Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet de beste foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
      Niet de beste foto's...

Die uitlaat...

Voor dat formaat van auto past zo'n enkel klein buisje toch echt niet hoor, zeker niet op eentje met sportpakket. Ze zouden beter eens bij Audi gaan kijken.

Comment

• De uitlaat , symbool voor de vervuiling door uitlaatgassen , kan beter zo klein mogelijk worden gehouden. Als je hem toch groter wil dan kan je er net zo goed een leeg conservenblikje over lassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          De uitlaat , symbool voor de vervuiling door uitlaatgassen , kan beter zo klein mogelijk worden gehouden. Als je hem toch groter wil dan kan je er net zo goed een leeg conservenblikje over lassen.
          Je moet dat dimensioneren als een liggende schoorsteen. Los van inderdaad het visuele aspect waar zo'n minuscuul klein uitlaatje beter op een Ford Ka past.
          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Ben even gaan kijken bij Ottevaere.

Kom ik daar toe, staat daar IDENTIEK dezelfde als ik heb besteld in de showroom. Ik wist natuurlijk niet wat te denken aangezien mijn leveringsdatum pas over 3 weken is en hij daar nu precies in de showroom stond

Bleek het toch een andere te zijn, die wel getinte ramen, gps en opbergpakket had.

Wel dik in orde

2012-09-21 18.42.34.jpg2012-09-21 18.41.55.jpg2012-09-21 18.42.08.jpg2012-09-21 18.42.22.jpg
            Last edited by ; 22/09/2012, 15:28.

Comment

• Bij P.Smets in Lier staat een saphirzwarte F31 320d met M-pakket en de optionele 19-ers. Voor de rest weining tierlantijntjes.

Knappe wagen, zeker het exterieur, maar het interieur kan mij niet meteen bekoren. Ik kan nu niet meteen zeggen dat ik buitengewandeld ben met het idee van "wow, daar wil ik nu meteen mijn E91 LSE voor inruilen"

Voor mij persoonlijk: (2de hands) F11 > F31
              Freude am Fahren

Comment

• Vandaag 4 verschillende dealers gedaan. De M Packs in de kleuren zwart en estoril gezien. In estoril met de optionele remmen is 'ie echt superknap. Opvallende kleur wel, je moet er voor zijn. In 't zwart vind ik 't niet waard om bij te betalen voor 't M Pack, verschil valt dan nauwelijks op. De optionele 19" zijn IRL wel erg knap, mooier dan de configurator doet vermoeden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Vandaag 4 verschillende dealers gedaan. De M Packs in de kleuren zwart en estoril gezien. In estoril met de optionele remmen is 'ie echt superknap. Opvallende kleur wel, je moet er voor zijn. In 't zwart vind ik 't niet waard om bij te betalen voor 't M Pack, verschil valt dan nauwelijks op. De optionele 19" zijn IRL wel erg knap, mooier dan de configurator doet vermoeden.
                  Toevallig geen foto van die in estoril?

Ik heb hem in het wit gezien met M-pack, 19 inch, .... Een mens zou beginnen twijfelen!

Comment

• M-performance pack op de F31 ziet er nog vet uit vind ik.

Comment

• Nooit geen fan geweest van die performance toestanden, ook niet bij deze F31. Vooral die velgen zijn altijd van die lelijke gedrochten, vind ik hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Nooit geen fan geweest van die performance toestanden. Vooral die velgen zijn altijd van die lelijke gedrochten, vind ik hé.
                        Mee eens. Meestal vind ik de bumpers en velgen ook niet zo mooi en heb ik liever het gewone Mpack. Behalve op deze F31. Ook deze velgen vind ik super knap.

Comment

• De F30/31 heeft blijkbaar geen LED pinkers? Of bij bepaalde modellen en/of opties wel?

Comment

• Iemand enig idee of de velgen van een 3-reeks op een 5-reeks zouden passen? Ben op zoek naar leuke sportieve 18 inch wintervelgen voor op m'n F11 en de M-pack 18 inchers van de 3 reeks staan me wel aan.

Comment

• Vandaag is er bij ons(P.Smets) een witte klaar gezet ,als't mij goed voorstaat een sport line met zwart leder interieur .
                              Het rode accentje is héél schoon in die kombo (rode stiksels op zwart leder )

i like it

Comment

• Bij centrauto in Malle staat er een witte F31 met M-pack en de optionele 19'ers.

Comment

• heeft zetelverwarming eigenlijk zin? duurt het lang eer de auto verwarmd geraakt bij dit koudere weer??
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                    heeft zetelverwarming eigenlijk zin? duurt het lang eer de auto verwarmd geraakt bij dit koudere weer??
                                    Bij mijn E91 warmt hij toch snel op... een minuutje of 3 denk ik.
                                    Ik kan in elk geval niet meer zonder!

Comment

• Zetelverwarming vind ik persoonlijk de meest overbodige optie die je kan kiezen, zeker in een wagen die geen lederen zetels heeft.

't Is trouwens slecht voor uw zaad!

Comment

• Niet akkoord, er is niks zaliger om op koude winterdagen snel een hete poep te krijgen! Ik spreek wel in combinatie met leder...En dat opwarmen gaat zeer snel!

Comment

• maar echt tegen de koude helpt het niet echt, je zit nog steeds met koude handen, ik zou er stuurverwarming nog bijnemen

Comment

Working...
                                          X