Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Barbaren Hoewel de eerste keer dat ik dat wiel zag moest ik meteen aan mijn grenen badkamerstoeltjes denken. Ik zeg het u, ander hout en een meer retro getint model van stuurwiel en je hebt iets prachtig.
jij als expert knutselt toch direct zo'n exemplaar in elkaar... kan je je eigen individual-afdeling beginnen
ze hadden het beter geïntegreerd in de kofferspoiler ofzo een haaienvin à la BMW gebruikt
Neih! Geen haaienvin op een Alfa, Italianen laten zich niet in met vuile Duitse gewoonten
(ik bedoel eigenlijk gewoon dat dat niet staat op een Alfa
Dat ze die antenne gewoon onzichtbaar proberen maken, zoals in een gsm)
Had deze nog niet zien staan. Man wat een superbe bak, hij ziet er nog beter uit dan op die officiele foto's.
Hij is breed, zot agressief, en straalt bakken klasse uit. Men heeft ervoor gezorgd dat hij er niet zo licht en goedkoop meer uitziet, want dat viel met de vorige toch wel sterk op: hij zag er veel lichter uit dan zijn concurrenten, dus ook goedkoper.
Had deze nog niet zien staan. Man wat een superbe bak, hij ziet er nog beter uit dan op die officiele foto's.
Hij is breed, zot agressief, en straalt bakken klasse uit. Men heeft ervoor gezorgd dat hij er niet zo licht en goedkoop meer uitziet, want dat viel met de vorige toch wel sterk op: hij zag er veel lichter uit dan zijn concurrenten, dus ook goedkoper.
Comment