Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
    Hoe komen jullie eigenlijk allemaal aan die avatars?
    We maken die met MS Paint.

ON TOPIC: knappe break

Comment

• prachtige wagen die 159! Alleen,...hij heeft ook hetgene de 407 echt lelijk maakt, namelijk die supergrote overhang vooraan.

Heel spijtig!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
        We maken die met MS Paint.

ON TOPIC: knappe break
        Ik dacht dat dit niet ging kunnen omdat ze allemaal redelijk op mekaar lijken maar toch.

Comment

• alfa 159

Over een lelijk audi-inbterieur gesproken! Ga in dat van de nieuwe a6 zitten zonder dat je optie hout hebt genomen (wat meeste mensen blijkbaar doen --> vertelde audi-dealer Berens Antwerpen) en je hebt een interieur VOL VOL plastic! Ni normaal, echt lelijk! Vader en mezelf verschoten van testwagen zonder hout en een vriend van me heeft net nieuwe a6 avant, per ongeluk zonder hout besteld, en die gaat terug worden gestuurd omdat het gewoon té lelijk is! En als ja dan het interieur ziet van deze 159 (klasse lager) is dit interieur sowieso gewoon geslaagder en over gps scherm dat te laag staat, je kijkt niet voortdurend naar scherm é --> er gaan sowieso pijlen en aanduidingen op rood (trouwens mooi gedaan vind ik) scherm tussen toerenteller en kilometerteller staan. Wat dus al die kritiek van gps te laag tot onzin maakt! De break ziet er trouwens subliem uit! Mooier dan de 3 touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm
            Over een lelijk audi-inbterieur gesproken! Ga in dat van de nieuwe a6 zitten zonder dat je optie hout hebt genomen (wat meeste mensen blijkbaar doen --> vertelde audi-dealer Berens Antwerpen) en je hebt een interieur VOL VOL plastic! Ni normaal, echt lelijk! Vader en mezelf verschoten van testwagen zonder hout en een vriend van me heeft net nieuwe a6 avant, per ongeluk zonder hout besteld, en die gaat terug worden gestuurd omdat het gewoon té lelijk is! En als ja dan het interieur ziet van deze 159 (klasse lager) is dit interieur sowieso gewoon geslaagder en over gps scherm dat te laag staat, je kijkt niet voortdurend naar scherm é --> er gaan sowieso pijlen en aanduidingen op rood (trouwens mooi gedaan vind ik) scherm tussen toerenteller en kilometerteller staan. Wat dus al die kritiek van gps te laag tot onzin maakt! De break ziet er trouwens subliem uit! Mooier dan de 3 touring
            Eigelijk bedoel je gewoon het volgende:
            Jij houdt gewoon van de look van de italiaanse wagens, maar mooi is niet altijd gelijk aan kwaliteit en vice versa.
            Ik ben ook verzot op alfa hoor, van design kunnen er weinigen aan tippen.

Audi, allé, VAG in het algemeen is heel strak van interieur. Kan je héél moeilijk vergelijken met alfa vind ik. Maar kwalitatief zijn er weinig merken die kunnen tippen aan een audi interieur
            Maar ik kan je volgen dat in een alfa interieur meer emotie inzit tov het zakelijke audi interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm
              over gps scherm dat te laag staat, je kijkt niet voortdurend naar scherm é --> er gaan sowieso pijlen en aanduidingen op rood (trouwens mooi gedaan vind ik) scherm tussen toerenteller en kilometerteller staan. Wat dus al die kritiek van gps te laag tot onzin maakt!
              In de schrijvende pers lees je dus dezelfde commentaren, ik hoop dat ze iets langer nadenken alvorens zoiets te schrijven. Die dingen staan idd zo laag omdat je er dan gemakkelijker aan kan. Volgens Alfa hebben ze net een inspanning gedaan om ook de ergonomie goed voor elkaar te hebben, zo stond dat in hun persbericht te lezen. Misschien de verklaring voor de naar Alfa normen iets saaiere layout? Wat immers mits de juiste kleuren en materialen toch nog goed meevalt. Ik vind het opnieuw geslaagder dan van een Passat.

Comment

• ivm de Gps : klopt idd, op het scherm tussen snelheidsmeter en toerenteller zullen ook aanwijzingen gegeven worden met pijlen.

Comment

• alfa romeo 159

Is er al iets geweten over het exterieur van de volgende GTA?
                  En klopt het dat het vermogen 405pk gaat bedragen?
                  doei

Comment

• 405 pk lijkt me toch wel erg veel, te denken dat de 156GTA slechts 250 pk had... Maar ik hou ze niet tegen!

Comment

• 405 pk op de voorwieltjes, waarom niet

Comment

• 405pk op de voorwielen is toch niet te doen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          405pk op de voorwielen is toch niet te doen??
                          Ik dacht dat Alfa hun Q4 vierwielaandrijving ging introduceren op hun sportieve modellen zoals de straatversie van de 155 touringcar van vroeger.

Comment

Ik dacht dat Alfa hun Q4 vierwielaandrijving ging introduceren op hun sportieve modellen zoals de straatversie van de 155 touringcar van vroeger.
                            ze zullen wel niet anders kunnen, tenzij ze plots terug overschakelen naar achterwielaandrijving. Maar dan lijkt vierwielaandrijving me waarschijnlijker.

Comment

ze zullen wel niet anders kunnen, tenzij ze plots terug overschakelen naar achterwielaandrijving. Maar dan lijkt vierwielaandrijving me waarschijnlijker.
                              Ze hebben de techniek voor vierwielaandrijving dus waarom niet. Achterwielaandrijving mag natuurlijk ook Beeld je de 166 in met achterwielaandrijving. God wat een kwijlbak. Maar da's off topic.

Comment

Ze hebben de techniek voor vierwielaandrijving dus waarom niet. Achterwielaandrijving mag natuurlijk ook Beeld je de 166 in met achterwielaandrijving. God wat een kwijlbak. Maar da's off topic.
                                Voor mij zou een 159 met achterwielaandrijving eigenlijk een veel grotere kwijlbak zijn ze... damn, dan pas zou het een echte concurrent worden voor de 3-reeks. :p

Comment

Voor mij zou een 159 met achterwielaandrijving eigenlijk een veel grotere kwijlbak zijn ze... damn, dan pas zou het een echte concurrent worden voor de 3-reeks. :p
                                  Ik wil hem eerst in het echt zien. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zal tegenvallen.

Comment

• de nieuwe GTA zal idd ong. 405 PK uitbraken, geleverd door een 3.2 V6 twin turbo, mét 4 wiel aandrijving (lancering 2007)
                                    en er komt een dieselversie (3 liter) van 250 pk ook
                                    de 159 komt met 3 jaar garantie EN 3 jaar gratis onderhoud! Dit moet het model een zéér goede kans op de leasemarkt geven.

Comment

• Ik stel mij nog altijd vragen bij de betrouwbaarheid en kwaliteit van zo een wagen.

Op dat vlak staan de Duitsers (en vooral de Jappen) toch ferm voor.
                                      Last edited by ; 05/07/2005, 09:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        Ik stel mij nog altijd vragen bij de betrouwbaarheid en kwaliteit van zo een wagen.

Op dat vlak staan de Duitser (en vooral de Jappen) toch ferm voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever
                                          Wat?

Zit ik dan zo fout?

Comment

Working...
                                          X