Hu ? Mijn 320d NON ede f31 (met Mpakket = bredere,grotere wielen= rolweerstand) heeft uitstoot 125g !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZetelverwarming één van de béste opties op m'n kar. Super aangenaam, ligt makkelijk gedurende 1/3e van 't jaar aan, en dat continu (niet enkel tijdens de opwarmfase).- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenWel slecht voor je zaadproductie ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenIemand een leuk voorstel voor wintervelgen onder een glacier zilver msport? Ik heb de 19" m sport velgen genomen voor de zomer.
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenVandaag voor het eerst een 316d gezien met de standaard wieldoppen. Zeer elegant en praktisch en veel mooier dan die overbemeten vrachtwagenbandjes eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk BerichtenIemand een leuk voorstel voor wintervelgen onder een glacier zilver msport? Ik heb de 19" m sport velgen genomen voor de zomer.
Alvast bedankt.
Comment
-
Net testritje van ± 1h met de F31 gedaan. Ik rijd zelf nu met een E91 (M-Pack) 318d, dus dat is mijn vergelijkingsbasis.
Specs
F31 320d (184PK), Modern-Line (18-inch velgen) en Sportautomaat. Nog wat leuke opties zoals xenon, panoramisch dak, leder, navi-pro enz.
Ervaring
Sportautomaat: super !
Motor: snel, relatief stil
Wegligging: vergelijkbaar met de E91, zelfs op standaard ophanging
Comfort: dit had ik zachter verwacht. Waarschijnlijk te wijten aan de RFT's
Looks exterieur: het was nu niet direct een combo die ik zelf zou kiezen, dus dat deed me weinig
Interieur: mijn eerdere indruk van relatief mindere afwerking heb ik niet kunnen wegnemen
Besluit:
Is F31 beter dan E91: ja
Is F31 dermate beter dat ik mijn E91 er nu direct voor zou inruilen: neen
Ik denk dat, als de financiën het toelaten, ik mij binnen een paar jaar een leuke 2de hands F11 zoek.Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIk ben aan een 318D aan het overwegen.
Maar het valt me op dat de CO2 kennelijk achteruit is gegaan tov het vorige model?
In januari had ik naar een 320 EDE Touring gekeken, ik dacht dat die 114g uitstoot had.
Nu blijkt de 318D ook al 124g uit te stoten en is er geen EDE in de Touring.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenWel slecht voor je zaadproductie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenIs die 318D misschien een automaat ipv handbak?
automaat bespaart zelfs nog een grammetje.
Zo zie ik echt weinig reden om een BMW te kopen, kost een pak meer en CO2 is niet uitzonderlijk laag.
Bij het vorige model kon ik mijn vrouw nog wijsmaken dat ik echt de 20D moest nemen omdat die de laagste uitstoot had, maar dat lukt dus ook niet meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNeen, gewoon handbak.
automaat bespaart zelfs nog een grammetje.
Zo zie ik echt weinig reden om een BMW te kopen, kost een pak meer en CO2 is niet uitzonderlijk laag.
Bij het vorige model kon ik mijn vrouw nog wijsmaken dat ik echt de 20D moest nemen omdat die de laagste uitstoot had, maar dat lukt dus ook niet meer...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
kleurenaanbod zullen ze niet zo snel wijzigen, wellicht komen er met de facelift weer nieuwe kleuren bij en mischien nog een limited edition tussendoor , maar meer moet je hier niet van verwachten denk ik. Het kleurenaanbod is altijd al beperkt geweest icm het M-pakket, maar volgens mij is zowat elke lakkleur die je kan bedenken wel leverbaar (met flinke meerprijs) via BMW individual als "Sonderwunsch".
Comment
-
Twee weken geleden een nieuwe 3-touring besteld.....
Motor: 320d - 184PK - Handgeschakeld
Kleur: Mineralgrau
Hard getwijfeld tussen glaciersilber maar uiteindelijk toch voor Mineralgrau gegaan.
Velgen: Alu velgen styling 400M 18"
Interieur: Leder Dakota Schwarz
M sportpakket
Comfort Pack Plus
Connectivity Pack
Adaptieve M sportophanging
Zonnewerend glas achteraan
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels (dan zijn ze ook elektrisch inklapbaar)
Verwarmde zetels vooraan
Hogedrukreiniging koplampen
Park distance control
Xenonlichten
Navigatie professional
Levering begin volgend jaar.....
Ik kan haast niet meer wachten.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenGooi er nog een automaat in.
1. Budgetair. Voor die 2000 € meerprijs voor een automaat neem ik liever andere optie's. Trouwens, je moet ergens een grens trekken.
2. Vriendin is soms wagenziek. En dat heeft ze sneller bij het rijden met een automaat. Vooral dan bij het afremmen tot stilstand.
3. Ik hou wel van de manuele handling.
Maar los daarvan vind ik een automaat wel zalig om te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Son Bekijk BerichtenEen paar redenen waarom geen automaat:
1. Budgetair. Voor die 2000 € meerprijs voor een automaat neem ik liever andere optie's. Trouwens, je moet ergens een grens trekken.
2. Vriendin is soms wagenziek. En dat heeft ze sneller bij het rijden met een automaat. Vooral dan bij het afremmen tot stilstand.
3. Ik hou wel van de manuele handling.
Maar los daarvan vind ik een automaat wel zalig om te rijden.
Comment
Comment