Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
-
Comment
-
Heel knap, dat is zeker. Al vind ik het jammer dat ze het visuele onderscheid tussen de verschillende modellen aan het verliezen zijn. Bij de vorige generatie had zowel de 7, de 5, de 3 en de 1 een eigen identiteit. Ik hoop maar dat ze zich eens herbronnen, want zo nemen ze wat mij betreft wel heel weinig risico.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenHeel knap, dat is zeker. Al vind ik het jammer dat ze het visuele onderscheid tussen de verschillende modellen aan het verliezen zijn. Bij de vorige generatie had zowel de 7, de 5, de 3 en de 1 een eigen identiteit. Ik hoop maar dat ze zich eens herbronnen, want zo nemen ze wat mij betreft wel heel weinig risico.BMW X5 45e
Comment
-
lanceringsmodellen : 22 september 2012 : 328i touring (39.650) ; 320d touring (36.350) ; 330d touring (46.800) - vanaf productie november 2012 : 320i touring (34.200) ; 316 d touring (31.250) ; 318 d touring (32.900). Standaard uitrusting = automatische bediening van de achterklep (code 316) en het 40/20/40-doorlaatsysteem (code 465) ! Wereldpremière nieuwe 3 touring Salon van Leipzig (juni 2012)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan67 Bekijk BerichtenHet nieuw model is niet veel duurder. Een E91 318d kost 32.600, de nieuwe 32.900.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenMaar aluminium velgen zijn niet langer standaard. :-(
Vanaf de 320d zijn ze wel standaard.
Edit: Net eens gekeken op de site van BMW.be en op de E91 touring staan er idd standaard lichtmetalen velgen. Op de E90 berline waren ze niet standaard.
Nu is er wel standaard een automatische airco op de 3 reeks.Last edited by C'Mon; 17/05/2012, 14:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenDe 330d is wel een stuk duurder. Staat nu in de prijslijst voor 43.300. Dan betaal je de standaard automatische versnelling er toch gewoon dik bij. Verschil is 3.500 €.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenVroeger ook niet.
Vanaf de 320d zijn ze wel standaard.
Edit: Net eens gekeken op de site van BMW.be en op de E91 touring staan er idd standaard lichtmetalen velgen. Op de E90 berline waren ze niet standaard.
Nu is er wel standaard een automatische airco op de 3 reeks.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenOp de prijslijst (bmw.de) staat klima wel als optie van 600. Manuele airco zal standaard zijn
Comment
-
650 euro voor een zone extra is anders wel goed doorgerekend2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Ik verander de temperatuur van mijn airco nooit. Die staat jaar in, jaar uit op 20,5°C. Mijn vrouw daarentegen...
Persoonlijk stel ik mij de vraag hoeveel zin het heeft om in zo'n kleine ruimte zones gaan op te delen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk verander de temperatuur van mijn airco nooit. Die staat jaar in, jaar uit op 20,5°C. Mijn vrouw daarentegen...
Persoonlijk stel ik mij de vraag hoeveel zin het heeft om in zo'n kleine ruimte zones gaan op te delen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten650 euro voor een zone extra is anders wel goed doorgerekend
Comment
Comment