Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Container die ik gezien heb was aan garage De Rocker in Wetteren
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

De 166 wordt overbodig, vrees ik (alhoewel die nog altijd razend knap is binnenin).
      heb ik ook al gehoord van een alfa-verkoper, daaruit bleek dat de 159 breder is dan de 166 en even groot als de 166, ze vrezen er dus voor dat ze de 166 niet meer aan de straatstenen zullen kwijt geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R5GTT
        heb ik ook al gehoord van een alfa-verkoper, daaruit bleek dat de 159 breder is dan de 166 en even groot als de 166, ze vrezen er dus voor dat ze de 166 niet meer aan de straatstenen zullen kwijt geraken.
        Jammer. Zo'n mooie wagen. Moest ik ooit een luxeberline kopen het zou een 166 zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
          Gisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.

Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat
          Niet dus
          Een collega van mij is gaan kijken, en als je door de gaten in de container loert, zie je enkel foto's van het interieur en exterieur..
          beetje gemiste kans vind ik dan toch

Comment

• Mits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nope, vind ik niet mooi ... Zelfs lelijk.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever
                Mits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
                Wat een stom, zielloos interieur

En het GPS-scherm staat té laag geplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

Dat van dat scherm was mijn eerste reactie en blijft mijn reactie nu! Je krijgt nekpijn van naar beneden te kijken. Het oogt wel sportief het dashboard, maar ze konden er véééél meer uithalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

Dat was ook het eerst wat in mij opkwam. Ok, het is wel anders dan de meeste constructeurs en er moet geen 'bult' in het dashboard, maar dat staat me dunkt toch wel té laag om comfortabel en veilig te zijn hoor. Ook de rest van het interieur ziet eruit als een gemiste kans, esthetisch gezien. Precies alsof ze niet wisten hoe een nieuw interieur te plaatsen en toch die alfa-touch te behouden. Ze hebben dan maar heel conservatief gehandeld.

Comment

• mmm, brede wielkasten precies...

... het is dan ook een brede auto.

Comment

• Nu nog de Alfa 159 Sportwagon:

Comment

• Ziet er voor mij uit als een 156 met de neus van de Brera, maar dan meer afgezaagd...
                          Waar zijn de tijden van de pre-facelift 156

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever
                            Mits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
                            Ik ben blijkbaar de enigste die jou mening deelt, dat interieur ziet er beter uit dan dat van eender welke duitser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                              Ik ben blijkbaar de enigste die jou mening deelt
                              Nee. Hallo.

Ik vind em ook knap!

Comment

• tsja, het interieur is wel geslaagd, maar toch niet helemaal mijn smaak hoor
                                ik kan niet echt zeggen wat er mis mee is, maar... geef mij maar een audi

ff off-topic: is da hier een rage aan het worden, die 'ik hou van...'-avatars ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                                  tsja, het interieur is wel geslaagd, maar toch niet helemaal mijn smaak hoor
                                  ik kan niet echt zeggen wat er mis mee is, maar... geef mij maar een audi

ff off-topic: is da hier een rage aan het worden, die 'ik hou van...'-avatars ???
                                  Dat is waar, wat de avatars betreft toch. Ik vind die duitse interieurs veel te zakelijk, maar da's persoonlijke smaak.

Comment

• Dat is inderdaad persoonlijke smaak, en Duitse interieurs missen inderdaad wat 'passie', als ik het zo mag noemen, maar ik heb het graag zakelijk, ik vind dat overzichtelijker enzo.
                                    Misschien daardoor dat ik vw-fan ben

Comment

• ------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                        Dat is waar, wat de avatars betreft toch. Ik vind die duitse interieurs veel te zakelijk, maar da's persoonlijke smaak.
                                        Hoe komen jullie eigenlijk allemaal aan die avatars?

Comment

• Sterke scoop, gaat dus lekker worden !!
                                          Maar zet het wel bij scoops.

Comment

Working...
                                          X