Oorspronkelijk geplaatst door erik219
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenJa maar gij hebt dus de xenons als optie.
Hoe zien die lampjes voor de angel eyes er dan uit? En geeft dat dan fel wit licht? (op mijn 1-serie heeft dat een wat gele schijn, zou liever fel wit hebben zoals mn xenons)
Dit zijn de lampjes (H8 bij de E9x LCI)
En zo ziet het eruit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is moeilijk weer te geven op foto. Maar ik vind het persoonlijk reuze meevallen. Geeft geen tjoeing effect, vind ik toch.
Dit zijn de lampjes (H8 bij de E9x LCI)
En zo ziet het eruit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWaar gekocht?
Maar je kan die dingen ook online kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOnderstaand lampje is toch niet gevuld met xenon? Verblinden kan zoiets toch ook niet?
Anderzijds: verblinden doen veel van die goedkope naplaatsingslampen wel. Soms bijzonder veel meer dan goeie lampen. Je vindt daar geregeld een test over in de Duitse pers. Opvallend hoe "identiek dezelfde lamp" (bv een gloeilamp type H7) een compleet ander lichtbeeld kan geven in dezelfde auto. En dus net wel of niet verblinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is moeilijk weer te geven op foto. Maar ik vind het persoonlijk reuze meevallen. Geeft geen tjoeing effect, vind ik toch.
Vergelijkbare dingen gebruiken als hoofdlichtmiddel (zeker die cheape dingen die "XENON!!!!" en "LASERBLUE" ea schreeuwen op de verpakking) is héél andere koek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenIk snap niet dat mensen ne auto van 50.000€ kopen en dan brol-lampekes kopen om te zeggen dat ze xenon's hebben.... pakt dan ook ineens de xenons in optie, hebt ge ook ineens de angel eyes.
Zijn dat diezelfde mensen die rondrijden met een 5/x5/x6 en dan zitten te bellen in de auto, zonder handsfree kit? Elke gsm heeft bluetooth, legt dan godverdomme die 300€ bij voor de bluetooth kit van BMW en rij veilig...
Howow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOp het VRT nieuws gehoord dat er tegenwoordig kortingen tot 30% gegeven worden. Dat maakt al een heel verschil bij deze wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenOp het VRT nieuws gehoord dat er tegenwoordig kortingen tot 30% gegeven worden. Dat maakt al een heel verschil bij deze wagen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk BerichtenDank u! Vind ik ook ongelooflijk persoonlijk. Daarbij is BT voor telefoon verplicht in nieuwe auto's dacht ik.
Howow
En zeker als ge ne wagen van zo een kaliber koopt, moet ge toch niet gaan bezuinigen op veiligheid, allez das mijn principe...
Comment
-
Jakkel!
Die angel eyes zien er sweet uit! Ik ga eens kijken of ze dat voor de 1 ook hebben.
Dus die bulbjes geven licht aan die dagrijlichten? Ik dacht altijd dat je die hele 'cirkels' moest vervangen... Tja, er is aan mij geen auto-technisch talent verloren gegaan .
En zoal hierboven nog es aangehaald: jij hebt enkel de angel eyes gepimped: je hebt deftige legale xenons en niet van die onveilige wannabe 'laserlights', dat was mijn punt.
Coole wagen trouwens! Mijn 1 is ook lemans blue, zalig kleurtje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIn de plaatselijke autoshop.
Maar je kan die dingen ook online kopen
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=h8+xenon+look+lampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenJakkel!
Die angel eyes zien er sweet uit! Ik ga eens kijken of ze dat voor de 1 ook hebben.
Dus die bulbjes geven licht aan die dagrijlichten? Ik dacht altijd dat je die hele 'cirkels' moest vervangen... Tja, er is aan mij geen auto-technisch talent verloren gegaan .
En zoal hierboven nog es aangehaald: jij hebt enkel de angel eyes gepimped: je hebt deftige legale xenons en niet van die onveilige wannabe 'laserlights', dat was mijn punt.
Coole wagen trouwens! Mijn 1 is ook lemans blue, zalig kleurtje...
Comment
-
Gisteren naar Le Couter geweest voor onderhoud van de 325d, 60000 km ondertussen. Maandag nog nieuwe bandjes en auto staat weer dik in orde, swat. Der stonden 2 nieuwe 320d touring' s. De ene met sport line, de ander luxury. De sport line kan nog zijn mits de juiste velg maar ik heb het zelfde gevoel als met de e91 destijds, der moet daar een sportpakket op, dat zal de auto echt af maken. Enig idee waar ik hem zou kunnen zien met sportpakket ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk BerichtenGisteren naar Le Couter geweest voor onderhoud van de 325d, 60000 km ondertussen. Maandag nog nieuwe bandjes en auto staat weer dik in orde, swat. Der stonden 2 nieuwe 320d touring' s. De ene met sport line, de ander luxury. De sport line kan nog zijn mits de juiste velg maar ik heb het zelfde gevoel als met de e91 destijds, der moet daar een sportpakket op, dat zal de auto echt af maken. Enig idee waar ik hem zou kunnen zien met sportpakket ?
Comment
-
Bij Sneyers in Herentals staan er ook twee. Zo'n luxury line en eentje met sportpakket in een antraciet grijs carrosserie kleurtje. Ze hadden er eerst eentje in estoril besteld, maar uiteindelijk toch maar een grijze laten afkomen uit angst dat die estoril niet zo vlot verkocht zou geraken.
Comment
Comment