Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Citan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes Citan

Bron: www.autoweek.nl
    freude am fahren

freude am fahren

Comment

De officiële introductie laat nog even op zich wachten, maar Mercedes-Benz toont al een glimp van de nieuwe Citan op de BedrijfsautoRAI in Amsterdam. De nieuwe Citan is zoals bekend het gevolg van een samenwerking tussen het Duitse merk en Renault. De Citan is gebaseerd op de succesvolle Renault Kangoo bestelwagen maar Mercedes-Benz heeft een groot aantal wijzigingen doorgevoerd. Niet alleen de styling is helemaal aangepakt, ook technisch is alles flink onderhanden genomen. De Citan is te zien in een afgesloten ‘blackbox’ op de Mercedes stand waardoor de bezoekers een sneak preview van deze nieuwe besteller kunnen zien. De echte introductie zal later dit jaar plaatsvinden maar Mercedes-Benz koos de BedrijfsautoRAI voor deze unieke preview. Voor deze gelegenheid wordt de Europese bedrijfsautopers uitgenodigd in Amsterdam om aan de vooravond van de tentoonstelling een persconferentie bij te wonen. De uitgenodigde journalisten bezoeken vervolgens de officiele opening van de BedrijfsautoRAIzullen. Hiermee krijgt de tentoonstelling toch weer de internationale belangstelling die de BedrijfsautoRAI verdient! Op de foto de nog gecamoufleerde Citan tijdens wintertesten in het hoge noorden.

freude am fahren

Comment

Djeezes das lelijk. Dat interieur is ook om te huilen pcies imo
        BMW X5 45e

Comment

Lijkt een beetje op een vis

Comment

Tja de basis trok al op niks, ze deden een goede poging maar het ziet er nog altijd niet uit.

Comment

Ik denk niet dat dit veel mensen zal aantrekken, ook al is het "een Mercedes". Zeker niet omdat hij zo lelijk is.
              freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Tja de basis trok al op niks, ze deden een goede poging maar het ziet er nog altijd niet uit.
                Ik vind een Kangoo echt een leuke auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                  Ik denk niet dat dit veel mensen zal aantrekken, ook al is het "een Mercedes". Zeker niet omdat hij zo lelijk is.
                  lelijk is nu ni direct iets waarover de koper van een bedrijfsvoertuig valt

maar ik vraag me af wat...behalve dat grotere bedrijven nu meer kunnen centraliseren, mercedes heeft een volledig gamma bedrijfsvoertuigen...mensen gaat overtuigen

hoe gaat zijn prijs zijn tov kangoo...renault geeft ook hoge kortingen ?

werkuurprijzen bij benz zijn niet mals...tenzij ze bij de bedrijfswagens met andere - lagere dan renault bij de personenauto's - prijzen werken

benieuwd

Comment

Duitsers en Turken hebben vaak een camionette nodig en hebben over't algemeen liever Mercedes dan Renault.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                      Ik vind een Kangoo echt een leuke auto
                      "Leuk" akkoord, maar dat past niet bij een Benz waardoor er een gewoon een lelijk hok staat
                      Maar de Vaneo was niet veel beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                        Duitsers en Turken hebben vaak een camionette nodig en hebben over't algemeen liever Mercedes dan Renault.
                        zou de ster vanvoor overtuigend genoeg zijn ? iedereen weet natuurlijk dat't een kangoo is

nou bvb de mb100, een omgebouwde auto-union was eigenlijk ook ni echt een succes tov een tn, of een vito

Comment

Ik vind haar best te pruimen. Bestelwagen moet niet mooi zijn.

Comment

bron. mercedes-benz.blogspot.com

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

My God!! Dat ding kan echt niet verbergen dat het een Renault is. Ziet er zo el cheapo uit, een overdosis aan plastiek, een wandesign tot en met, niet normaal. Gatlelijk.

Comment

Miljaar, das fugly!
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Mensen, dit is een BEDRIJFSWAGEN. Wat hallen jullie verwacht? De materialen en afwerkingen van een E-klasse?

Mercedes-benz Nutzfahrzeuge en Mercedes PKW is een verschil! Al ooit in een Sprinter of Viano gezeten?

Comment

Working...
                                        X