Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Blijft een lust voor het oog, die 159 SW

Comment

• Ze stonden ook al in het lovers-topic, maar ik zwier ze hier gaarne bij.

Comment

• Zeer knap !!! mooie overstap van de 147
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hier zijn de eerste foto’s van de Alfa Romeo 159 TI. Deze versie moet een tegenwicht bieden aan Audi’s S-Line en de BMW M-pakketten.

Het TI-pakket bestaat uit speciale 19 inch wielen, sideskirts, een sportiever instrumentarium en zwart lederen interieur. Speciaal voor de TI is de lak van de Alfa Romeo 8C Competizione beschikbaar. De exclusieve TI-uitmonstering is alleen beschikbaar voor de twee topmodellen, de 3.2 V6 met 260 pk en de 2.4 JTDm met 200 pk.
              De 159 TI staat zowel als Berlina als Sportwagon op de Autosalon van Genève. Ander Genève-nieuws is de komst van de Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDM Q4 met 210 pk en de 159 3.2 V6 Q4 met zesversnellings Q-Tronic transmissie.
              Bron: Autoweek.nl

Comment

• doe die foto's weg

Straks begint gTa weer te twijfelen

Comment

• Hehe Hij is inderdaad prachtig! En die zetels Het stuur hoeft voor mij echter niet zo hardcore te zijn...
                  Last edited by ; 27/02/2007, 22:23.

Comment

• Wauw,

Voor mij gaat dit boven een 3-reeks E90/91 mét M-pakket..
                    Absoluut, vooral dan nog met die heerlijk klinkende 2.4 Mjtdm mét Q4, mét Q-tronic !

Iemand specs ?

Comment

• Holy sh!t, die is super!
                      De looks, de velgen, dat interieur!
                      Zie die zetels, dat stuur, die zwarte dakhemel.
                      En ze hebben die cheape alu lap op die middenconsole verwijderd!
                      Enige minpuntje zijn de alu spiegels, maar kom, daar gaan we niet over mekkeren.

Comment

• Inderdaad prachtige kit die TI, zal veel mensen die twijfelen over de streep trekken.

Comment

• Dat TI-pakket is wel verschrikkelijk knap!

Comment

• Holy moly

Comment

• *stuur mail naar schoonoudertjes*

Comment

• Bloedmooi, ze weten daar echt wel wat ze doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carmotions Bekijk Berichten
                                  Inderdaad prachtige kit die TI, zal veel mensen die twijfelen over de streep trekken.
                                  Daar heb ik mijn twijfels over...
                                  Veel mensen zullen er niet twijfelen.
                                  Is enkel voor de 2 topmodellen beschikbaar.
                                  De meeste 159's die in ons belgenlandje rondrijden zijn bedrijfswagens en zeker geen 3.2 V6 of 2.4 JTDm.

Comment

• Hopelijk leren ze van BMW en zetten ze één en ander ook apart in de optielijst.

Dat stuurtje, daar wil ik geld voor geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                                      Hopelijk leren ze van BMW en zetten ze één en ander ook apart in de optielijst.

Dat stuurtje, daar wil ik geld voor geven.
                                      Heb t ook zitten denken.

Dat stuur en die zetels mogen ze apart zetten, evenals die console inleg.

Dat ze die velgen maar exclusief ti houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                        Daar heb ik mijn twijfels over...
                                        Veel mensen zullen er niet twijfelen.
                                        Is enkel voor de 2 topmodellen beschikbaar.
                                        De meeste 159's die in ons belgenlandje rondrijden zijn bedrijfswagens en zeker geen 3.2 V6 of 2.4 JTDm.

De TI zal tevens verkrijgbaar zijn met de 1.9 JTDM 16V 150 PK dus wel bereikbaar voor vele mensen. Je zal als klant ook kunnen kiezen uit interieur 'pack' waarbij je ook de sportzetels apart kan nemen. exterieur 'pack' is ook verkrijgbaar. Prijzen zijn nog niet gekend maar zullen binnen ongeveer 2 weken eraan komen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk Berichten

*baf* (valt van stoel)

Comment

Working...
                                          X