Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Zeeer knappe dreier!!!! Ooit...
      BMW E10 1600ti 1967
      BMW E10 2002tii 1973
      BMW E30 325i sedan 1986
      BMW E36 318is cabrio 1995
      BMW E36 320i cabrio 1994
      BMW E91 318d touring 2006
      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Echt knap... Veel mooier als de berline voor mij.
        Skoda Octavia Combi RS 2.0 TSI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

ja zo en niet anders, danku
          BMW X5 45e

Comment

Heel knap, dat is zeker. Al vind ik het jammer dat ze het visuele onderscheid tussen de verschillende modellen aan het verliezen zijn. Bij de vorige generatie had zowel de 7, de 5, de 3 en de 1 een eigen identiteit. Ik hoop maar dat ze zich eens herbronnen, want zo nemen ze wat mij betreft wel heel weinig risico.
            freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Heel knap, dat is zeker. Al vind ik het jammer dat ze het visuele onderscheid tussen de verschillende modellen aan het verliezen zijn. Bij de vorige generatie had zowel de 7, de 5, de 3 en de 1 een eigen identiteit. Ik hoop maar dat ze zich eens herbronnen, want zo nemen ze wat mij betreft wel heel weinig risico.
              Dat is waar. Ze beginnen jammer genoeg te hard de audi toer op te gaan.
              BMW X5 45e

Comment

lanceringsmodellen : 22 september 2012 : 328i touring (39.650) ; 320d touring (36.350) ; 330d touring (46.800) - vanaf productie november 2012 : 320i touring (34.200) ; 316 d touring (31.250) ; 318 d touring (32.900). Standaard uitrusting = automatische bediening van de achterklep (code 316) en het 40/20/40-doorlaatsysteem (code 465) ! Wereldpremière nieuwe 3 touring Salon van Leipzig (juni 2012)

Comment

Het nieuw model is niet veel duurder. Een E91 318d kost 32.600, de nieuwe 32.900.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk Berichten
                    Het nieuw model is niet veel duurder. Een E91 318d kost 32.600, de nieuwe 32.900.
                    En er is een ruimere standaarduitrusting tegenover de E91.

Comment

Maar aluminium velgen zijn niet langer standaard. :-(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                        Maar aluminium velgen zijn niet langer standaard. :-(
                        Vroeger ook niet.
                        Vanaf de 320d zijn ze wel standaard.

Edit: Net eens gekeken op de site van BMW.be en op de E91 touring staan er idd standaard lichtmetalen velgen. Op de E90 berline waren ze niet standaard.
                        Nu is er wel standaard een automatische airco op de 3 reeks.
                        Last edited by C'Mon; 17/05/2012, 14:38.

Comment

Geen 320D Efficient Dynamics voor de leasingmarkt? Bizar. Hierover wordt niet gesproken.
                          Last edited by ; 17/05/2012, 18:33.

Comment

De 330d is wel een stuk duurder. Staat nu in de prijslijst voor 43.300. Dan betaal je de standaard automatische versnelling er toch gewoon dik bij. Verschil is 3.500 €.
                            Last edited by Mila; 17/05/2012, 20:34.
                            2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                              De 330d is wel een stuk duurder. Staat nu in de prijslijst voor 43.300. Dan betaal je de standaard automatische versnelling er toch gewoon dik bij. Verschil is 3.500 €.
                              Idd, de 330d is enorm duur geworden! Het is en blijft nog altijd "maar" een 3 reeks hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Vroeger ook niet.
                                Vanaf de 320d zijn ze wel standaard.

Edit: Net eens gekeken op de site van BMW.be en op de E91 touring staan er idd standaard lichtmetalen velgen. Op de E90 berline waren ze niet standaard.
                                Nu is er wel standaard een automatische airco op de 3 reeks.
                                Op de prijslijst (bmw.de) staat klima wel als optie van 600. Manuele airco zal standaard zijn
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  Op de prijslijst (bmw.de) staat klima wel als optie van 600. Manuele airco zal standaard zijn
                                  Automatische airco met 2 zones is idd een optie, maar automatische airco met 1 zone is standaard.

Comment

650 euro voor een zone extra is anders wel goed doorgerekend
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik verander de temperatuur van mijn airco nooit. Die staat jaar in, jaar uit op 20,5°C. Mijn vrouw daarentegen...
                                      Persoonlijk stel ik mij de vraag hoeveel zin het heeft om in zo'n kleine ruimte zones gaan op te delen.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik verander de temperatuur van mijn airco nooit. Die staat jaar in, jaar uit op 20,5°C. Mijn vrouw daarentegen...
                                        Persoonlijk stel ik mij de vraag hoeveel zin het heeft om in zo'n kleine ruimte zones gaan op te delen.
                                        Ik heb ook een 2 zone airco en snap het punt er ook niet van. Staat ook altijd op 21° en eventueel mijn raam op een kiertje voor wat frisse lucht.
                                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                          650 euro voor een zone extra is anders wel goed doorgerekend
                                          Die zone extra is niet het enige verschil. De standaard automatische airco heeft geen display met temperatuur aanduiding, enkel een draaiknop met warm-koud aanduiding (rood-blauw). Ziet er wat goedkoop uit imo, maar anderzijds is 650 euro wel duur voor een mini display met cijfertjes en een zone extra.

Comment

Working...
                                          X