Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hier vind je alle informatie, Freud.. http://www.selespeed.info/
klik op 147 meetings
kom zeker eens af..
altijd fijn om zo'n 40 147's in colonne te te zien rijden. en een babbelke met mij te doen
1.9 JTS met 160pk moet € 25.800 opbrengen.
2.2 JTS die 185 paarden € 28.600.
1.9 JTD wisselt voor € 24.800 van eigenaar.
1.9 JTD met 136 paarden, € 27.500.
In de rijkelijk uitgeruste Distinctive-uitvoering:
2.2 JTS voor € 30.850.
Vierwielaangedreven 3.2l V6 met 260pk. voor € 39.200.
1.9 JTD met 136pk, € 29.750.
2.4 JTD met 200pk, € 33.500.
Daar sta je dan met je kale E90, waarvoor je ocharme 30.000 gedokt hebt
Ik heb vandaag eindelijk een mooie E90 gezien. Hij had die 18inch velgen, xenons, beige leder, i drive, ...
Aan het ding zal een mooie prijs hangen dat is soweiso al zeker.
Een mooie alfa 159 kan je al hebben voor 30.000 €, de basisprijs van een E90.
Ik vind dat dat best meevalt. Je hebt een subliem gestylde auto, met tonnen emotie en karakter (standaard !), potente motoren, de niet-alledaagse flair, ...
Ik vind dat dat best meevalt. Je hebt een subliem gestylde auto, met tonnen emotie en karakter (standaard !), potente motoren, de niet-alledaagse flair, ...
Het is juist dat, dat bij de 159 zou opgelost zijn. Ik weet dat de 156 een (groot) stuk moest onderdoen voor zijn concurrenten. Die auto had als het ware de stijfheid van een coca-cola blikje. De 159 is ten eerste al een heel stuk gegroeid en gebruikt een platform waar de meest concurrenten jaloers op zullen zijn. Ik vermoed dat ie dus wel qua degelijkheid in de buurt van de eeuwige duitsers zal komen. Nu nog afwachten of de mensen daar zullen opspringen. De aantrekkingskracht heeft ie alleszins al.
Het is juist dat, dat bij de 159 zou opgelost zijn. Ik weet dat de 156 een (groot) stuk moest onderdoen voor zijn concurrenten. Die auto had als het ware de stijfheid van een coca-cola blikje. De 159 is ten eerste al een heel stuk gegroeid en gebruikt een platform waar de meest concurrenten jaloers op zullen zijn. Ik vermoed dat ie dus wel qua degelijkheid in de buurt van de eeuwige duitsers zal komen. Nu nog afwachten of de mensen daar zullen opspringen. De aantrekkingskracht heeft ie alleszins al.
Volgens mij hebben ze bij de Fiat groep toch niet te klagen over Alfa Romeo. De laatste maanden is de verkoop weliswaar gedaald, maar dat had veel te maken met de 156 die einde loopbaan is. er wordt nu uitgekeken (en veel verwacht) van de 159 en de Brera.
En het feit dat Alfa Romeo en Maserati straks (officieel nu al) als het ware een twee-eeheid gaan vormen, zal ook wel helpen
Volgens mij hebben ze bij de Fiat groep toch niet te klagen over Alfa Romeo. De laatste maanden is de verkoop weliswaar gedaald, maar dat had veel te maken met de 156 die einde loopbaan is. er wordt nu uitgekeken (en veel verwacht) van de 159 en de Brera.
En het feit dat Alfa Romeo en Maserati straks (officieel nu al) als het ware een twee-eeheid gaan vormen, zal ook wel helpen
Da's waar. De 159 zal het wel moeten doen, als die niet aanslaat zit Alfa wel met dikke problemen.
De 156 was indertijd een ware (design)revelatie maar de 159 is slechts een evolutie van voorgaande...
Ik voor hen dat de auto impact zal hebben. 't Zal echter ook nog wachten worden op de SW.
Fiat Auto heeft dus wel wat zaken om mee uit te pakken. Ze zouden enkel nog zo snel mogelijk met een nieuwe Delta moeten komen. EN die Trepiuno moet er absoluut komen!
De Trepiuno als ultieme kleintje, zodat we tenminste wat meer Europese alternatieven hebben voor die zielloze Aziatische creaties.
De nieuwe Punto die samen met de Trepiuno het volume voor Fiat moet maken.
Een nieuwe Delta die de ouder wordende 147 min of meer aflost en huis kan houden in het Golfsegment. Hij moet zo geproportioneerd worden dat hij kan concurreren met de zowel Golf, Focus,... als A3 en 1-reeks.
(Wat natuurlijk met de 149 dan?)
Tenslotte de 159 die het als premium-sportberline moet waarmaken voor gezinnen en vooral op de leasemarkt.
Comment