Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is het budget of wat kan je wel nemen voor je budget?
een budget hebben we niet, eerder een lijst om uit te kiezen. een BMW 3 sedan gaat wel, break voorlopig nog niet en ik zeg voorlopig omdat ze de configuratie nog niet weten. Dus er is misschien nog een waterkans. Maar dan vrees ik weer voor een karige uitrusting. andere wagens zijn bvb: A4, volvo V60 (karig), hyundai i40, ford mondeo e.d.
De nieuwe 3-reeks is er echt op achteruit gegaan, de voorkant is echt lelijk geworden. Ik heb de 3-reeks altijd een mooie gevonden, maar deze nu echt niet. Geef mij maar een C breakje of mijn V50
De F30/31 330d, gaat tot 100 in 5,6 sec. en stoot hierbij slechts 129gr CO2 uit. What a car...
Hier stond het vast dat de volgende een 530d zou worden, maar de nieuwe 3 met sportpakket is prachtig, en met de aandrijflijn uit de 530d moet dat een bom zijn.
Ik ben zeer content met mijn 325d, die gechipt is tot 245pk, maar de nieuwe 330d zou een waardige opvolger kunnen zijn die niet noodzakelijk gechipt moet worden. Als ik lees hoe iedereen zo content is over zijn 530d, dan kan het niet anders dat de 330d fantastisch is...
Comment