Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan is standverwarming een veel betere optie.

Comment

• dat is dan weer enorm duur ook he.
      slecht voor het zaad geeft niet, ik heb voldoende kinderen

langs de ene kant is het inderdaad zalig, maar als de wagen opgewarmd is na 10m met de gewone verwarmign heb je dat ook niet meer nodig. En wanneer zijn we eigenlijk zo'n pussies geworden

trouwens, waarom is het onnozel met stoffen zetels ??
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten

trouwens, waarom is het onnozel met stoffen zetels ??
        Omdat een koude stoffen zetel minder koud aanvoelt als een lederen wanneer je in uw koude auto stapt.

Comment

• ah, op die manier.
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
            Dan is standverwarming een veel betere optie.
            hier in de buurt staat een sprinter met standverwarming, in de winter plaatst de goede man die altijd in een straatje waar niemand woont omdat die kachel eigenlijk vrij veel lawaai maakt

maakt zulke verwarming altijd redelijk wat kabaal ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Die uitlaat...

Voor dat formaat van auto past zo'n enkel klein buisje toch echt niet hoor, zeker niet op eentje met sportpakket. Ze zouden beter eens bij Audi gaan kijken.

Bij Audi is het anders ook maar belachelijk hoor ( bij de A4 reeks dan toch ) , een dubbele uitlaat waarvan er eentje blijft blinken en eentje zwart geblakerd is . Nu een enkel buiske hier zal ook wel te maken hebben met het feit dat de motor er zal naar zijn, als je dubbele buiskes wil dan moet je een motor bestellen die het waard is hé
              Last edited by Audidriver; 02/10/2012, 13:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Bij Audi is het anders ook maar belachelijk hoor ( bij de A4 reeks dan toch ) , een dubbele uitlaat waarvan er eentje blijft blinken en eentje zwart geblakerd is . Nu een enkel buiske hier zal ook wel te maken hebben met het feit dat de motor er zal naar zijn, als je dubbele buiskes wil dan moet je een motor bestellen die het waard is hé
                Ah zo, daarom dat een A4 2.0 TDI met 120 Pk een dubbele uitlaat heeft en een BMW 320d met 184 Pk een enkele heeft.

Comment

Ah zo, daarom dat een A4 2.0 TDI met 120 Pk een dubbele uitlaat heeft en een BMW 320d met 184 Pk een enkele heeft.
                  Maar zoals ik al zei, zo'n A4 heeft een valse dubbele uitlaat, let er maar eens op als je eentje tegenkomt, dan nog liever een enkele dan zo'n valse dubbele . Ik hou meer van een dubbele maar dan ééntje aan beide zijden, da's ook leuker om rijden

Comment

Maar zoals ik al zei, zo'n A4 heeft een valse dubbele uitlaat, let er maar eens op als je eentje tegenkomt, dan nog liever een enkele dan zo'n valse dubbele . Ik hou meer van een dubbele maar dan ééntje aan beide zijden, da's ook leuker om rijden
                    Nee, da's geen valse dubbele hoor.

OEM A4 2.0 TDI B8 uitlaat...

Comment

Nee, da's geen valse dubbele hoor.

OEM A4 2.0 TDI B8 uitlaat...

Dan moet je eens goed kijken uit hoeveel pijpjes er daadwerkelijk rook komt

Comment

Dan moet je eens goed kijken uit hoeveel pijpjes er daadwerkelijk rook komt
                        Zit daar geen klep in één van die twee buisjes? Die bij vollast ofzo pas opent? Ik kan me heel moeilijk inbeelden dat uit een uitlaat zoals op de foto maar uit één buis uitlaatgassen zouden komen. Ze zijn immers allebei op de achterste pot gelast, 't is geen sierstuk ofzo.

Comment

Omdat een koude stoffen zetel minder koud aanvoelt als een lederen wanneer je in uw koude auto stapt.
                          Goh, huur eens een auto in Finland? Wedden dat ze die optie ook op stoffen zetels hebben zitten? 't Hangt er dus maar van af onder welke omstandigheden je die auto gebruikt. Zit je vaak wat continentaler / noordelijker in de winter, dan lijkt het me zeker de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                            Goh, huur eens een auto in Finland? Wedden dat ze die optie ook op stoffen zetels hebben zitten? 't Hangt er dus maar van af onder welke omstandigheden je die auto gebruikt. Zit je vaak wat continentaler / noordelijker in de winter, dan lijkt het me zeker de moeite.
                            Ik heb toch niet gezegd dat die optie niet op stoffen zetels zou kunnen zitten?? Ik zeg gewoon dat het net iets minder nuttig is dan bij lederen zetels.

Comment

• Zetelverwarming één van de béste opties op m'n kar. Super aangenaam, ligt makkelijk gedurende 1/3e van 't jaar aan, en dat continu (niet enkel tijdens de opwarmfase).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Zetelverwarming één van de béste opties op m'n kar. Super aangenaam, ligt makkelijk gedurende 1/3e van 't jaar aan, en dat continu (niet enkel tijdens de opwarmfase).
                                Vind ik ook. Ik zou dat in de winter niet meer kunnen missen.

Comment

• Mijn madam zet dat altijd op, behalve op de dagen dat 't zo warm is dat den airco op moet. No kidding.

Comment

• Zetelverwarming is inderdaad erg fijne optie. Zo kan je de koude wat wegwerken zonder het interieur te moeten opwarmen.
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Mijn madam zet dat altijd op, behalve op de dagen dat 't zo warm is dat den airco op moet. No kidding.
                                      Mijn madam idem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                        Zetelverwarming is inderdaad erg fijne optie. Zo kan je de koude wat wegwerken zonder het interieur te moeten opwarmen.
                                        Ik gebruik het niet alleen voor de kou, ik kan het ook verdragen na het sporten of wanneer ik last heb van mijn rug.
                                        Ik zal het altijd aanvinken, zelfs met stoffen zetels.

Comment

• Ik ben aan een 318D aan het overwegen.
                                          Maar het valt me op dat de CO2 kennelijk achteruit is gegaan tov het vorige model?
                                          In januari had ik naar een 320 EDE Touring gekeken, ik dacht dat die 114g uitstoot had.
                                          Nu blijkt de 318D ook al 124g uit te stoten en is er geen EDE in de Touring.

Comment

Working...
                                          X