Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit: niet persoonlijk bedoeld, heb het over je stelling
sja, waarom? Omdat een ik (en de rest van die kudde natuurlijk ) een Audi en BMW meer uitstraling vind hebben dan een Avensis en een Subaru?
(maar ik snap wel wat je bedoelt hoor)
Om terug te komen op de alfa, vandaag eentje zien rijden. Ik vind hem frontaal wel mooi. Maar staat VEEL te hoog op zen pootjes en 17 velgen lijken klein (beetje zoals bij de 5 serie)
2006 - E61 525d M pack - carbon black met zwart dakota leder 2009 - E91 318d - saffierzwart met zwart leder (wife)
Om terug te komen op de alfa, vandaag eentje zien rijden. Ik vind hem frontaal wel mooi. Maar staat VEEL te hoog op zen pootjes en 17 velgen lijken klein (beetje zoals bij de 5 serie)
Die zonder compromissen was wel wat enthousiast gezegd. Als werkende vrijgezel doe ik binnenkort zeker ook mijn ding op vlak van wagen. Met gezinneke, tuintje, huisje ga ik dat al mogen nuanceren
Die zonder compromissen was wel wat enthousiast gezegd. Als werkende vrijgezel doe ik binnenkort zeker ook mijn ding op vlak van wagen. Met gezinneke, tuintje, huisje ga ik dat al mogen nuanceren
zelfs dat nuanceren gaat ge mnogen nuanceren naar vergeten Ben nu ook bezig met een huis kopen. Vandaar dat de de prive wagen alfa 156 weg moet
2006 - E61 525d M pack - carbon black met zwart dakota leder 2009 - E91 318d - saffierzwart met zwart leder (wife)
Echter, de audi heeft vind ik ook een heel mooi interieur, snap niet waarom die als saai bestempeld worden, ik denk een beetje op dezelfde manier dan anderen zeggen dat alfa's roesten en altijd in de garage staan?
Je hebt mij niet horen zeggen dat het interieur van een Audi saai is... en toch veronderstel je het. Zoals veel mensen een vooroordeel vellen en de stelling dat Alfa's roesten en altijd in de garage staan nog altijd levendig houden. Alleen is het ene misschien meer een feit dan het andere?
Maar je vermoeden klopt ook wel, ik zie liever de wulpse vormen van de 147/156/GT generatie... maar ik beschreef het als zijnde details in het voordeel van de Alfa's. Dat neemt niet weg dat een strakker ontwerp me eveneens kan aanspreken. Trouwens, ergens betwijfel ik dat Audi hetzelfde pad blijft bewandelen, je kent hun designchef waarschijnlijk ook wel?
Nu effe terug op de 159, welke ze op elk gebied strakker gemaakt. Zowel het design (interieur,exterieur) als op technisch vlak. Meer Duits in elk geval.
Oorspronkelijk geplaatst door bonte
Om eerlijk te zijn, de 156 rijdt eigenlijk niet beter dan een A4 (laat staan de 3 serie, maar daar zit achterwielaandrijving ook voor een groot stuk tussen). Het is gewoon omdat het stuur directer is dat de auto sportiever lijkt... maar als je een standaard 156 vergelijkt met de A4 qua ophanging en 'comfort' is het toch wel huilen met de pet op.
Kan ik alleen maar beamen. Maar zet beide in een slipcirkel, zal de 156 meer laterale G krachten opwekken dan de A4, en dus over een hogere bochtensnelheid beschikken. In combinatie met dat direct stuurgevoel geeft je dat alleen maar meer vertrouwen (en zeker geen vals vertrouwen), het is een vorm van actieve veiligheid. Hoe directer het stuur, hoe liever ik het heb.
Oorspronkelijk geplaatst door bonte
Neemt niet weg dat ze nog steeds mooi zijn en nog veel wagen voor minder geld bieden natuurlijk...
Ik ken ook zo een paar mensen. De vroeger baas van mijn vader was jaloers op de ene omdat hij een nieuwe discovery heeft gekocht, tijdje later heeft hij ook een nieuwe en nu blijkt dan de andere weer een andere land rover hebben ... en zo is dat al 10-15jaar bezig
omdat ik bang ben om iets verkeerd te doen, zal ik het hier maar posten . Heb vandaag al de nieuwe AW onvangen (nr160) en kzie dat op de achterkant reclame staat van de nieuwe lexus is, maar die staat omgekeerd, en als je dan 1 blaadje omdraait staat er nog iets van de lexus is, ook omgekeerd. Raar toch, of is dit de bedoeling? denk niet ...
Ik val toch ook niet onder jouw stelling hoor. De wagen die ik zal kopen zal de wagen zijn die het mooiste is. Of dat nu een BMW, alfa, Merc, of audi is, dat kan me niet schelen!
Waar ik me wel aan erger zijn mensen die een Luxemerk kopen, puur om hun status te tonen, niet omdat ze autoliefhebber zijn, of omdat de wagen bepaalde kwaliteiten. Beste voorbeelden: mijn toekomstige schoonouders. Tis een BMW he, zeggen ze dan
Ik val toch ook niet onder jouw stelling hoor. De wagen die ik zal kopen zal de wagen zijn die het mooiste is. Of dat nu een BMW, alfa, Merc, of audi is, dat kan me niet schelen!
Waar ik me wel aan erger zijn mensen die een Luxemerk kopen, puur om hun status te tonen, niet omdat ze autoliefhebber zijn, of omdat de wagen bepaalde kwaliteiten. Beste voorbeelden: mijn toekomstige schoonouders. Tis een BMW he, zeggen ze dan
rood: kan ik tot op bepaald punt mee akkoord gaan. Toch zal ik d'office eerst bij Subaru gaan zien.
Comment