Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigelijk bedoel je gewoon het volgende:
Jij houdt gewoon van de look van de italiaanse wagens, maar mooi is niet altijd gelijk aan kwaliteit en vice versa.
Ik ben ook verzot op alfa hoor, van design kunnen er weinigen aan tippen.
In de schrijvende pers lees je dus dezelfde commentaren, ik hoop dat ze iets langer nadenken alvorens zoiets te schrijven. Die dingen staan idd zo laag omdat je er dan gemakkelijker aan kan. Volgens Alfa hebben ze net een inspanning gedaan om ook de ergonomie goed voor elkaar te hebben, zo stond dat in hun persbericht te lezen. Misschien de verklaring voor de naar Alfa normen iets saaiere layout? Wat immers mits de juiste kleuren en materialen toch nog goed meevalt. Ik vind het opnieuw geslaagder dan van een Passat.
Ik dacht dat Alfa hun Q4 vierwielaandrijving ging introduceren op hun sportieve modellen zoals de straatversie van de 155 touringcar van vroeger.
ze zullen wel niet anders kunnen, tenzij ze plots terug overschakelen naar achterwielaandrijving. Maar dan lijkt vierwielaandrijving me waarschijnlijker.
ze zullen wel niet anders kunnen, tenzij ze plots terug overschakelen naar achterwielaandrijving. Maar dan lijkt vierwielaandrijving me waarschijnlijker.
Ze hebben de techniek voor vierwielaandrijving dus waarom niet. Achterwielaandrijving mag natuurlijk ook Beeld je de 166 in met achterwielaandrijving. God wat een kwijlbak. Maar da's off topic.
Ze hebben de techniek voor vierwielaandrijving dus waarom niet. Achterwielaandrijving mag natuurlijk ook Beeld je de 166 in met achterwielaandrijving. God wat een kwijlbak. Maar da's off topic.
Voor mij zou een 159 met achterwielaandrijving eigenlijk een veel grotere kwijlbak zijn ze... damn, dan pas zou het een echte concurrent worden voor de 3-reeks. :p
Voor mij zou een 159 met achterwielaandrijving eigenlijk een veel grotere kwijlbak zijn ze... damn, dan pas zou het een echte concurrent worden voor de 3-reeks. :p
Ik wil hem eerst in het echt zien. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zal tegenvallen.
Comment