Container die ik gezien heb was aan garage De Rocker in Wetteren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
De 166 wordt overbodig, vrees ik (alhoewel die nog altijd razend knap is binnenin).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R5GTTheb ik ook al gehoord van een alfa-verkoper, daaruit bleek dat de 159 breder is dan de 166 en even groot als de 166, ze vrezen er dus voor dat ze de 166 niet meer aan de straatstenen zullen kwijt geraken.Zo'n mooie wagen. Moest ik ooit een luxeberline kopen het zou een 166 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickGisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.
Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat
Een collega van mij is gaan kijken, en als je door de gaten in de container loert, zie je enkel foto's van het interieur en exterieur..
beetje gemiste kans vind ik dan toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonWat een stom, zielloos interieur
En het GPS-scherm staat té laag geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonWat een stom, zielloos interieur
En het GPS-scherm staat té laag geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4everMits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagentsja, het interieur is wel geslaagd, maar toch niet helemaal mijn smaak hoor
ik kan niet echt zeggen wat er mis mee is, maar... geef mij maar een audi
ff off-topic: is da hier een rage aan het worden, die 'ik hou van...'-avatars???
Ik vind die duitse interieurs veel te zakelijk, maar da's persoonlijke smaak.
Comment
Comment