Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Thanks! Leuk om 'es zonder M Pack te kunnen samenstellen.
    Ik vind de 19" Individuals alvast niet minder mooi dan de 19" van 't M Sport Pack.
    Inderdaad zeer geslaagd! Moest iemand foto's tegenkomen van Individual-interieur (uitgebreid leder) of van deze velgen...
    Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
      De 320d, 328i en 330d zijn nu ook hier te configureren, m sportpakket incl.
      Individual alu velgen 19" styling 439, waanzinnig ... lelijk.
      Waar was dit te bekijken of is dit ondertussen verwijderd? Vind ni echt iets over de styling 439...
      Kwestie van te weten of die daadwerkelijk zo lelijk zijn
      BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jag Bekijk Berichten
        Inderdaad zeer geslaagd! Moest iemand foto's tegenkomen van Individual-interieur (uitgebreid leder) of van deze velgen...
        Het uitgebreide Individual-interieur zal je vermoedelijk nog niet snel zien. Ook bij de uittredende '3 kon je op de berline en coupé bij 't gewone Individual ook alleen de zetels hebben. Bij de coupé en cabrio is er tijdelijk wel 'n uitgebreid Individual-interieur beschikbaar geweest (incl. middenconsole en onderkant dashboard), maar bij de berline en touring was dat (denk ik) Sonderwunsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
          Waar was dit te bekijken of is dit ondertussen verwijderd? Vind ni echt iets over de styling 439...
          Kwestie van te weten of die daadwerkelijk zo lelijk zijn
          Ze staan gewoon op de bmw configurator, de onderste velgen voor 1630 euro. Ik vind ze minder mooi dan de styling 403M en zelfs 401.
          Maar ik denk dat ik ze al heb gezien op een spyfilmke (NS) op een sparkling bronze en al rijdend waren ze wel .
          Last edited by ; 20/06/2012, 04:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
            Gewoon op de bmw configurator de onderste wielen aan 1630 euro. Ik vind ze zo minder mooi dan de styling 403M en styling 401.
            Maar ik denk dat ik ze al heb gezien op een spyfilmke (NS) op een sparkling bronze en al rijdend waren ze wel .
            Mmm, het zouden ook de 20" performance velgen kunnen zijn.

Vanaf 00:50 en op 1:47; http://www.youtube.com/watch?v=f4pihc0Zro0
            Last edited by ; 20/06/2012, 04:08.

Comment

• iemand een idee wanneer de belgische configurator de break gaat bevatten? of wanneer de catalogus ervan te DL'n is
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                iemand een idee wanneer de belgische configurator de break gaat bevatten? of wanneer de catalogus ervan te DL'n is
                De Belgische cc bevat reeds de nieuwe Touring, maar hij zit wel nog goed verstopt . Je moet eerst de cc starten van oude Touring, daar dan bij het kiezen van de motorisatie de duurste 320D (de oude 320D staat nl. ook nog in het lijstje) selecteren. Dan zal je zien dat de simulatie foto van je configuratie verandert naar het nieuwe model en kun je opties gaan toevoegen.

Catalogus komt ten vroegste midden juli (info van de dealer).
                Last edited by frederik82; 25/06/2012, 14:31. Reden: spellingfout

Comment

• bedankt !!
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                    De Belgische cc bevat reeds de nieuwe Touring, maar hij zit wel nog goed verstopt . Je moet eerst de cc starten van oude Touring, daar dan bij het kiezen van de motorisatie de duurste 320D (de oude 320D staat nl. ook nog in het lijstje) selecteren. Dan zal je zien dat de simulatie foto van je configuratie verandert naar het nieuwe model en kun je opties gaan toevoegen.

Catalogus komt ten vroegste midden juli (info van de dealer).
                    De 328i is ook te configureren.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• En de 330d ook, alle 3 al een week of 2. Is hier in dit topic gemeld door iemand.

Comment

• Catalogus nieuwe 3-touring meegebracht van Messe Leipzig ; bij andere Duitse verdelers (Kohl in Aachen en Niederlassung Düsseldorf folders in overvloed ... met bijhorende gedrukte Duitse prijslijst).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik vrees er net zoals Kefkie voor. De laatst gereleasete BMW met atmosferische zes-in-lijn is de F11 530i touring en ik denk dat dat de laatste ooit wordt... Ik denk dat er maar één zescilinder benzine komt: de 335i. Tenzij de ActiveHybrid3 er ook in touring-koetswerkvariant komt (makes sense, vind ik, maar of ze 't gaan brengen...).

Hetgeen ik gelezen heb, komt er geen activehybrid in de touring varianten. Dit omdat de batterypack achter de achterstoelen zou zitten en dat moeilijk weg te werken is in de touring. (plus je kan je zetels niet meer platleggen dus dan verlies je nog een voordeel van je break).
                          Als ze een oplossing vinden voor de battery komt hij misschien wel
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Klinkt zeer aannemelijk.

Comment

• Iemand een idee vanaf wanneer de 316D bij de dealer te bestellen valt? Zou dit nu al lukken? Of moet er nog gewacht worden aangezien de 316D pas in November gereleased wordt.

Comment

• Het is dan toch de f31 330D geworden in plaats van een F11 525D gezien het lage aantal km/jaar kan ik maar beter puur genot hebben in plaats van overvloed aan comfort.
                                Ik kijk alvast uit naar einde oktober!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                                  Het is dan toch de f31 330D geworden in plaats van een F11 525D gezien het lage aantal km/jaar kan ik maar beter puur genot hebben in plaats van overvloed aan comfort.
                                  Eind oktober ? Ze hebben mij beloofd begin oktober, ten laatste midden oktober ...
                                  Last edited by ; 30/06/2012, 21:45. Reden: foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                                    Het is dan toch de f31 330D geworden in plaats van een F11 525D gezien het lage aantal km/jaar kan ik maar beter puur genot hebben in plaats van overvloed aan comfort.
                                    Hoeveel km per jaar ga jij doen met de 330d?

Ik zou ook graag voor de 330d gaan binnen 2 jaar, maar met 17000km per jaar en vaak korte ritten heb ik er een beetje schrik voor
                                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                      Eind oktober ? Ze hebben mij beloofd begin oktober, ten laatste midden oktober ...
                                      Morgen weet ik normaal de exacte datum.
                                      Welke kleur heb jij genomen?

Comment

• 10-15k
                                        Ik heb ook de diesel genomen voor de lagere uitstoot -> VAA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                          Hoeveel km per jaar ga jij doen met de 330d?

Ik zou ook graag voor de 330d gaan binnen 2 jaar, maar met 17000km per jaar en vaak korte ritten heb ik er een beetje schrik voor
                                          Bawwhh ... ik ga er 45.000 doen ...Waarom die twijfel ?

Comment

Working...
                                          X