hout en een meer retro getint model van stuurwiel en je hebt iets prachtig.

Comment

Working...
                                          X