Dan is standverwarming een veel betere optie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
dat is dan weer enorm duur ook he.
slecht voor het zaad geeft niet, ik heb voldoende kinderen
langs de ene kant is het inderdaad zalig, maar als de wagen opgewarmd is na 10m met de gewone verwarmign heb je dat ook niet meer nodig. En wanneer zijn we eigenlijk zo'n pussies geworden
trouwens, waarom is het onnozel met stoffen zetels ??There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
trouwens, waarom is het onnozel met stoffen zetels ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenDan is standverwarming een veel betere optie.
maakt zulke verwarming altijd redelijk wat kabaal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie uitlaat...
Voor dat formaat van auto past zo'n enkel klein buisje toch echt niet hoor, zeker niet op eentje met sportpakket. Ze zouden beter eens bij Audi gaan kijken.
Bij Audi is het anders ook maar belachelijk hoor ( bij de A4 reeks dan toch ) , een dubbele uitlaat waarvan er eentje blijft blinken en eentje zwart geblakerd is . Nu een enkel buiske hier zal ook wel te maken hebben met het feit dat de motor er zal naar zijn, als je dubbele buiskes wil dan moet je een motor bestellen die het waard is héLast edited by Audidriver; 02/10/2012, 13:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenBij Audi is het anders ook maar belachelijk hoor ( bij de A4 reeks dan toch ) , een dubbele uitlaat waarvan er eentje blijft blinken en eentje zwart geblakerd is . Nu een enkel buiske hier zal ook wel te maken hebben met het feit dat de motor er zal naar zijn, als je dubbele buiskes wil dan moet je een motor bestellen die het waard is hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAh zo, daarom dat een A4 2.0 TDI met 120 Pk een dubbele uitlaat heeft en een BMW 320d met 184 Pk een enkele heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenMaar zoals ik al zei, zo'n A4 heeft een valse dubbele uitlaat, let er maar eens op als je eentje tegenkomt, dan nog liever een enkele dan zo'n valse dubbele . Ik hou meer van een dubbele maar dan ééntje aan beide zijden, da's ook leuker om rijden
OEM A4 2.0 TDI B8 uitlaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, da's geen valse dubbele hoor.
OEM A4 2.0 TDI B8 uitlaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDan moet je eens goed kijken uit hoeveel pijpjes er daadwerkelijk rook komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOmdat een koude stoffen zetel minder koud aanvoelt als een lederen wanneer je in uw koude auto stapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenGoh, huur eens een auto in Finland? Wedden dat ze die optie ook op stoffen zetels hebben zitten? 't Hangt er dus maar van af onder welke omstandigheden je die auto gebruikt. Zit je vaak wat continentaler / noordelijker in de winter, dan lijkt het me zeker de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZetelverwarming één van de béste opties op m'n kar. Super aangenaam, ligt makkelijk gedurende 1/3e van 't jaar aan, en dat continu (niet enkel tijdens de opwarmfase).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMijn madam zet dat altijd op, behalve op de dagen dat 't zo warm is dat den airco op moet. No kidding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenZetelverwarming is inderdaad erg fijne optie. Zo kan je de koude wat wegwerken zonder het interieur te moeten opwarmen.
Ik zal het altijd aanvinken, zelfs met stoffen zetels.
Comment
-
Ik ben aan een 318D aan het overwegen.
Maar het valt me op dat de CO2 kennelijk achteruit is gegaan tov het vorige model?
In januari had ik naar een 320 EDE Touring gekeken, ik dacht dat die 114g uitstoot had.
Nu blijkt de 318D ook al 124g uit te stoten en is er geen EDE in de Touring.
Comment
Comment