Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Citan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes Citan ook als lange Combi

Wie in de markt is voor een lange versie van de Mercedes Citan, moet even geduld hebben tot september. Vanaf dat moment is de praktische Duitser ook als extra lange Combi te bestellen.

De Combi biedt dankzij een derde zitrij plek aan zeven inzittenden. Twee schuifdeuren zijn standaard, hetzelfde geldt voor airco en een bandenspanningscontrolesysteem.
    Mercedes mikt met de lange Citan naar eigen zeggen op grote gezinnen en taxibedrijven. De nieuwe derde zitrij komt optioneel in de vorm van twee aparte stoelen, die onafhankelijk van elkaar verschoven kunnen worden. De derde zitrij kan overigens aangepast worden voor rolstoelvervoer. Hij wordt dan omgetoverd tot een plek waar een rolstoel bevestigd kan worden.
    De Citan Combi is leverbaar als 109 CDI met 90 pk en medio volgend jaar komt de 110 pk sterke 111 CDI heb vergezellen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik neem mijn eerdere woorden terug. Het was dus WEL mogelijk om een nog lelijkere auto te maken.

Comment

• En dat ze daar een ster mogen op plakken....

Comment

• Is dit model leverbaar gebleven van de lancering tot nu?
            Want een tijdje geleden stond deze niet meer op de site van Mercedes en heeft iemand die in een garage werkt gezegd dat het gedaan zou zijn?
            En even later staat hij terug gewoon op de website.
            Misschien even stil gelegd door de tegenvallende ncap resultaten?

Comment

• lelijk hok
              Last edited by ; 28/05/2014, 20:04.

Comment

• Het lijkt hier wel of een bedrijfswagen er tegenwoordig ook al moet uitzien als een beauty.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ja, want de gemiddelde combo/kangoo/berlingo is écht wel concours d'elegance waardig

Comment

• Ach ja, hoe kon ik die vergeten, sorry!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                      X