Niet de beste foto's...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenNiet de beste foto's...
Voor dat formaat van auto past zo'n enkel klein buisje toch echt niet hoor, zeker niet op eentje met sportpakket. Ze zouden beter eens bij Audi gaan kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe uitlaat , symbool voor de vervuiling door uitlaatgassen , kan beter zo klein mogelijk worden gehouden. Als je hem toch groter wil dan kan je er net zo goed een leeg conservenblikje over lassen.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Ben even gaan kijken bij Ottevaere.
Kom ik daar toe, staat daar IDENTIEK dezelfde als ik heb besteld in de showroom. Ik wist natuurlijk niet wat te denken aangezien mijn leveringsdatum pas over 3 weken is en hij daar nu precies in de showroom stond
Bleek het toch een andere te zijn, die wel getinte ramen, gps en opbergpakket had.
Wel dik in orde
2012-09-21 18.42.34.jpg2012-09-21 18.41.55.jpg2012-09-21 18.42.08.jpg2012-09-21 18.42.22.jpg
Comment
-
Bij P.Smets in Lier staat een saphirzwarte F31 320d met M-pakket en de optionele 19-ers. Voor de rest weining tierlantijntjes.
Knappe wagen, zeker het exterieur, maar het interieur kan mij niet meteen bekoren. Ik kan nu niet meteen zeggen dat ik buitengewandeld ben met het idee van "wow, daar wil ik nu meteen mijn E91 LSE voor inruilen"
Voor mij persoonlijk: (2de hands) F11 > F31Freude am Fahren
Comment
-
Vandaag 4 verschillende dealers gedaan. De M Packs in de kleuren zwart en estoril gezien. In estoril met de optionele remmen is 'ie echt superknap. Opvallende kleur wel, je moet er voor zijn. In 't zwart vind ik 't niet waard om bij te betalen voor 't M Pack, verschil valt dan nauwelijks op. De optionele 19" zijn IRL wel erg knap, mooier dan de configurator doet vermoeden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaag 4 verschillende dealers gedaan. De M Packs in de kleuren zwart en estoril gezien. In estoril met de optionele remmen is 'ie echt superknap. Opvallende kleur wel, je moet er voor zijn. In 't zwart vind ik 't niet waard om bij te betalen voor 't M Pack, verschil valt dan nauwelijks op. De optionele 19" zijn IRL wel erg knap, mooier dan de configurator doet vermoeden.
Ik heb hem in het wit gezien met M-pack, 19 inch, .... Een mens zou beginnen twijfelen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNooit geen fan geweest van die performance toestanden. Vooral die velgen zijn altijd van die lelijke gedrochten, vind ik hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenheeft zetelverwarming eigenlijk zin? duurt het lang eer de auto verwarmd geraakt bij dit koudere weer??
Ik kan in elk geval niet meer zonder!
Comment
Comment