Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes G-klasse (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

RAL 6031 (NAVO) Bronzegrün zalig kleurke
    (komt dichtbij RAL 6003, DDR / Wehrmacht kleurke)

Zijn zeker niet zwitsers, Zwitserse voertuigen zijn nog steeds oud-Amerikaans koude oorlog "Olive Drab" RAL 6014

Comment

De Duitse tuner Brabus vergrijpt zich maar al te graag aan nieuw blik van Mercedes. Ook de oudere modellen worden niet vergeten, getuige deze gedrongen G-klasse.

De G-klasse is natuurlijk al een stokoud model en de versie met korte wielbasis is zelfs al een paar jaar niet meer leverbaar. Toch heeft dat de tuner er niet van weerhouden om 'kleintje G' flink onder handen te nemen.
      Het project is G 500 SWB 6.1 gedoopt, en zoals z'n naam al doet vermoeden, is-ie gebaseerd op de G 500 en wel een Final Edition-uitzwaaimodel. Standaard beschikt deze al over een 388 pk sterke 5,5-liter V8, waarmee de ruim 2.100 kilo wegende blokkendoos in 5,9 seconden naar de 100 km/h schiet.
      Brabus plakt de toevoeging '6.1' achter op de G-klasse, wat natuurlijk doet vermoeden dat er een opgeboord blok onder de kap ligt. Verder zien we dik spoilerwerk, forse wielen en natuurlijk een arsenaal aan leer in het interieur. Wat het geintje gaat kosten, is nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Kijk mevrouw Ecclestone, dit zijn nou subtiele aanpassingen.

Een G63 AMG is standaard al bruut genoeg. Dat moet ook Vorsteiner gedacht hebben toen ze de rappe Geländewagen wilden aanpakken. Het is voor zover te zien bij een zwarte grille en een set 22-inch sloffen gebleven.
                Vorsteiner heeft de aanpassingen dus minimaal gehouden. Don’t change a winning formula zullen ze gedacht hebben en die uitspraak gaat zeker op voor een G63 AMG. Menig tuner is het overigens niet eens met dat laatste.
                De kosten van deze Vorsteiner treatment? Hoef je niet te weten als je G63 kan rijden.

Comment

Comment

Hoeveel zouden er zo jaarlijks van verkocht worden, van zo'n G63 AMG?

Sent from somewhere, using Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

ff wat gezocht maar niet gevonden, behalve dat er in 2013 3x zoveel g's zijn verkocht tov 2009

totaal 2500 in 2013

ongeveer 60-70% zijn amg

dus dat maakt ongeveer 1750

edit 60-70% is voor us, niet wereldwijd

g63 in dollars 134000
                      g65 347000
                      Last edited by bobo; 30/04/2014, 12:53.

Comment

ik denk wel dat klanten dat zien zitten, zo'n g63
                        hoewel ik je toch een 350 cdi zou aanraden

persoonlijk hoop ik nog steeds op een final edition 250 cdi...terug naar de roots met een kleine 4-cylinder diesel

Comment

Ongelofelijk hoe het mercedes nog steeds lukt om deze vierkante blokkendoos, die nauwelijks veranderd is in 30 jaar, voor zo een buitensporig hoog bedrag aan de man te brengen.

Wat een beest blijft dit toch.. Toen ik tien was droomde ik hiervan en dacht ik: als ik 20 ben koop ik een oude als instapauto, een auto van tien jaar is toch niks meer waard.

Nooit zat ik verder mis.. Intussen ben ik 31, en de g zal hier nooit komen, weet ik nu..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ff wat gezocht maar niet gevonden, behalve dat er in 2013 3x zoveel g's zijn verkocht tov 2009

totaal 2500 in 2013

ongeveer 60-70% zijn amg

dus dat maakt ongeveer 1750

edit 60-70% is voor us, niet wereldwijd

g63 in dollars 134000
                            g65 347000
                            Thx voor de linkjes.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik denk wel dat klanten dat zien zitten, zo'n g63
                            hoewel ik je toch een 350 cdi zou aanraden

persoonlijk hoop ik nog steeds op een final edition 250 cdi...terug naar de roots met een kleine 4-cylinder diesel
                            Denk niet dat klant het leuk zal/zou vinden om als visjes vervoerd te worden.

Toeval wil dat we vanochtend een mailtje hebben gestuurd naar onze MB-dealer voor een testvoiture in 350 cdi 4Matic versie. Enkel gevraagd dat hij zou voorzien zijn van de betere (comfort)zetels, Command-systeem en eventueel Airmatic.
                            Nog niets van gehoord, zal iets voor volgende week worden denk ik.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

is het niet zo dat er in België meer G63's dan G350cdi's verkocht worden?
                              edit: zie net dat Bobo de wereldwijde cijfers geplaatst heeft.

Comment

filmpje oud vs nieuw

Comment

...op het einde, mercedes bevestigt dat ze voor de 50 jaar gaan

Comment

Mercedes viert 35 jaar G-klasse

De robuuste Mercedes-Benz G-klasse is jarig. De tijdloze offroader viert zijn 35ste verjaardag en wordt daarvoor in een heus feestpak gehesen.

Mercedes-Benz introduceert de Edition 35 edities voor de G350 CDI BlueTec en de G500. Er is keuze uit drie kleurtjes: Designo Mystic White Bright, Palladium Silver en Obsidian Black. De Edition 35 staat op 18-inch lichtmetaal, krijgt speciale bumpers en een zwart dak.
                                    Ook krijgt-ie het AMG-sportpakket. Dat bestaat uit bredere wielkasten, een sportuitlaat en chromen accenten rondom. Binnenin wordt de Edition 35 voorzien van lederen bekleden met rode stiksels, een AMG-sportstuur en nog meer chromen accenten.

Comment

Comment

er was nog iemand die het al zei : hij hoort in het groen

Comment

Working...
                                        X