Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hu ? Mijn 320d NON ede f31 (met Mpakket = bredere,grotere wielen= rolweerstand) heeft uitstoot 125g !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Zetelverwarming één van de béste opties op m'n kar. Super aangenaam, ligt makkelijk gedurende 1/3e van 't jaar aan, en dat continu (niet enkel tijdens de opwarmfase).
      Wel slecht voor je zaadproductie ...
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
        True, te warme ballekes

Comment

• Iemand een leuk voorstel voor wintervelgen onder een glacier zilver msport? Ik heb de 19" m sport velgen genomen voor de zomer.
          Alvast bedankt.

Comment

• Vandaag voor het eerst irl gezien. Een zeer mooie verschijning. Dit zou wel eens mijn volgende auto kunnen worden.
            Ik rijd nu met een F11, en die is eigenlijk iets te groot in het stadsverkeer (zowel breedte als lengte vormen wel eens een probleem)
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
              Iemand een leuk voorstel voor wintervelgen onder een glacier zilver msport? Ik heb de 19" m sport velgen genomen voor de zomer.
              Alvast bedankt.
              Vandaag voor het eerst een 316d gezien met de standaard wieldoppen. Zeer elegant en praktisch en veel mooier dan die overbemeten vrachtwagenbandjes eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Vandaag voor het eerst een 316d gezien met de standaard wieldoppen. Zeer elegant en praktisch en veel mooier dan die overbemeten vrachtwagenbandjes eigenlijk.
                ieder zn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                  Iemand een leuk voorstel voor wintervelgen onder een glacier zilver msport? Ik heb de 19" m sport velgen genomen voor de zomer.
                  Alvast bedankt.
                  Ik denk er de 193 M 18 " op te leggen , als die passen natuurlijk

Comment

• Net testritje van ± 1h met de F31 gedaan. Ik rijd zelf nu met een E91 (M-Pack) 318d, dus dat is mijn vergelijkingsbasis.

Specs
                    F31 320d (184PK), Modern-Line (18-inch velgen) en Sportautomaat. Nog wat leuke opties zoals xenon, panoramisch dak, leder, navi-pro enz.

Ervaring
                    Sportautomaat: super !
                    Motor: snel, relatief stil
                    Wegligging: vergelijkbaar met de E91, zelfs op standaard ophanging
                    Comfort: dit had ik zachter verwacht. Waarschijnlijk te wijten aan de RFT's
                    Looks exterieur: het was nu niet direct een combo die ik zelf zou kiezen, dus dat deed me weinig
                    Interieur: mijn eerdere indruk van relatief mindere afwerking heb ik niet kunnen wegnemen

Besluit:
                    Is F31 beter dan E91: ja
                    Is F31 dermate beter dat ik mijn E91 er nu direct voor zou inruilen: neen

Ik denk dat, als de financiën het toelaten, ik mij binnen een paar jaar een leuke 2de hands F11 zoek.
                    Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                      Ik ben aan een 318D aan het overwegen.
                      Maar het valt me op dat de CO2 kennelijk achteruit is gegaan tov het vorige model?
                      In januari had ik naar een 320 EDE Touring gekeken, ik dacht dat die 114g uitstoot had.
                      Nu blijkt de 318D ook al 124g uit te stoten en is er geen EDE in de Touring.
                      Is die 318D misschien een automaat ipv handbak?
                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                        Waarvoor hebt ge dat nodig? Schieten mee losse flodders geeft even luide knallen, zulle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                          Is die 318D misschien een automaat ipv handbak?
                          Neen, gewoon handbak.
                          automaat bespaart zelfs nog een grammetje.

Zo zie ik echt weinig reden om een BMW te kopen, kost een pak meer en CO2 is niet uitzonderlijk laag.
                          Bij het vorige model kon ik mijn vrouw nog wijsmaken dat ik echt de 20D moest nemen omdat die de laagste uitstoot had, maar dat lukt dus ook niet meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                            Neen, gewoon handbak.
                            automaat bespaart zelfs nog een grammetje.

Zo zie ik echt weinig reden om een BMW te kopen, kost een pak meer en CO2 is niet uitzonderlijk laag.
                            Bij het vorige model kon ik mijn vrouw nog wijsmaken dat ik echt de 20D moest nemen omdat die de laagste uitstoot had, maar dat lukt dus ook niet meer...
                            Je kan nog het argument van verbruik naar boven halen, vooral qua effectief verbruik blijft BMW toch zuinig in vergelijking met de prestaties.
                            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Weet iemand wanneer er meer kleuren beschikbaar zullen zijn op de F31 met M-pack?

Comment

• kleurenaanbod zullen ze niet zo snel wijzigen, wellicht komen er met de facelift weer nieuwe kleuren bij en mischien nog een limited edition tussendoor , maar meer moet je hier niet van verwachten denk ik. Het kleurenaanbod is altijd al beperkt geweest icm het M-pakket, maar volgens mij is zowat elke lakkleur die je kan bedenken wel leverbaar (met flinke meerprijs) via BMW individual als "Sonderwunsch".

Comment

• Twee weken geleden een nieuwe 3-touring besteld.....

Motor: 320d - 184PK - Handgeschakeld
                                  Kleur: Mineralgrau
                                  Hard getwijfeld tussen glaciersilber maar uiteindelijk toch voor Mineralgrau gegaan.
                                  Velgen: Alu velgen styling 400M 18"
                                  Interieur: Leder Dakota Schwarz

M sportpakket
                                  Comfort Pack Plus
                                  Connectivity Pack

Adaptieve M sportophanging
                                  Zonnewerend glas achteraan
                                  Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels (dan zijn ze ook elektrisch inklapbaar)
                                  Verwarmde zetels vooraan
                                  Hogedrukreiniging koplampen
                                  Park distance control
                                  Xenonlichten
                                  Navigatie professional

Levering begin volgend jaar.....

Ik kan haast niet meer wachten.....

Comment

• mooie configuratie

Comment

• Gooi er nog een automaat in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                        Gooi er nog een automaat in.
                                        Een paar redenen waarom geen automaat:

1. Budgetair. Voor die 2000 € meerprijs voor een automaat neem ik liever andere optie's. Trouwens, je moet ergens een grens trekken.
                                        2. Vriendin is soms wagenziek. En dat heeft ze sneller bij het rijden met een automaat. Vooral dan bij het afremmen tot stilstand.
                                        3. Ik hou wel van de manuele handling.

Maar los daarvan vind ik een automaat wel zalig om te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Son Bekijk Berichten
                                          Een paar redenen waarom geen automaat:

1. Budgetair. Voor die 2000 € meerprijs voor een automaat neem ik liever andere optie's. Trouwens, je moet ergens een grens trekken.
                                          2. Vriendin is soms wagenziek. En dat heeft ze sneller bij het rijden met een automaat. Vooral dan bij het afremmen tot stilstand.
                                          3. Ik hou wel van de manuele handling.

Maar los daarvan vind ik een automaat wel zalig om te rijden.
                                          Say what???

Comment

Working...
                                          X