Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
    Dit kan je instellen via je I-drive.
    Heb dit alles nagekeken en automatisch vergrendelen staat actief maar de deuren sluiten niet automatisch.
    Moet ik misschien langer wachten? Ik heb zo een 2 tal minuten gewacht.
    Kan er mij iemand juist zeggen welke optie er juist ingesteld moet worden?

Comment

• Ik heb geen BMW maar wat is de vraag precies?

Bedoel je dat de deuren automatisch op slot moeten gaan als je begint te rijden?
      Of moeten de deuren automatisch terug op slot gaan als je de deuren van het slot
      hebt gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
        Ik heb geen BMW maar wat is de vraag precies?

Bedoel je dat de deuren automatisch op slot moeten gaan als je begint te rijden?
        Of moeten de deuren automatisch terug op slot gaan als je de deuren van het slot
        hebt gedaan?
        wat ik bedoel is dat de deuren automatisch sluiten indien vergeten van wagen af te sluite na verlaten . Ik vermoed dat dit nt automatisch gaat.Ik heb namelijk de instelling in idrive nagekeken en automatische vergrendeling staat actief mr toch .sluiten de deuren nt. Ik vermoed dat deze instelling slaat op jouw 2de punt van sluiten in je deuren van slot hebt gedaan
        Kan iemand dit bevestigen?

Comment

• Als ik bij mijn auto (Opel) de deuren van het slot doe dan gaan deze automatisch terug op
          slot ALS de deuren ondertussen niet zijn open geweest.

Stel dat je volgens jou systeem je sleutels op de passagierszetel legt en je verlaat de auto ...
          Maar alles kan natuurlijk.
          Last edited by f.v; 27/11/2012, 10:23.

Comment

• (Nog) Geen idee of het bij BMW ook zo is, maar bij Audi is het alvast zo dat je enerzijds kan instellen dat de deuren in slot gaan bij het wegrijden (dacht ergens snelheid hoger dan 10 of 20km/u) en anderzijds instelbaar dat de deuren terug in 't slot gaan indien je de deuren ontgrendeld hebt via afstandsbediening en na bepaalde tijd (2m) geen enkele deur is opengedaan.

Comment

• Zowel bij de Mercedes C als de BMW E90 waar wij mee rijden, is het inderdaad zo dat de deuren sluiten bij het wegrijden en als de auto wordt geopend met de afstandsbediening, maar niet binnen de x minuten een deur wordt geopend.

Als je met de wagen gereden hebt en uitstapt zullen deze inderdaad niet automatisch sluiten (met uitzondering van keyless entry, veronderstel ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
                wat ik bedoel is dat de deuren automatisch sluiten indien vergeten van wagen af te sluite na verlaten . Ik vermoed dat dit nt automatisch gaat.Ik heb namelijk de instelling in idrive nagekeken en automatische vergrendeling staat actief mr toch .sluiten de deuren nt. Ik vermoed dat deze instelling slaat op jouw 2de punt van sluiten in je deuren van slot hebt gedaan
                Kan iemand dit bevestigen?
                Het is niet mogelijk dat de deuren automatisch sluiten nadat een deur werd geopend. Wat wel kan is dat de auto zichzelf afsluit als er na 2 min geen enkele deur werd geopend.
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                  Het is niet mogelijk dat de deuren automatisch sluiten nadat een deur werd geopend. Wat wel kan is dat de auto zichzelf afsluit als er na 2 min geen enkele deur werd geopend.
                  Inderdaad, als de deuren geopend worden met de afstandsbediening, maar niet binnen de x minuten gesloten (ook geen deuren geopend ondertss), dan zullen deze sluiten.
                  Maar als je met de wagen gereden hebt en uitstapt, zullen deze niet na x aantal tijd automatisch sluiten.
                  Vind dit beetje spijtig, indien je nu vergeten bent van de wagen af te sluiten zal deze niet automatisch sluiten.

Comment

• Bij mijn 1-reeks kan ik dat instellen dat de deuren automatisch sluiten als de deuren een bepaalde tijd gesloten blijven. Voor als je je wagen dus bent vergeten op slot te doen. Ik weet echter niet of ze deze functie hebben overgenomen bij de nieuwe 3-reeks.

Aangezien een F31 weet wanneer de sleutel in de wagen ligt (sleutelloos starten) lijkt het me logisch dat de deuren niet op slot gaan als de sleutel nog in de wagen ligt, zelfs indien de functie geactiveerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benjike Bekijk Berichten
                      (Nog) Geen idee of het bij BMW ook zo is, maar bij Audi is het alvast zo dat je enerzijds kan instellen dat de deuren in slot gaan bij het wegrijden (dacht ergens snelheid hoger dan 10 of 20km/u) en anderzijds instelbaar dat de deuren terug in 't slot gaan indien je de deuren ontgrendeld hebt via afstandsbediening en na bepaalde tijd (2m) geen enkele deur is opengedaan.
                      Zo is het bij Opel dus ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        Bij mijn 1-reeks kan ik dat instellen dat de deuren automatisch sluiten als de deuren een bepaalde tijd gesloten blijven. Voor als je je wagen dus bent vergeten op slot te doen. Ik weet echter niet of ze deze functie hebben overgenomen bij de nieuwe 3-reeks.

Aangezien een F31 weet wanneer de sleutel in de wagen ligt (sleutelloos starten) lijkt het me logisch dat de deuren niet op slot gaan als de sleutel nog in de wagen ligt, zelfs indien de functie geactiveerd is.
                        Klopt inderdaad, de sleutel is niet aanwezig in de wagen en toch sluit hij de deuren niet automatisch na x aantal tijd (na aankomst).
                        Kan iemand anders bevestigen of dit normaal is bij een F31 or niet?

Comment

• FokkoooOOOoOOOoOOOoo

Nog steeds actief op dit forum? :-P
                          Heb net een mailtje gedaan naar Salesafter voor een mat voor in de koffer... en toen zag ik standverwarming...
                          Was hier even aan het rondkijken of iemand daar ervaring met heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glls Bekijk Berichten
                            FokkoooOOOoOOOoOOOoo

Nog steeds actief op dit forum? :-P
                            Heb net een mailtje gedaan naar Salesafter voor een mat voor in de koffer... en toen zag ik standverwarming...
                            Was hier even aan het rondkijken of iemand daar ervaring met heeft.
                            Dag Gilles, fijn dat je zo in een open forum contact met me opneemt
                            Ik heb geen idee of je een standkachel kunt naplaatsen op een F31, mischien dat anderen hier op kunnen toelichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                              Dag Gilles, fijn dat je zo in een open forum contact met me opneemt
                              Ik heb geen idee of je een standkachel kunt naplaatsen op een F31, mischien dat anderen hier op kunnen toelichten?
                              Tuurlijk kan dat. Op nagenoeg elke auto.

Comment

• Naar het schijnt komt er toch een EDE versie van de Touring, volgens Autoweek:
                                Zo komt de huidige 320d EfficientDynamics Edition (EDE) ook als Touring op de markt. Daarmee heeft BMW de enige 'premium' stationwagen in handen die binnen dit tarief valt. Onder de kap ligt het blok dat wel al kennen uit de sedan, waar hij dezelfde 163 pk levert. Het gemiddeld verbruik ligt op 4,3 l/100km en de CO2-uitstoot bedraagt 112 g/km.

Comment

• Kan zo'n EDE ook met automaat besteld worden?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De 320 EfficiëntDynamics Edition met automaat is in Nl verkrijgbaar.

Comment

• Bestaat er een mogelijkheid om flitspalen op te laden op een OEM Business GPS in de F31?
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Weet er iemand of het mogelijk is om de dual zone klimaatregeling in "mono modus" in te stellen? Ik zit meestal alleen in de wagen en vind het gemakkelijker als beide zones tegelijk verwarmen/verkoelen als ik aan een knop draai. Tot nog toe heb ik nog niet gevonden hoe dat te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand of het mogelijk is om de dual zone klimaatregeling in "mono modus" in te stellen? Ik zit meestal alleen in de wagen en vind het gemakkelijker als beide zones tegelijk verwarmen/verkoelen als ik aan een knop draai. Tot nog toe heb ik nog niet gevonden hoe dat te doen.
                                          Bij de E91 moet je in het midden van die draaiknop drukken "all" groen lichtje gaat dan branden....

Comment

Working...
                                          X