Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
    't is een rare soort...
    Tweedehands FTW

Comment

Ja maar gij hebt dus de xenons als optie.

Hoe zien die lampjes voor de angel eyes er dan uit? En geeft dat dan fel wit licht? (op mijn 1-serie heeft dat een wat gele schijn, zou liever fel wit hebben zoals mn xenons)
      Het is moeilijk weer te geven op foto. Maar ik vind het persoonlijk reuze meevallen. Geeft geen tjoeing effect, vind ik toch.

Dit zijn de lampjes (H8 bij de E9x LCI)

En zo ziet het eruit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Het is moeilijk weer te geven op foto. Maar ik vind het persoonlijk reuze meevallen. Geeft geen tjoeing effect, vind ik toch.

Dit zijn de lampjes (H8 bij de E9x LCI)

En zo ziet het eruit...

Waar gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Waar gekocht?
          In de plaatselijke autoshop.

Maar je kan die dingen ook online kopen

Vind fantastische aanbiedingen voor H8 xenon look lampen. Winkel met vertrouwen.

Comment

Onderstaand lampje is toch niet gevuld met xenon? Verblinden kan zoiets toch ook niet?
            Die lampjes zijn afgesloten, maar niet vacuum. Van zodra men in de inhoud van die dingen een beetje xenon (= een gas) steekt, mag men dan op de verpakking over "xenonlampen" spreken. Het is juist, maar... Da's 't enige wat ik wou aangeven.

Anderzijds: verblinden doen veel van die goedkope naplaatsingslampen wel. Soms bijzonder veel meer dan goeie lampen. Je vindt daar geregeld een test over in de Duitse pers. Opvallend hoe "identiek dezelfde lamp" (bv een gloeilamp type H7) een compleet ander lichtbeeld kan geven in dezelfde auto. En dus net wel of niet verblinden.

Comment

Da's knap, vind ik ook.

Vergelijkbare dingen gebruiken als hoofdlichtmiddel (zeker die cheape dingen die "XENON!!!!" en "LASERBLUE" ea schreeuwen op de verpakking) is héél andere koek...

Comment

Ik snap niet dat mensen ne auto van 50.000€ kopen en dan brol-lampekes kopen om te zeggen dat ze xenon's hebben.... pakt dan ook ineens de xenons in optie, hebt ge ook ineens de angel eyes.

Zijn dat diezelfde mensen die rondrijden met een 5/x5/x6 en dan zitten te bellen in de auto, zonder handsfree kit? Elke gsm heeft bluetooth, legt dan godverdomme die 300€ bij voor de bluetooth kit van BMW en rij veilig...
                Dank u! Vind ik ook ongelooflijk persoonlijk. Daarbij is BT voor telefoon verplicht in nieuwe auto's dacht ik.

Howow

Comment

• Op het VRT nieuws gehoord dat er tegenwoordig kortingen tot 30% gegeven worden. Dat maakt al een heel verschil bij deze wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Op het VRT nieuws gehoord dat er tegenwoordig kortingen tot 30% gegeven worden. Dat maakt al een heel verschil bij deze wagen.
                    Zal toch nog te duur zijn voor uw portemonnee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Op het VRT nieuws gehoord dat er tegenwoordig kortingen tot 30% gegeven worden. Dat maakt al een heel verschil bij deze wagen.
                      Is niet bij BMW, wel bij merken die jij graag ziet.
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk Berichten
                        Dank u! Vind ik ook ongelooflijk persoonlijk. Daarbij is BT voor telefoon verplicht in nieuwe auto's dacht ik.

Howow
                        Blij dat er mensen deze mening delen. De meeste mensen kan het blijkbaar niets schelen (tot zo ene in hun gat rijdt ).

En zeker als ge ne wagen van zo een kaliber koopt, moet ge toch niet gaan bezuinigen op veiligheid, allez das mijn principe...

Comment

• Jakkel!

Die angel eyes zien er sweet uit! Ik ga eens kijken of ze dat voor de 1 ook hebben.
                          Dus die bulbjes geven licht aan die dagrijlichten? Ik dacht altijd dat je die hele 'cirkels' moest vervangen... Tja, er is aan mij geen auto-technisch talent verloren gegaan .

En zoal hierboven nog es aangehaald: jij hebt enkel de angel eyes gepimped: je hebt deftige legale xenons en niet van die onveilige wannabe 'laserlights', dat was mijn punt.

Coole wagen trouwens! Mijn 1 is ook lemans blue, zalig kleurtje...

Comment

• Ik heb in mijn E92 nu LED's steken als angel eyes en zijn al na 3 maand kapot :s

Comment

Jakkel!

Die angel eyes zien er sweet uit! Ik ga eens kijken of ze dat voor de 1 ook hebben.
                              Dus die bulbjes geven licht aan die dagrijlichten? Ik dacht altijd dat je die hele 'cirkels' moest vervangen... Tja, er is aan mij geen auto-technisch talent verloren gegaan .

En zoal hierboven nog es aangehaald: jij hebt enkel de angel eyes gepimped: je hebt deftige legale xenons en niet van die onveilige wannabe 'laserlights', dat was mijn punt.

Coole wagen trouwens! Mijn 1 is ook lemans blue, zalig kleurtje...
                              Inderdaad, die H8 lampjes verlichten die ringen. Het kan wel zijn dat de lampjes bij u geen H8 lampen zijn. De pré facelift E9x heeft namelijk ook H7 lampen. Moet je eens nakijken in je handleiding of op www.realoem.com

Comment

• Bedankt voor de tip! Zal ik zeker eens bekijken....

Comment

• Zojuist de nieuwe touring in het echt gezien, glacier silver met m pack. Prachtig!!!
                                  Net zoals die van mij zal worden. nog een maandje wachten...

Comment

• Gisteren naar Le Couter geweest voor onderhoud van de 325d, 60000 km ondertussen. Maandag nog nieuwe bandjes en auto staat weer dik in orde, swat. Der stonden 2 nieuwe 320d touring' s. De ene met sport line, de ander luxury. De sport line kan nog zijn mits de juiste velg maar ik heb het zelfde gevoel als met de e91 destijds, der moet daar een sportpakket op, dat zal de auto echt af maken. Enig idee waar ik hem zou kunnen zien met sportpakket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                                      Gisteren naar Le Couter geweest voor onderhoud van de 325d, 60000 km ondertussen. Maandag nog nieuwe bandjes en auto staat weer dik in orde, swat. Der stonden 2 nieuwe 320d touring' s. De ene met sport line, de ander luxury. De sport line kan nog zijn mits de juiste velg maar ik heb het zelfde gevoel als met de e91 destijds, der moet daar een sportpakket op, dat zal de auto echt af maken. Enig idee waar ik hem zou kunnen zien met sportpakket ?
                                      Bij De Mey Maldegem staat er een met sportpakket, is trouwens een witte. Ga morgen zien alvast! Nog 6 weken te gaan bij mij... wachten kan toch lang duren!

Comment

• Bij Sneyers in Herentals staan er ook twee. Zo'n luxury line en eentje met sportpakket in een antraciet grijs carrosserie kleurtje. Ze hadden er eerst eentje in estoril besteld, maar uiteindelijk toch maar een grijze laten afkomen uit angst dat die estoril niet zo vlot verkocht zou geraken.

Comment

• Opnieuw zie ik de Touring liever dan de Berline ( had ik bij de E90/E91 ook )

Comment

Working...
                                          X