Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
Niet omdat wij 1 hebben, wnt de wagen op zich vind ik schitterend, maar dat interieur is toch wel een pak lelijker dan dat van de 3.
Weinig over nagedacht lijkt me.
Niet omdat wij 1 hebben, wnt de wagen op zich vind ik schitterend, maar dat interieur is toch wel een pak lelijker dan dat van de 3.
Het blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het juist zeer geslaagd.
Vooral in twee kleuren met licht beige lederen zetels (zoals op de foto van de pdf-prijslijst).
Maar dan heb ik het natuurlijk nog niet in het echt gezien.
In ieder geval mag je er van uit gaan dat er zeer veel over werd nagedacht.
Het interieur van de E90 vind ik absoluut een stap achteruit t.ov. het interieur van een E46, zowel wat materiaalkeuze als design betreft (en het is niet omdat ik een E46 heb...). Het interieur van een 159 heeft toch wel meer uitstraling vind ik, maar 'k geef toe, wat de ergonomie betreft blijft het wel afwachten, hoewel ik daar in tests nog geen negatieve zaken over heb gelezen.
Moest Alfa achterwielaandrijving gebruiken, het aantal BMW-fans zou plots wel wat verminderen. Ik zou zelf ook een heel stuk meer geneigd zijn eentje te kopen. Jammer dat het niet zo is.
Moest Alfa achterwielaandrijving gebruiken, het aantal BMW-fans zou plots wel wat verminderen. Ik zou zelf ook een heel stuk meer geneigd zijn eentje te kopen. Jammer dat het niet zo is.
op die heel officiële , perfect belichte persfoto's is hij in elk geval wel mooi
nu maar wachten tot ik hem is in levende lijve kan zien, want zo kan het wel bedriegen
Ik vind 'm in 't echt in ieder geval schitterend, op de neus na die ik een beetje te koel vind. Zijdelings en achteraan is 'ie top. De wagen is een maatje gegroeid (toont nu niet meer als een "kleine '3-reeks" maar even groot als een Passat zo ongeveer), en binnenin voel je dat vooral.
Mooie auto ! En die 3.2 met 4WD is snel, man. Op de Nürburgring ging die in ieder geval toch makkelijk over Babs heen (recht stuk bergop), maar in de bochten kon ik 'm mooi bijhouden ... tot 'ie dan weer van me wegreed bij 't uitaccelereren.
Ik vind 'm in 't echt in ieder geval schitterend, op de neus na die ik een beetje te koel vind. Zijdelings en achteraan is 'ie top. De wagen is een maatje gegroeid (toont nu niet meer als een "kleine '3-reeks" maar even groot als een Passat zo ongeveer), en binnenin voel je dat vooral.
Mooie auto ! En die 3.2 met 4WD is snel, man. Op de Nürburgring ging die in ieder geval toch makkelijk over Babs heen (recht stuk bergop), maar in de bochten kon ik 'm mooi bijhouden ... tot 'ie dan weer van me wegreed bij 't uitaccelereren.
Logisch, heeft ook bijna dubbel de power ervoor.
De 3.2 is nog steeds een goed klinkende motor maar mist het temperament van de vorige 3.2
De 3.2 is nog steeds een goed klinkende motor maar mist het temperament van de vorige 3.2
Kgeloof zelfs dat de nieuwe 3.2 een GM-blok is.
Yep. Geen V6 van Alfa meer. Jammer naar het schijnt, maar ik heb die motor nooit getest (wel gehoord). Ik vraag me af of die nieuwe motor meer of minder emoties teweeg brengt.
Yep. Geen V6 van Alfa meer. Jammer naar het schijnt, maar ik heb die motor nooit getest (wel gehoord). Ik vraag me af of die nieuwe motor meer of minder emoties teweeg brengt.
als het jammer is naar het schijnt zal het wel minder zijn, niewaar?
Comment