Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes G-klasse (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

waar ik bij geen G klasse zou van hou is het geluid waarmee de deuren dichtklappen.. ik bedoel containerdeuren..

Comment

Ik twijfel er sterk over om mn huidige 330d in te ruilen voor een g350! Wat een auto!!

Comment

wow, wat een verandering...vertel !

Comment

Ik heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)

Comment

Man met karakter

Comment

Vergeet de 10 000 euro BIV niet he

Comment

...en dat ie rijdt als een tractor.

Comment

Tractoren zijn cool!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    ...en dat ie rijdt als een tractor.
                    als je een rustige chauffeur bent valt dat echt wel mee, alleen de draaicirkel is niet praktisch

Comment

Hier in het dorp rijdt de AMG versie. Lijkt mij niet als een tractor te rijden 😄

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                        Ik heb een leuke tijd gehad met de 330d maar het is tijd voor iets anders. Ik zou toch graag hoger zitten en dankzij mijn vader toch een voorliefde voor de G. Overigens heb ik het ook wel gehad om morgen 80k uit te geven voor een 4x4 genre x5 etc. Welke eigenlijk veel te snel worden gefacelift etc nr mijn zin. Een G is 1 van de meest tijdloze en stijlvolle auto's van vandaag in mijn ogen :-)
                        Gefeliciteerd met de aankoop van uw weliswaar totaal verouderd landbouwvoertuig.

Comment

heb je al een fotoke kunnen nemen van je bc om de ecologie van uw voet en uw voertuig te kunnen staven ?
                          want mss maak je ons gewoon maar wat blazen wijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                            Gefeliciteerd met de aankoop van uw weliswaar totaal verouderd landbouwvoertuig.
                            Bedankt dbr2,
                            Liever een oude tractor dan een nieuwe ecoslee...

Comment

[QUOTE=metalpe;5482713]Hier in het dorp rijdt de AMG versie. Lijkt mij niet als een tractor te rijden 

Toch wel.

Comment

Nauwelijks te geloven dat dergelijke agrarische uiterst voetganger onvriendelijke voertuigen anno 2014 nog toegelaten worden tot het wegverkeer.

Comment

en ik blijf hopen op een ultieme met de om 651

of nog liever met de 1.6 dci van renault :devil:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                    Nauwelijks te geloven dat dergelijke agrarische uiterst voetganger onvriendelijke voertuigen anno 2014 nog toegelaten worden tot het wegverkeer.
                                    1 VRAAG : wat doe jy op dit forum?
                                    bestaan er geen fora voor groene-en ecologisch verantwoord denkende mensen mss?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                      1 VRAAG : wat doe jy op dit forum?
                                      bestaan er geen fora voor groene-en ecologisch verantwoord denkende mensen mss?
                                      je hoeft op niemand te reageren, en je kunt niemand wegstemmen hier

Comment

Don't feed the trolls.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                          ben benieuwd wat ge van mijne auto denkt

Comment

Working...
                                          X