Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer wordt de 335 i beschikbaar op de touring ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      De F30/31 330d, gaat tot 100 in 5,6 sec. en stoot hierbij slechts 129gr CO2 uit. What a car...
      Zit er dik in dat dit - weliswaar binnen 3 jaar - mijn volgende daily wordt.

Comment

• Ik blijf toch ook sterk twijfelen tussen een 525d of een 330d...

Comment

• Als ge de extra ruimte niet nodig hebt de 330d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
            Ik blijf toch ook sterk twijfelen tussen een 525d of een 330d...
            4 cillinder vs 6.. Niet twijfelen! 330d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
              Ik blijf toch ook sterk twijfelen tussen een 525d of een 330d...
              330d natuurlijk

Comment

• De 320d, 328i en 330d zijn nu ook hier te configureren, m sportpakket incl.
                Individual alu velgen 19" styling 439, waanzinnig ... lelijk.
                Last edited by ; 17/06/2012, 20:40.

Comment

• Zou er nog een atmosferische 6-cilinder in-lijn komen in de toekomst of is deze definitief vervangen door de 2.0 biturbo? Wij zouden eventueel een 3 overwegen als volgende wagen maar hebben schrik van een turbo benzinemotor hogere km stand.

Comment

• Ik denk dat de atmosferische 6 in lijn niet meer zal terug komen. ofwel idd zo'n 2.0 ofwel zitten er turbo's op de 6 in lijn.
                    BMW X5 45e

Comment

• Eind juni voorstelling op het strand in Knokke van de nieuwe 3 touring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                        Eind juni voorstelling op het strand in Knokke van de nieuwe 3 touring.

Kan je dat meer specifieren? Datum, plaats, ...?
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• De datum is een woensdagavond.

Na te vragen bij je dealer denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk Berichten
                            Zou er nog een atmosferische 6-cilinder in-lijn komen in de toekomst of is deze definitief vervangen door de 2.0 biturbo? Wij zouden eventueel een 3 overwegen als volgende wagen maar hebben schrik van een turbo benzinemotor hogere km stand.
                            Ik vrees er net zoals Kefkie voor. De laatst gereleasete BMW met atmosferische zes-in-lijn is de F11 530i touring en ik denk dat dat de laatste ooit wordt... Ik denk dat er maar één zescilinder benzine komt: de 335i. Tenzij de ActiveHybrid3 er ook in touring-koetswerkvariant komt (makes sense, vind ik, maar of ze 't gaan brengen...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                              De 320d, 328i en 330d zijn nu ook hier te configureren, m sportpakket incl.
                              Individual alu velgen 19" styling 439, waanzinnig ... lelijk.
                              Thanks! Leuk om 'es zonder M Pack te kunnen samenstellen.
                              Ik vind de 19" Individuals alvast niet minder mooi dan de 19" van 't M Sport Pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                330d natuurlijk
                                Ik zou 525d nemen
                                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                  Ik zou 525d nemen
                                  De meesten, denk ik. Maar niet de meeste forummers. Maar een forummer is geen modale autokoper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                    Ik zou 525d nemen
                                    Ik niet , ben van een 5 naar een 3 gegaan en nog geen seconde spijt gehad: D

Wel zal het nu vrijdag niet zo simpel zijn om 4 volwassenen + bagage + tent + drank mee te doen in mijn 3'tje

Comment

• Ge moet geen appels met peren vergelijken hé Toere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        De meesten, denk ik. Maar niet de meeste forummers. Maar een forummer is geen modale autokoper...
                                        Ware woorden, het forum is niet echt representatief voor autorijdend Vlaanderen.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ge moet geen appels met peren vergelijken hé Toere.
                                          Ja weet ik wel hoor: D

Comment

Working...
                                          X