Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk Berichten
    De TI zal tevens verkrijgbaar zijn met de 1.9 JTDM 16V 150 PK dus wel bereikbaar voor vele mensen. Je zal als klant ook kunnen kiezen uit interieur 'pack' waarbij je ook de sportzetels apart kan nemen. exterieur 'pack' is ook verkrijgbaar. Prijzen zijn nog niet gekend maar zullen binnen ongeveer 2 weken eraan komen !
    Al even dromen over een vervanger binnen 2 jaar, zelfde als nu (Progression/pack/17"/vis pack II) maar dan:

Sportwagon ipv. sedan (misschien al facelift tegen dan, zeker al lichter)
    1.9 JTDm 16v ipv 8v (hopelijk in 163 PK versie)
    Blu Aurora exterieur & zwart leder interieur (zodat het bij het stuur past )
    + Blue & Me
    + Sportstuur Ti
    + Zwarte dakhemel
    + Knie-airbag passagier
    - MP3 CD-Speler (vervangen door B&M)

Comment

• ik vind dat het net lijkt of ze wat design/lijn hebben 'geleend' van de A6 Avant, van de achterkant gezien.

wel een mooie wagen!

Comment

• Waar zie jij gelijkenissen met de A6?

Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze bij Alfa design gaan afkijken hoor, het zijn zelf de trendsetters!

On topic: kwijlbak!
        2009 Alfa Romeo 147

Comment

• Een zwarte 159 sw met rood leder interieur en ti pakket
          = mooiste wat er in het segment te verkrijgen valt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten
            Waar zie jij gelijkenissen met de A6?

Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze bij Alfa design gaan afkijken hoor, het zijn zelf de trendsetters!

On topic: kwijlbak!
            als je hem langs achteren bekijkt, de afgeronde 'schouders' en de 'cabine' vanachteren gezien is dat dezelfde lijn (wat breder aan de schouders/boven wielen) vind ik als een A6 Avant.

dat flitste door m'n hoofd tenminste toen ik achter zo'n 159 wagon stond :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
              Voor mij blijft dit de mooiste kleur voor een 159SW
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Voor de Alfalisten onder ons:

wat pics van de autorai van de 159 ti.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik vind hem zo knap !

Iemand een brochure met prijzen bij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Ik vind hem zo knap !

Iemand een brochure met prijzen bij ?
                          op de duitse site, staat alleszinds een brochure met prijzen. MET ti erin.

En je hebt een 1.9 ti met echt mooie opties

1. Bose,
                          2. Navigatie
                          3. ti pakket
                          4. parkingsensor
                          5. Bi xenon

...

==> 41.000 € ongeveer

Daarvoor wil ik nog eens NIET bmw rijden

Comment

• Knapste 159 die ik al gezien heb maar hij smeekt om een verlaging:

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Toch jammer van dat interieur hé! Ik vind dit zo'n knappe wagen, maar dat interieur is een domper van jewelste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Toch jammer van dat interieur hé! Ik vind dit zo'n knappe wagen, maar dat interieur is een domper van jewelste!
                                Kvindhet nog altijd vetter dan dat van de zot sjieke BMW 3 serie als ik even mag

Dat van de 3serie mist nog een derde bult, op het dashboard

Comment

• Ohja 6 minuten vers van de pers:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa-news.ch
                                  Allradantrieb und Leistungskur für den Alfa Romeo 159 2.4 JTDM 20V Q4 Deutsche Alfa 159-Fans dürfen sich freuen: Ab sofort ist der Alfa 159 auch mit Q4-Antrieb erhältlich. Das elegante Mittelklassemodell mit dem JTDM 20V-Turbodiesel arbeitet beim Allradantrieb mit einem 154 kW (210 PS) Motor, statt wie beim Fronttriebler nur mit 200 PS. Der 2,4 Liter große Common-Rail-Direkteinspritzer stellt sein maximales Drehmoment von 400 Nm bereits bei 1.500 statt bei 2.000 Umdrehungen zur Verfügung. Der permanente Q4-Allradantrieb – bislang der Topversion der Alfa 159-Baureihe mit 3,2-Liter-Sechszylinder (191 kW / 260 PS) vorbehalten – perfektioniert Dynamik und aktive Sicherheit gleichermaßen. Die moderne Kraftübertragung basiert auf einem zentralen Torsen-C-Sperrdifferenzial, das im Normalfall 57 Prozent der Motorleistung an die Hinterachse leitet. Damit sprintet der Viertürer in 8,4 Sekunden auf 100 km/h, die Kombi-Version ist mit 8,6 Sekunden nahezu gleich schnell. Durchschnittsverbrauch: zwischen 7,5 (Limousine) und 7,6 (Sportwagon) Liter Diesel auf 100 Kilometern.

Die Preise:
                                  Alfa 159 2.4 JTDM 20V Q4 Progression 35.000,- Euro
                                  Alfa 159 2.4 JTDM 20V Q4 Distinctive 38.050,- Euro
                                  Alfa 159 2.4 JTDM 20V Q4 ti 39.550,- Euro

Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTDM 20V Q4 Progression 36.300,- Euro
                                  Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTDM 20V Q4 Distinctive 39.350,- Euro
                                  Alfa 159 Sportwagon 2.4 JTDM 20V Q4 ti 40.850,- Euro

Comment

• Nu nog een Brera 2.4 JTD Q4 .....Laat ook maar,word allee maar duurder en duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      Nu nog een Brera 2.4 JTD Q4 .....Laat ook maar,word allee maar duurder en duurder.
                                      Of ne Spider

Comment

• Last edited by ; 03/05/2007, 10:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten

Krijg hem niet omgedraaid

Comment

Working...
                                          X