Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
    omdat ik bang ben om iets verkeerd te doen, zal ik het hier maar posten . Heb vandaag al de nieuwe AW onvangen (nr160) en kzie dat op de achterkant reclame staat van de nieuwe lexus is, maar die staat omgekeerd, en als je dan 1 blaadje omdraait staat er nog iets van de lexus is, ook omgekeerd. Raar toch, of is dit de bedoeling? denk niet ...
    Zie je toch vaak ? Ook bij Duitse magazines heb je wel 'es dat een adverteerder de achterflap, de binnenkant van de achterflap en de laatste twee pagina's (of meer) afhuurt, en dan een advertentie laat plaatsen die op z'n kop staat, zodat je dan, als je het tijdschrift rond z'n diagonale as draait, precies een tijdschrift vast hebt dat van die adverteerder voort komt.

Goed, vind ik. Maar wel duur, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      Waar ik me wel aan erger zijn mensen die een Luxemerk kopen, puur om hun status te tonen, niet omdat ze autoliefhebber zijn, of omdat de wagen bepaalde kwaliteiten. Beste voorbeelden: mijn toekomstige schoonouders. Tis een BMW he, zeggen ze dan
      Ik ga me waarschijnlijk ook een BMW kopen.
      Ik ben met verschillende wagens gaan rijden en de BMW reed gewoon het beste. Ik koop dus een BMW omdat ik het gewoon de beste wagen vind in zijn categorie en omdat ik hem bovendien ook nog mooi vind.
      Waar ik me aan erger zijn mensen die me binnen enkele maanden zullen komen vertellen dat ik een stoefer of een Johnny ben omdat ik met een BMW rijd.
      Moet ik me daarom geen BMW kopen? Ik denk het niet, laat ze maar vertellen
      Last edited by ; 14/12/2005, 15:54.

Comment

• Tuner Madeno Racing heeft al een uitgebreid tuningprogramma voor de nieuwe Alfa 159 beschikbaar. De mogelijkheden zijn divers.

Motortuningpakketten zijn voor zowel de diesel- als benzinemotoren beschikbaar. De vermogen van JTDM-diesels neemt met 30 pk toe door aanpassing van de motorelektronica. Een nog grotere winst is te behalen met het motortuningpakket dat bestaat uit een sportluchtfilter, een sportuitlaatsysteem, een grotere intercooler en een turbo met gewijzigde geometrie. Op de 2.4 JTDM stijgten vermogen en koppel naar respectievelijk 265 pk en 455 Nm.
        Verder heeft Madeno een suspension kit beschikbaar waarbij de rijhoogte en dempingskarakteristiek instelbaar is. Ook zijn er upgrades voor het remsysteem beschikbaar. Ten slotte kan de Alfa 159 optisch verfraaid worden met o.a. 18- of 19-inch lichtmetalen velgen

Bron: www.autoweek.nl
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
          Tuner Madeno Racing heeft al een uitgebreid tuningprogramma voor de nieuwe Alfa 159 beschikbaar. De mogelijkheden zijn divers.

Motortuningpakketten zijn voor zowel de diesel- als benzinemotoren beschikbaar. De vermogen van JTDM-diesels neemt met 30 pk toe door aanpassing van de motorelektronica. Een nog grotere winst is te behalen met het motortuningpakket dat bestaat uit een sportluchtfilter, een sportuitlaatsysteem, een grotere intercooler en een turbo met gewijzigde geometrie. Op de 2.4 JTDM stijgten vermogen en koppel naar respectievelijk 265 pk en 455 Nm.
          Verder heeft Madeno een suspension kit beschikbaar waarbij de rijhoogte en dempingskarakteristiek instelbaar is. Ook zijn er upgrades voor het remsysteem beschikbaar. Ten slotte kan de Alfa 159 optisch verfraaid worden met o.a. 18- of 19-inch lichtmetalen velgen

Sta mij toe

. Holy macaroni. Ik dacht eerst dat die motor niet meer al te veel te tunen viel maar als ik dit hier lees...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud
            Sta mij toe

. Holy macaroni. Ik dacht eerst dat die motor niet meer al te veel te tunen viel maar als ik dit hier lees...
            Kan toch nie meer goed zijn, als je denkt dat bmw hiervoor fabriek af een biturbo nodig heeft van 3 liter

Wel impressive!

Comment

• Op de voorste wieltjes...Hmm

Comment

• Motor tuning vind men genoeg maar wat de buitenkant betreft is dit al heel wat anders.
                Ik vond er namelijk maar ééntje en vond dan nog maar het land van herkomst en geen fabricage naam .
                De wagen staat er echt mooi bij ,maar ja wat ben je nu met een mooiewagen op een prentje
                Weet er iemand het een en ander zitten voor wat de tuning langs buiten betreft
                groetjes snakky
                Last edited by snakky; 14/12/2005, 20:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                  Tuner Madeno Racing heeft al een uitgebreid tuningprogramma voor de nieuwe Alfa 159 beschikbaar. De mogelijkheden zijn divers.

Indrukwekkend maar o zo lelijke buitenkant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                    Op de voorste wieltjes...Hmm
                    eum sta mij even toe... De 159 2.4 jtd is leverbaar met een vierwielaandrijving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      Kan toch nie meer goed zijn, als je denkt dat bmw hiervoor fabriek af een biturbo nodig heeft van 3 liter

Wel impressive!
                      De motor zelf kan het volgens mij wel aan. Het is een zwaardere turbo, beter intercooler, luchtfilter dus dat zal geen probleem vormen. Enkel om de koppeling maak ik me zorgen maar dat zal ook wel aangepast zijn. Neen, volgens mij is die wagen met de vereiste aanpassingen wel nog heel goed te betrouwen

Comment

eum sta mij even toe... De 159 2.4 jtd is leverbaar met een vierwielaandrijving.
                        Is die dan al uit?
                        Ik weet wel dat er sprake van was...

Comment

• nu heeft GTA nog altijd ni deftig uitgelegd waarom hij nooit ne jap zou kopen...
                          allé jong, ge beschrijft toch zo graag alles in geuren en kleuren. licht dit ook eens deftig toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                            omdat ik bang ben om iets verkeerd te doen, zal ik het hier maar posten . Heb vandaag al de nieuwe AW onvangen (nr160) en kzie dat op de achterkant reclame staat van de nieuwe lexus is, maar die staat omgekeerd, en als je dan 1 blaadje omdraait staat er nog iets van de lexus is, ook omgekeerd. Raar toch, of is dit de bedoeling? denk niet ...
                            Mijn excuses voor deze post, die ik hier geplaatst heb. Moest in het topic AW 159 staan. Je ziet het al, ik was verward door die 159 .

Comment

De motor zelf kan het volgens mij wel aan. Het is een zwaardere turbo, beter intercooler, luchtfilter dus dat zal geen probleem vormen. Enkel om de koppeling maak ik me zorgen maar dat zal ook wel aangepast zijn. Neen, volgens mij is die wagen met de vereiste aanpassingen wel nog heel goed te betrouwen

Nog eventjes geduld ... in de loop van 2006 zal de Fiat Group de nieuwe 3.0 JTDM V6 met 250 PK introduceren ...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    lach er maar mee, 'k zal me ook effe in wat beejemwee-topicjes komen moeien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                      heeft hier al es gestaan, je loopt achter m'n beste.
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                        lach er maar mee, 'k zal me ook effe in wat beejemwee-topicjes komen moeien.
                                        Aangezien ik in 't hart méér Alfa Romeo-liefhebber dan BMW-liefhebber ben, moet jou dat al voldoende vertellen over de manier waarop ik 't zal opnemen in dat BMW-topicje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                          heeft hier al es gestaan, je loopt achter m'n beste.
                                          dat weet jij goed, waarschijnlijk omdat je nog een heel eind verder achterop huppelt.

Comment

Working...
                                          X