Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Www.skytune.com
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Of misschien iets in deze aard ?
      Original BMW Auspuffrohrblende schwarzchrom passend nur für 2er F22, F23 und 3er F30, F31, F34 GT sowie 4er F32, F33 und F36 Modelle mit Doppelrohr ab Werk!
      2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            misschien, wie weet.. alhoewel ik liever als origineel houd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
              ga eens informeren in de garage, merci voor de tip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Triple7 Bekijk Berichten
                misschien, wie weet.. alhoewel ik liever als origineel houd.
                Op mijn E90 ook een ander uitlaatstuk laten steken bij Skytune : aanrader

Comment

• Voor zij die ook vol spanning wachten...
                  Bij deze twijfel ik dus weeral over de kleur, momenteel zilver op de bon maar dit ziet er toch ook zeer mooi uit!
                  DSC01653.jpg
                  DSC01644.jpg
                  DSC01650.jpg
                  Last edited by yvesvg; 31/08/2012, 17:41.

Comment

• Miljaar, dikke bak !!

Heb je ook foto's van die rode F31 M-sport ?

Comment

• DSC01647.jpgDSC01648.jpg
                      U vraagt wij ...
                      Btw. foto's komen van f30post

Comment

• mag da allemaal in Belgie? van de control wil ik zeggen.

Hebben ze er al ene voor ne 328i?
                        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                          Voor zij die ook vol spanning wachten...
                          Bij deze twijfel ik dus weeral over de kleur, momenteel zilver op de bon maar dit ziet er toch ook zeer mooi uit!
                          [ATTACH=CONFIG]91984[/ATTACH]
                          [ATTACH=CONFIG]91983[/ATTACH]
                          [ATTACH=CONFIG]91982[/ATTACH]
                          Hou het maar bij zilver. Bij deze kleur valt het M-sportpakket nog meer op.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Op mijn E90 ook een ander uitlaatstuk laten steken bij Skytune : aanrader
                            Oké, heb je soms een foto ervan vanop uw wagen? Veel werk om dit te plaatsen? Ze moeten toch niet 'snijden' in de achterbumper (hangt af van hetgeen gekozen wordt waarschijnlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                              [ATTACH=CONFIG]91985[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91986[/ATTACH]
                              U vraagt wij ...
                              Btw. foto's komen van f30post
                              Zonder twijfel in't rood!
                              Zwart en Zilver zijn ook mooi maar dit is toch eens iets anders én razendknap!

Comment

• Ik kom hier net te weten dat de F31 standaard elektrische koffer heeft ... zelfs met die sensor!
                                Het mag dan zo handig maar dat is één van de laatste opties die ik zelf zou nemen en die mijns inziens toch wel de basisprijs zou kunnen drukken, niet?

Comment

Ik kom hier net te weten dat de F31 standaard elektrische koffer heeft ... zelfs met die sensor!
                                  Het mag dan zo handig maar dat is één van de laatste opties die ik zelf zou nemen en die mijns inziens toch wel de basisprijs zou kunnen drukken, niet?
                                  Plus als het ooit kapot gaat, zal het duur zijn om te herstellen...
                                  2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                  2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                                    Plus als het ooit kapot gaat, zal het duur zijn om te herstellen...
                                    Én als het regent is dat ongewoon ambetant.

M'n vader heeft zo'n automatische klep ... dan nog met een geluidje ook (Mercedes).
                                    Tof ze als je midden een drukke winkelstraat de koffer wil openen ...

Comment

• dit lijkt me precies niet het standaard melbourne rood te zijn, kan dit? dit rood lijkt me lichter te zijn.
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Ik kom hier net te weten dat de F31 standaard elektrische koffer heeft ... zelfs met die sensor!
                                        Ons vader heeft dat ook op zijn Vectra... toch handig hoor! En is redelijk onderhoudsvrij en nog niet kapot gegaan (toch al jaar of 6 en +200K km)
                                        Koffer gaat zo ook open met afstandsbediening, superhandig als je grote dingen in je handen hebt zodat je die niet eerst moet neerzetten om je koffer open te trekken of te sluiten. Ik zou er net wel voor bijbetalen! Aan de andere kant... een 3 touring wordt ook niet gekocht voor zijn reuze koffer natuurlijk, ik zou dit eerder standaard op de 5 verwachten...
                                        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                        www.meevliegen.be

Comment

• Iemand hier als particulier ervaring met BMW Select? Aangezien ik binnenkort mijn bedrijfswagen inruil voor loon lijkt me deze formule een goede optie. Mijn oog is gevallen op een F31 330d.

Een simulatie zal alleen bij de dealer mogelijk zijn vermoed ik?

Comment

Working...
                                          X