Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)
Ik heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)
Gefeliciteerd met de aankoop van uw weliswaar totaal verouderd landbouwvoertuig.
heb je al een fotoke kunnen nemen van je bc om de ecologie van uw voet en uw voertuig te kunnen staven ?
want mss maak je ons gewoon maar wat blazen wijs
Comment