Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
Hier zijn de eerste foto’s van de Alfa Romeo 159 TI. Deze versie moet een tegenwicht bieden aan Audi’s S-Line en de BMW M-pakketten.
Het TI-pakket bestaat uit speciale 19 inch wielen, sideskirts, een sportiever instrumentarium en zwart lederen interieur. Speciaal voor de TI is de lak van de Alfa Romeo 8C Competizione beschikbaar. De exclusieve TI-uitmonstering is alleen beschikbaar voor de twee topmodellen, de 3.2 V6 met 260 pk en de 2.4 JTDm met 200 pk.
De 159 TI staat zowel als Berlina als Sportwagon op de Autosalon van Genève. Ander Genève-nieuws is de komst van de Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDM Q4 met 210 pk en de 159 3.2 V6 Q4 met zesversnellings Q-Tronic transmissie.
Comment
-
Holy sh!t, die is super!
De looks, de velgen, dat interieur!
Zie die zetels, dat stuur, die zwarte dakhemel.
En ze hebben die cheape alu lap op die middenconsole verwijderd!
Enige minpuntje zijn de alu spiegels, maar kom, daar gaan we niet over mekkeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carmotions Bekijk BerichtenInderdaad prachtige kit die TI, zal veel mensen die twijfelen over de streep trekken.
Veel mensen zullen er niet twijfelen.
Is enkel voor de 2 topmodellen beschikbaar.
De meeste 159's die in ons belgenlandje rondrijden zijn bedrijfswagens en zeker geen 3.2 V6 of 2.4 JTDm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenHopelijk leren ze van BMW en zetten ze één en ander ook apart in de optielijst.
Dat stuurtje, daar wil ik geld voor geven.
Dat stuur en die zetels mogen ze apart zetten, evenals die console inleg.
Dat ze die velgen maar exclusief ti houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDaar heb ik mijn twijfels over...
Veel mensen zullen er niet twijfelen.
Is enkel voor de 2 topmodellen beschikbaar.
De meeste 159's die in ons belgenlandje rondrijden zijn bedrijfswagens en zeker geen 3.2 V6 of 2.4 JTDm.
De TI zal tevens verkrijgbaar zijn met de 1.9 JTDM 16V 150 PK dus wel bereikbaar voor vele mensen. Je zal als klant ook kunnen kiezen uit interieur 'pack' waarbij je ook de sportzetels apart kan nemen. exterieur 'pack' is ook verkrijgbaar. Prijzen zijn nog niet gekend maar zullen binnen ongeveer 2 weken eraan komen !
Comment
-
Comment
Comment