Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bwoah, als ik uit de staat van je goed in SN mag afleiden dat jouw persoonlijk staat even proper is, dan moet 't in jouw kielzog niet zo bijster lekker toeven zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Bwoah, als ik uit de staat van je goed in SN mag afleiden dat jouw persoonlijk staat even proper is, dan moet 't in jouw kielzog niet zo bijster lekker toeven zijn.
      ach, dat goed ziet er binnen dit en een half jaar een heel pak beter uit. een duitse auto voor de deur zou dan zelfs niet misstaan.

Comment

• Jeetje.

*sprakeloos*

...

*denk*

...

Comment

Jeetje.

*sprakeloos*

...

*denk*

...

holy crap! waar heb jij m'n poolse illegale werknemers betrapt?

Comment

• Ik weet Gio en z'n maatjes altijd zo te vinden. Ze maken érg veel lawaai altijd, over vrouwen en zo.

Comment

Ik weet Gio en z'n maatjes altijd zo te vinden. Ze maken érg veel lawaai altijd, over vrouwen en zo.
              nu moet ik uitkijken of ik word beschuldigd van racisme. best jammer, overigens.

Comment

• Mannen, hoe komt het dat de kortingen op de alfa 159 echt zo superlaag zijn . Bij een ander auto merk krijg je al gauw een 8% maar bij de aankoop van een alfa 159 krijgen we slechts 1000€ en dit vind ik wel een peulschil in vergelijking met de aankoopprijs van de wagen.Dit heeft niets te maken met kwaliteit en het uitzicht van de wagen die ik echt super vind maar het moest me toch eens van het hard.

Comment

• Het gaat nog om een nieuw model en dan is het uiteraard wat moeilijker om een korting te krijgen.
                  Ga maar eens voor een nieuwe 3-reeks horen, ik ben benieuwd hoeveel je zal kunnen afpingelen.

Trouwens heb je het over die 1000 euro prijsverlaging of is dat de offerte die je hebt gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Q
                    Ga maar eens voor een nieuwe 3-reeks horen, ik ben benieuwd hoeveel je zal kunnen afpingelen.
                    8% is zeker mogelijk.

Comment

8% is zeker mogelijk.
                      Ik zou het niet weten, maar denk toch dat het sterk van de koper en de verkoper af hangt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Q
                        Ik zou het niet weten, maar denk toch dat het sterk van de koper en de verkoper af hangt.
                        Ik zou daarom ook bij meerdere garages een offerte aanvragen, de ene zal met wat geluk iets meer moeite doen dan de andere... en dan ga je met de goedkoopste offerte naar de garage naar keuze, misschien doen ze dan meer moeite?

Je kan ook eens bij de concurrenten langsgaan he. Niet verlegen zijn om die offertes mee te nemen naar de Alfa dealer, het autosalon is daar trouwens ideaal voor.

Comment

8% is zeker mogelijk.
                          Op dit moment geven ze onmiddellijk 8% bij BMW (op de wagen zelf, niet op de opties). Mits onderhandelen moet dat dus nog hoger kunnen. Ik hoop zelf boven de 9% uit te komen (met opties).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                            Op dit moment geven ze onmiddellijk 8% bij BMW (op de wagen zelf, niet op de opties). Mits onderhandelen moet dat dus nog hoger kunnen. Ik hoop zelf boven de 9% uit te komen (met opties).
                            Staar je niet teveel blind op de kortingen. Belangrijkste is wat je krijgt voor je geld. Voor 35.000 € heb je al een bijna volledig uitgerustte Alfa 159 1.9 JTDM 16 V 136 PK. Trouwens condities voor het salon voor de Alfa 159 zijn 2.000 € rechtstreekse korting, voordeel op het pack van 1.155 € én een voordelige financiering aan 3,99 % J.K.P.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                              - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                              - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De 159 is énkel met alu-inleg, of wat ?

De 156 zag ik soms ook wel eens met houtinleg, en dat had ook zijn charmes vond ik... . 't Moet niet altijd louter sportief ogend zijn hé, een luxe-Alfa mag ook wel bestaan .

Het interieur op het eerste fotootje zou bijvoorbeeld best wel wat hout kunnen gebruiken.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Normaal gezien kan je ze ook krijgen met hout en zelfs met carbon inleg .

Hier nog een hollandse test van de 159.

Comment

• Enkele foto's gevonden van een stuur in carbon en in hout

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                                        Normaal gezien kan je ze ook krijgen met hout en zelfs met carbon inleg .

Hier nog een hollandse test van de 159.
                                        "De 2 concurrenten BMW en Audi, die achterwielaandrijving hebben..."

Euh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                          "De 2 concurrenten BMW en Audi, die achterwielaandrijving hebben..."

Euh...

lol, die mannen zij goed bezig

Comment

Working...
                                          X