Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Essen motorshow:

    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Wielen (velgen) passen. Banden van de E90 zijn echter te klein van diameter (Vb F30: 225/45 18, E90: 225/40 18 band)
      dus qua ET lukt het , de band hoogte wat lager kan ook niet zo erg zijn zeker ?

      voor de winterbanden moet dat mss wel lukken , desnoods andere banden erop
      moet eens de maat nakijken

      Comment


      • De banden zou ik net niét doen. Te klein is dan wel minder erg dan te groot, maar toch.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          De banden zou ik net niét doen. Te klein is dan wel minder erg dan te groot, maar toch.
          geef hier eens wat meer uitleg ,

          op welk vlak is het erg ?

          Comment


          • Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

            Comment




            • Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

              Comment




              • Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                Comment


                • Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                  Comment


                  • Beide prachtige wagens! De F31 is, zeker met een M-pack, een prachtige auto. Maar momenteel nijg in nog altijd meer naar de E91 fl met M-pack. Wat een mooie auto blijft dat toch. En de E91 heeft een veel mooier interieur.

                    Comment


                    • F31>e91 pfl>e91 fl
                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                      Comment


                      • De nieuwe BMW 3-serie Touring is er. We rijden de 328i en dat betekent dat de krachtigste viercilinder turbo onder de kap zit. Is dat een prettige combi? We
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Schitterende configuratie imo!

                          Comment


                          • Ik ben qua looks verkocht aan de F31 maar met de opties die ik zou nemen in combinatie de 20D zit ik boven de prijs van de 5 GT (die looks daarentegen beurk imo…) maar vooral in de buurt van de F11 (5 touring)

                            Nu ben ik benieuwd om te horen van de mensen die ervaring hebben met die 2 of ik niet beter die kleine meerprijs betaal voor een 5?
                            Aangezien ik hier op het deel van de F31 zit denk ik het niet en dus hoor ik graag waarom.
                            Ik denk dat de 3 wellicht iets sportiever rijdt maar vooraleer ik een afspraak maak en ga testen, ben ik benieuwd de mening te kennen van een aantal specialisten.
                            Thx

                            Comment


                            • De 3 touring zal sowieso wat sportiever rijden dan een 5 touring, maar dat verschil zal niet zo groot zijn. De 5 gaat stiller en comfortabeler zijn. Het grootste voordeel van de 5 vind ik het interieur. Het dashboard is echt veel knapper en duidelijk een klasse hoger dan bij de 3. En met M-sportpakket vind ik de 5 nog steeds knapper.
                              OO 00 OO

                              Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                              Comment


                              • vergelijk je dan ook met dezelfde opties.
                                wimoptiek.be op

                                Comment


                                • Ja, het zijn praktisch dezelfde opties.
                                  De "kits" zijn vollediger bij de 5 waardoor je relatief gezien dichter en dichter komt bij de prijs van de 3.
                                  In de offerte zat bij de 3 zelf geen metaalkleur en bij de 5 wel en kwam dan op respectievelijk 48000€ en 50000€ incl.

                                  Het is niet zo dat de 3 een betere GPS, infotainment en dergelijke ofzo heeft?
                                  Enige verschil dat ik merk op diverse fora lijkt dan verbruik te zijn. De 5 zit boven de 7 gemiddeld en de 3 neigt eerder naar de 6 maar mijn voet kennende ...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                    (...)Het is niet zo dat de 3 een betere GPS, infotainment en dergelijke ofzo heeft?
                                    Enige verschil dat ik merk op diverse fora lijkt dan verbruik te zijn. De 5 zit boven de 7 gemiddeld en de 3 neigt eerder naar de 6 maar mijn voet kennende ...
                                    Ik denk dat ge u op de eerste plaats moet afvragen wat voor een type wagen je het liefst rijdt. Eerder comfort gericht, of eerder sportief gericht? De 5 zal niet alleen meer verbruiken, hij zal ook trager zijn met dezelfde motorisatie.
                                    Anderzijds kan ik mij ook voorstellen dat de 5 minder uitnodigt tot sportief rijden en dus misschien bijna even zuinig uitkomt als de 3.

                                    Iig lijkt een proefrit met beiden wagens mij een noodzaak.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                      (...)In de offerte zat bij de 3 zelf geen metaalkleur en bij de 5 wel en kwam dan op respectievelijk 48000€ en 50000€ incl.
                                      Zijn dit de genegocieerde prijzen, of de standaard offerte? Ik kan mij voorstellen dat er van de 5 (zeker gezien er een FL aankomt) een grotere korting af te halen valt. Zijn wel forse prijzen voor die 3.

                                      Misschien ook in overweging te nemen: onderhoudsprijzen. Die kunnen nogal eens sterk verschillen.

                                      Comment


                                      • Dat is relatief over die dure 3
                                        Ik denk dat er initieel 6000 euro zit tussen beide maar op de 5 krijg je inderdaad betere korting en die packs zijn vollediger waardoor je uiteindelijk maar een 2000 verschil hebt.
                                        De 3 ziet er dan imo wel knapper uit door sportievere look (op geen van beiden een M aan deze prijs)

                                        Ik hou meer van een sportievere rijstijl maar door pakkans, overvolle wegen is dat helaas minder en minder het geval.
                                        Bovendien word ik zeer binnenkort voor de tweede keer papa en vandaar is die extra ruimte in de 5 misschien niet slecht.
                                        Anderzijds blijf ik de 3 zeer knap vinden.

                                        En de rest helpt me ook niet… mijn vrouw verkiest de GT (wtf!) en mijn dochter de gewone 5 of Audi A5

                                        Zal eens letten op die opmerking over interieur en dergelijke dan dit weekend

                                        Comment


                                        • De 5 GT staat op het onderstel van een de BMW 7, en trekt dus de kaart van het comfort. De 5 GT is een veel zwaardere wagen en zal ook zo aanvoelen aan het stuur, en al zeker in vgl met de nieuwe 3.
                                          Ik denk persoonlijk dat een 3, zelfs de touring, qua binnenruimte nipt gaat zijn als er nog een tweede kleine bijkomt. Zeker als het nog baby's zijn, dan moet je de eerste jaren heel wat bagage meeslepen. Ik zou in uw geval voor de 5 GT gaan als je ruimte en comfort wil. Persoonlijk zou ik voor een F10 of F11 gaan. Deze wagen is mooier dan de 5GT en is de perfecte mix van binnenruimte, comfort en sportiviteit. Ik heb nu een F10 en deze koffer is meer dan groot genoeg voor een gezin met 2 (kleine) kinderen. Als je bij de F11 niet gebruikt maakt van de ruimte boven het afdekscherm, dan is de kofferruimte van de F10 zelfs groter. Ik ben niet echt een liefhebber van een break, maar ik moet wel toegeven dat ik de F11 toch wel waanzinnig knap vind. Eigenlijk vind ik 'm zelfs een ietsiepietsie knapper dan de F10.

                                          Aan u de keuze. Ik wens je alvast veel succes.
                                          OO 00 OO

                                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X