Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever
    Mits een juist keuze van aankleding is dit toch wel een schitterend interieur waarbij dit van een BMW3 toch echt wel verbleekt
    Niet omdat wij 1 hebben, wnt de wagen op zich vind ik schitterend, maar dat interieur is toch wel een pak lelijker dan dat van de 3.
    Weinig over nagedacht lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
      Niet omdat wij 1 hebben, wnt de wagen op zich vind ik schitterend, maar dat interieur is toch wel een pak lelijker dan dat van de 3.
      Het blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het juist zeer geslaagd.
      Vooral in twee kleuren met licht beige lederen zetels (zoals op de foto van de pdf-prijslijst).
      Maar dan heb ik het natuurlijk nog niet in het echt gezien.
      In ieder geval mag je er van uit gaan dat er zeer veel over werd nagedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower

Het interieur van de E90 vind ik absoluut een stap achteruit t.ov. het interieur van een E46, zowel wat materiaalkeuze als design betreft (en het is niet omdat ik een E46 heb...). Het interieur van een 159 heeft toch wel meer uitstraling vind ik, maar 'k geef toe, wat de ergonomie betreft blijft het wel afwachten, hoewel ik daar in tests nog geen negatieve zaken over heb gelezen.

Comment

• Op dit moment staat er op 't Zand in Brugge zo'n container met daarin de nieuwe 159. Toffe reclametechniek.

Comment

• Moest Alfa achterwielaandrijving gebruiken, het aantal BMW-fans zou plots wel wat verminderen. Ik zou zelf ook een heel stuk meer geneigd zijn eentje te kopen. Jammer dat het niet zo is.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Spijtig dat niet alle versies de dubbele uitlaat hebben.

Er staat een (eenvoudige) configuator op www.alfa159.it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster
                Is dat Jan Becaus ?

Grapje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                  Moest Alfa achterwielaandrijving gebruiken, het aantal BMW-fans zou plots wel wat verminderen. Ik zou zelf ook een heel stuk meer geneigd zijn eentje te kopen. Jammer dat het niet zo is.
                  Sparen voor de GTA

Die ging een 4WD krijgen had ik ergens gelezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                    Sparen voor de GTA

Die ging een 4WD krijgen had ik ergens gelezen
                    De 3.2 naft heeft die nu standaard ook al en ik geloof ook dat ie optioneel is op de 2.4jtd.

Comment

• man man man..
                      zo'n mooie fotobewerkingen

Comment

• nog:

Comment

• laatste:

Comment

• op die heel officiële , perfect belichte persfoto's is hij in elk geval wel mooi
                            nu maar wachten tot ik hem is in levende lijve kan zien, want zo kan het wel bedriegen

Comment

• Ik vind 'm in 't echt in ieder geval schitterend, op de neus na die ik een beetje te koel vind. Zijdelings en achteraan is 'ie top. De wagen is een maatje gegroeid (toont nu niet meer als een "kleine '3-reeks" maar even groot als een Passat zo ongeveer), en binnenin voel je dat vooral.

Mooie auto ! En die 3.2 met 4WD is snel, man. Op de Nürburgring ging die in ieder geval toch makkelijk over Babs heen (recht stuk bergop), maar in de bochten kon ik 'm mooi bijhouden ... tot 'ie dan weer van me wegreed bij 't uitaccelereren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Ik vind 'm in 't echt in ieder geval schitterend, op de neus na die ik een beetje te koel vind. Zijdelings en achteraan is 'ie top. De wagen is een maatje gegroeid (toont nu niet meer als een "kleine '3-reeks" maar even groot als een Passat zo ongeveer), en binnenin voel je dat vooral.

Mooie auto ! En die 3.2 met 4WD is snel, man. Op de Nürburgring ging die in ieder geval toch makkelijk over Babs heen (recht stuk bergop), maar in de bochten kon ik 'm mooi bijhouden ... tot 'ie dan weer van me wegreed bij 't uitaccelereren.
                                Logisch, heeft ook bijna dubbel de power ervoor.

De 3.2 is nog steeds een goed klinkende motor maar mist het temperament van de vorige 3.2

Kgeloof zelfs dat de nieuwe 3.2 een GM-blok is.

Comment

• de IS een GM blok. maar dat is ook al wat het is.. het blok
                                  heel de verdere opbouw en afstelling is door Alfa Romeo zelf gedaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    Logisch, heeft ook bijna dubbel de power ervoor.

De 3.2 is nog steeds een goed klinkende motor maar mist het temperament van de vorige 3.2

Kgeloof zelfs dat de nieuwe 3.2 een GM-blok is.

Yep. Geen V6 van Alfa meer. Jammer naar het schijnt, maar ik heb die motor nooit getest (wel gehoord). Ik vraag me af of die nieuwe motor meer of minder emoties teweeg brengt.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Yep. Geen V6 van Alfa meer. Jammer naar het schijnt, maar ik heb die motor nooit getest (wel gehoord). Ik vraag me af of die nieuwe motor meer of minder emoties teweeg brengt.
                                      als het jammer is naar het schijnt zal het wel minder zijn, niewaar?
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                      X