waar ik bij geen G klasse zou van hou is het geluid waarmee de deuren dichtklappen.. ik bedoel containerdeuren..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes G-klasse (Facelift)
Collapse
X
-
Ik heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten...en dat ie rijdt als een tractor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenIk heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenGefeliciteerd met de aankoop van uw weliswaar totaal verouderd landbouwvoertuig.
Liever een oude tractor dan een nieuwe ecoslee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenNauwelijks te geloven dat dergelijke agrarische uiterst voetganger onvriendelijke voertuigen anno 2014 nog toegelaten worden tot het wegverkeer.
bestaan er geen fora voor groene-en ecologisch verantwoord denkende mensen mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten1 VRAAG : wat doe jy op dit forum?
bestaan er geen fora voor groene-en ecologisch verantwoord denkende mensen mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenNauwelijks te geloven dat dergelijke agrarische uiterst voetganger onvriendelijke voertuigen anno 2014 nog toegelaten worden tot het wegverkeer.
Comment
Comment