Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren de brochure met leaseprijzen gaan halen, die zijn toch wel enorm interessant. Voor 25.364 EUR (20.960 EUR excl. BTW) heb je een 1.9 JTD 115PK Progression met volgende opties:
* Dualzone automatische airco
* 7 airbags (incl. knie-airbag bestuurder)
* ESP
* Centrale armsteun
* Lendensteun
* Leder stuur & versnellingspookknop
* Radio/CD 8 luidsprekers
* Isofix & desactivatie passagiersairbag
* Elektrische ruiten vooraan
* Metaalkleur (std op corporate)
* Mistlampen (std op corporate)
* Leder zetelbekleding (std op corporate)
* 16" alu velgen (std op corporate)
* Cruise control (std op corporate)
* Elektrische ruiten achteraan (std op corporate)
* Multifunctie stuur cruise/radio/GSM (std op corporate)
Wagen staat nog maar net op de lijst, daarvoor ging m'n voorkeur naar de 1-serie uit maar in vgl. met de 159 is dat gewoon een kaalgeplukte mini.
Binnen 2 weken heb 'k een testrit, daarna waarschijnlijk bestellen zoals hierboven met nog een paar extra's (17" Sportivo Elegante velgen, Bose, xenon, 60/40 neerklapbare achterbank, GSM preparatie, MP3 lezer, visibility pack).
Iemand al foto's gevonden van de 159 in Oltremare Blue?
Dit bedoel ik nu ,mr tc je vind altijd maar dezelfde kleuren terug op het net maar de kleur die mij het meest aanspreekt is het stromboli grijs en niet het gene van de config sites want naar het schijnt zijn de kleuren zelfs niet goed van benaming(geswitcht)
greotjes snakky
In AMS nr.2 hadden ze die mastertest (11 auto's) gedaan van de meest gekende middenklassers.
Maar de Alfa 159 was maar 8st van de 11 auto's, zelfs achter Ford (Mondeo), Peugeot (407) en Honda (Accord)...
Reden, ik citeer: Sportieve en fraaie Italiaan die keer op keer een topscore haalt bij de dynamische proeven. De motor valt echter tegen en datzelfde gaat op voor de mate van confort en bedieningsgemak. ...
In AMS nr.2 hadden ze die mastertest (11 auto's) gedaan van de meest gekende middenklassers.
Maar de Alfa 159 was maar 8st van de 11 auto's, zelfs achter Ford (Mondeo), Peugeot (407) en Honda (Accord)...
Reden, ik citeer: Sportieve en fraaie Italiaan die keer op keer een topscore haalt bij de dynamische proeven. De motor valt echter tegen en datzelfde gaat op voor de mate van confort en bedieningsgemak. ...
LOL, niks van de Duitse boekskes aantrekken zou ik zeggen. Eerst scoren op de dynamische proeven, en dan de wagen onderaan plaatsen omwille van een telleurstellende motor?
Ik volg het nu niet op de voet, maar was het nu een Frans magazine die de Alfa op nummer 1 plaatste?
Ik moet het eens opzoeken.
Comment