Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik toch ook wel

dju he, daarnet een rode 3 berline zien rijden en nu twijfel ik weer tussen rood of donkerblauw.... dju dju dju
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Paul goeike

Comment

• Komt er eigenlijk nog een F31 335i?

Comment

• Waarom zou die er niet komen? Het volledige pallet van de F30 zal volgens mij worden overgenomen door F31..

Comment

• Met uitzondering van de M3 en de ActiveHybrid: akkoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
              In de break versie kan je (met neergeklapte achterbank) flitspalen opladen.
              :-)
              :-) goeike

Comment

• Alexander, de car policy van Ernst & Young is nog niet vrijgegeven. Maar ze zeggen wel dat hij heel vergelijkbaar is met de vorige. Op die van vorig jaar stond een 318d touring E91 met option line, sensatec en connectivity pack. Welke opties zou dat bij een F31 kunnen betekenen?
                Of bestaat er een mogelijkheid om dat eens te vragen aan BMW Belgie welke deal ze met E7Y hebben gemaakt? Zou super zijn mocht je daar achter kunnen komen. Merci voor de moeite alvast!
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                  Alexander, de car policy van Ernst & Young is nog niet vrijgegeven. Maar ze zeggen wel dat hij heel vergelijkbaar is met de vorige. Op die van vorig jaar stond een 318d touring E91 met option line, sensatec en connectivity pack. Welke opties zou dat bij een F31 kunnen betekenen?
                  Of bestaat er een mogelijkheid om dat eens te vragen aan BMW Belgie welke deal ze met E7Y hebben gemaakt? Zou super zijn mocht je daar achter kunnen komen. Merci voor de moeite alvast!
                  F31 heeft std automatische airco en t business pack is wel wat kostelijker en completer dan een option line .. Sensatec en connectivity pack (alhoewel de naam anders is) blijven gewoon bestaan

Ik kan dat wel achterhalen, zal eens horen.
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    F31 heeft std automatische airco en t business pack is wel wat kostelijker en completer dan een option line .. Sensatec en connectivity pack (alhoewel de naam anders is) blijven gewoon bestaan

Ik kan dat wel achterhalen, zal eens horen.
                    Merci voor de info. Toevallig al iets te weten kunnne komen?
                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Zal dan wel de comfort pack en connectivity pack zijn lijkt me? Sensatec is een pak duurder geworden. Spijtig want de stoffen buiten de Lines zijn echt triestig (track stof op Sport Line ziet er nog wel OK uit).

Comment

• ik heb ne rode berline, en heb er zeker geen spijt van !

Comment

• Na een reeks Volvo's en een geslaagde uitstap nr een Passat CC, staat mogelijks de nieuwe Touring in het verschiet. De BMW site is niet de handigste, en in afwachting van een dealer bezoek snel de vragen hier eens. Iemand een idee welke business packs bestaan voor leasing & welke prijzen? En een idee rond levertermijn van de nieuwe touring (vanzelfsprekend voor leverbare modellen).

Dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mikemast Bekijk Berichten
                            ik heb ne rode berline, en heb er zeker geen spijt van !
                            zou je daar eens enkele pics van kunnen posten aub? ik twijfel nog sterk tussen rood en donkerblauw, hoewel rood m'n voorkeur krijgt maar ik wil zeker zijn.
                            alvast bedankt !!
                            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Weet er iemand welke richtlijnen er gevolgd moeten worden bij het maken van een usb stick voor mp3 ( b.v. aantal mp3 per folder enz?)

Comment

• Geen. Zoveel MP3's als je maar wil, in de root of in (sub)folders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Geen. Zoveel MP3's als je maar wil, in de root of in (sub)folders.
                                  merci!!!

Comment

• Staan er al exemplaren bij de dealers? Ik dacht er bij Meerschman in Ninove al één zien staan te hebben, maar we waren wat te snel gepasseerd om het duidelijk te kunnen zien.

Comment

• Ik dacht vanaf 16/9...
                                      Dat heeft mijn verkoper me toch wijs gemaakt :-)

Comment

• Hallo,

Ik ben van plan een touring te bestellen bij de lease maatschappij. Volgens de tool van de leasemaatschappij kan zowel een electrisch doorschijnend schuifdak (403) en een panoramisch doorschijnend schuifdak (402) besteld worden op de touring. Op de configurator van BMW vind ik de eerste echter niet terug?

Iemand die weet of beide kunnen besteld worden op de nieuwe touring??

thanks

Comment

• Mijne is besteld van deze namiddag, het zullen 2 lange maanden worden

320d, Estorilblauw, M-pakket, leder, verwarmde zetels, sportautomaat, confort pack plus, xenons, 19 inch velgen, adaptieve ophanging, gps, harmann-kardon speakerset, ... Bijna full option. Een nadeel: de uitlaat staat mij niet echt aan, maar daar kan niet direct iets aan gedaan worden (af fabriek blijkbaar niet).

Comment

Working...
                                          X