Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitNet gelezen dat de prachtige kleur ( o.a. die van alfaromeocars ) "Nero Oceano" niet meer geleverd zal worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlfaromeocarsGoed zo, dat is goed voor zijn verzamelwaarde , een echte unieke Nero Oceano uit 2006 mijnheer, zo zijn er maar enkele gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SimoniBlijkt dat er heel veel lakproblemen waren, onder andere hologrammen en zo die boven kwammen volgens wat Stephane verteld heeft.
Daarom kijken al die dame's naar mij als ik lang rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitNet gelezen dat de prachtige kleur ( o.a. die van alfaromeocars ) "Nero Oceano" niet meer geleverd zal worden. Hij wordt (wegens de problemen?? ) uit het gamma genomen en vervangen door het zwart metallic op de Brera.
Idd wel lekker exclusief dan voor een aantal mensen (waaronder mezelf).
Ik heb trouwens geen enkel probleem met mijn Nero Oceano lak tot nog toe, na een kleine 6 maand en 17.000 kilometer. Ben er wel erg zuinig op: zelfs een soft carwash heb 'k nog maar een drie-tal keer gedaan (en in de toekomst niet meer - maar dat ligt aan de slechte service van de carwash in kwestie), verder steeds met de hand gewassen.
Aanrader trouwens is de hand carwash aan de afrit Mechelen-Noord, een minuutje rijden richting A12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTCBron?
Idd wel lekker exclusief dan voor een aantal mensen (waaronder mezelf).
Ik heb trouwens geen enkel probleem met mijn Nero Oceano lak tot nog toe, na een kleine 6 maand en 17.000 kilometer. Ben er wel erg zuinig op: zelfs een soft carwash heb 'k nog maar een drie-tal keer gedaan (en in de toekomst niet meer - maar dat ligt aan de slechte service van de carwash in kwestie), verder steeds met de hand gewassen.
Aanrader trouwens is de hand carwash aan de afrit Mechelen-Noord, een minuutje rijden richting A12.
Comment
-
Allllright folks. Hot stuff comin at ya
pack voor de 159 is officieel geworden en wordt komend salon van Geneve voorgesteld.
Oorspronkelijk geplaatst door Italiaspeed.comOn the inside of the Alfa 159 the TI pack will add further to the 'Progression' level: sports seats (manual or electric operation optional) with distinctive red Alfa Romeo logos stitched in; specifically darker aluminium centre console and gearlever console surface finish inserts; grooved aluminium pedal covers and footrest plate (from the Lineaaccessori catalogue); new full-length aluminium door sill mouldings embossed with the TI logo; a new more sporty design of the dashboard instruments and associated area; leather steering wheel and gearknob; black interior roof panel; electric rear windows; bi-zone automatic air conditioning; VDC; a third headrest and heated seats.
Meanwhile, the exterior changes which will be made are designed to create a strong visual identity and impact for the new Alfa 159 TI pack, and is set to include a new sports body kit with deeper sill mouldings; an uprated 'sports' suspension arrangement which is lowered by 20 mm; Brembo brake calipers which are finished in an eye-catching red colour (front and rear); large 19-inch diameter alloy wheels (shod with Pneus 235/40/19 tyres); careful TI personalisation badging, including the logo on the front wings positioned alongside the repeater lamps, and on the boot; aluminium-coloured door mirror covers (or optional body coloured) and also a new exhaust rear box with new tailpipes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenpack voor de 159 is officieel geworden en wordt komend salon van Geneve voorgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenZiet er veelbelovend uit, al zou ik die spiegels zeker in de kleur van de wagen nemen en nooit in het zilver.
Binnenin is hij pure lekkerheid, op het racy af zelfs. I like it.
Buitenkant is voor mij ook wel heel deftig, maar ik stel me de vraag of een 159 koper wel die remmen in het rood wil?Dat is toch mega-opzichtig.
Fooock,ik wil die zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWelja, ik zit wat met een gemengd gevoel...
Binnenin is hij pure lekkerheid, op het racy af zelfs. I like it.
Buitenkant is voor mij ook wel heel deftig, maar ik stel me de vraag of een 159 koper wel die remmen in het rood wil?Dat is toch mega-opzichtig.
Fooock,ik wil die zetels
Heb je mss ook foto's van de SW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is al 1 reden om naar Geneve te gaan
Comment
Comment