Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oeps, Ik zie nu net dat ik hier op de "TOURING" pagina zit... Ik heb dus een gewone berline besteld.........
    Ik ga dus verhuizen naar het ander forum... :-)
    Last edited by Beamer87; 16/07/2014, 18:16. Reden: Foutje....

Comment

• Welke motor ? Alvast proficiat ! Mooie configuratie.

edit: de 318d... (Niet gereduceerd...)

Comment

• Bedankt!!

& Exact, de 318d.

Omdat deze op de zaak zal ingeschreven worden behoud ik de 143 pk. Moest deze worden ingeschreven op de leasemaatschappij, dan zou het gereduceerd worden naar 136pk.

Comment

• Hoe zitten de standaard zetels van een F31 touring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
            Hoe zitten de standaard zetels van een F31 touring?
            Ben je struis gebouwd? Dan ga je genoeg steun vinden in de standaard zetels (tenzij bij stevig bochtenwerk).
            Ben je slank gebouwd? Dan ga je toch wat te "los" zitten in de standaard zetels, en raad ik de sportzetels aan.

Ik had op de E90 de sportzetels, nu op de F31 niet en ik mis het niet. In tegendeel, in- en uitstappen gaat makkelijker in de standaard zetels en ik zweet er minder in bij dit warme weer.

Comment

• Active Cruise Control vs CruiseControle met remfunctie

Hoi, vorige week werd bestelling doorgegeven van nieuwe bedrijfswagen f31 met het comfortpack waarin Cruise Control met remfunctie vervat zit. Aangezien ik nergens een aparte optie voor de active cruise control zie vroog ik me hoopvol af of er met cruise control met remfunctie stiekem toch verwezen wordt naar de active cruise control of niet? Alvast bedankt!

Comment

• Nope, remfunctie is gewoon afremmen via het knopke. Er zit geen cameraoog in je bumper!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

• Is Sensatec een aanrader? (ipv standaard stof)

Comment

• BMW F31 3-reeks touring

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                    Is Sensatec een aanrader? (ipv standaard stof)
                    Als je van lederlook houdt dan is de kleine meerprijs het waard. Nadeel is dat je bij warm weer sneller zweet aan je rug etc (meer dan bij echt leder).

Maat van me heeft sensatec en die beweert dat toch.

Comment

• Klopt, maar hoeveel keer is 't in België warm genoeg om daar last van te hebben? Ik had in mijn vorige wel echt leder en daar zat je ook in te zweten.

Comment

• Bedankt voor de info.
                        Ik veronderstel dat zelfs het beige Sensatec nog goed te onderhouden is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                          Klopt, maar hoeveel keer is 't in België warm genoeg om daar last van te hebben? Ik had in mijn vorige wel echt leder en daar zat je ook in te zweten.
                          Ik zei het toch in m'n post? In leder zweet je, maar in sensatec wat meer

M'n maat heeft een Dodge ram pick-up en die heeft zelfs zetelkoeling. Ik wil dat ook!!! Lekker is dat.

Moest ik geen budget gehad hebben voor dacota bv dan nam ik wel sensatec. Tenzij je van stof houdt. Het alcantara/stof bij een M pakket vind ik wel mooi.

Comment

Bedankt voor de info.
                            Ik veronderstel dat zelfs het beige Sensatec nog goed te onderhouden is?
                            Valt mee, alleen met jeans moet je opletten, dan heb je heel snel blauwe strepen op je zetels. Met beetje dreft krijg je het wel vrij makkelijk terug proper.

Comment

• Heeft er iemand wat foto's van sportzetels met stof/leder breeze (zowel voor als achteraan), k'vind niet direct duidelijke foto's terug en bij de dealer stond er ook geen.

Comment

Is Sensatec een aanrader? (ipv standaard stof)
                                Ik persoonlijk vind het een aanrader. Erg goed onderhoudbaar en naar het schijnt ook slijtvaster dan het leder van BMW (tijd zal het uitwijzen)
                                En iedereen denkt dat het leder is heb ik al ondervonden...
                                Grootste voordeel is natuurlijk de prijs >< het echte leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Ik zei het toch in m'n post? In leder zweet je, maar in sensatec wat meer

M'n maat heeft een Dodge ram pick-up en die heeft zelfs zetelkoeling. Ik wil dat ook!!! Lekker is dat.

Moest ik geen budget gehad hebben voor dacota bv dan nam ik wel sensatec. Tenzij je van stof houdt. Het alcantara/stof bij een M pakket vind ik wel mooi.
                                  Als je airco hebt, dan zweet je rug toch niet meer (fel)?

Idem voor zetelkoeling, heeft dat dan nog nut.

Comment

• BMW F31 3-reeks touring

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Als je airco hebt, dan zweet je rug toch niet meer (fel)?

Idem voor zetelkoeling, heeft dat dan nog nut.
                                    Zetelkoeling heeft zeker zijn nut.. Groot verschil.. Leder vraagt hier in de zomer echt naar.

Soms begrijp ik niet goed waarom er veel voor leder gekozen wordt, vaak ziet het er na 10 jaar veel slechter uit dan stof, in de zomer heb je stoel ventilatie nodig en in de winter zetelverwarming...

Daarenboven biedt BMW dit niet aan op de 3 serie, bizar
                                    Last edited by germinal; 18/08/2014, 15:28.
                                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                    current : BMW 330D F30

Comment

• Hallo, ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe leasewagen en de 3-touring heeft momenteel mijn voorkeur. De voorbije jaren altijd met een A4 gereden maar nu is het tijd voor iets anders. Omdat ik graag getinte ruiten achteraan wil nemen, weet ik niet goed of ik de optie raamlijsten in chroom ook best al dan niet neem.

Kan iemand mij foto's bezorgen van een touring in zwarte kleur met raamlijsten in chroom en een foto met dan nog eens de dakrails ook in chroom? Om even te zien of dit 2e niet te veel wordt ...

Thanks!

Comment

• Zoiets?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa_ Bekijk Berichten
                                          Zoiets?

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Merci! Lijkt mij wel mooi zo en mss best de dakrails niet in chroom nemen, anders mss beetje veel zou ik denken ...

Comment

Working...
                                          X