Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo, ik overweeg een 318 aan te schaffen maar zit toch met enkele vragen (ben BMW-leek): klopt het dat je een Y kabel moet gebruiken om een ipod via de radio (business gps) af te spelen? lijkt me nogal middeleeuws om de audio door een mini-jack te sturen. kan de radio mac geformatteerde ipods aan (kan niet bij alle merken)? en tenslotte vind ik het heel spijtig dat de kofferruimte (bij een modern line met oester interieur) beige is wat echt niet proper te houden is. iemand een tip om een koffermat te bestellen die omklapbaar is dwz als je de zetels platlegt klap je de koffermat open zodat ze verdubbelt in formaat en de koffer en zetel bedekt? blijkbaar niet standaard via BMW accessoires te bestellen

Comment

• Bestaat er ergens een mogelijkheid om de handleiding van de F31 te downloaden?
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Zeer geslaagde wagen maar de concurrentie ligt op de loer en biedt tegenwoordig evenwaardige wagens aan voor een scherpere prijs (Passat , Avensis , Octavia ,Laguna...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
          Bestaat er ergens een mogelijkheid om de handleiding van de F31 te downloaden?
          Ja, op meinbmw.de kan je alles downloaden wat met je auto te maken heeft (in 't Duits, wel). Dus: registreren en met behulp van een chassisnummer (mits wat zoeken vind je die vrijelijk op 't net) een F31 toevoegen aan je auto's, en dan de handleiding(en) downloaden.

Comment

• Thanks!!
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
              Zeer geslaagde wagen maar de concurrentie ligt op de loer en biedt tegenwoordig evenwaardige wagens aan voor een scherpere prijs (Passat , Avensis , Octavia ,Laguna...)
              Toch even vermelden dat de kwaliteit van afwerking en het rijplezier stukken hoger ligt dan de merken met een scherpere prijs.
              Ik kom van een Insignia naar een F31 en het verschil is werelds. Nooit krijg je mij nog achter het stuur van zo'n onding.

Comment

• opel zijn dan ook wel echt bagger karren uiteraard. Zelf heb ik ongeveer 6 maand met de nieuwe Astra rondgereden en nooit was ik zo blij dan de dag dat ik hem mocht afgeven voor m'n Merc C200 .
                Nog een 2-tal weken en mag m'n F31 gaan afhalen en daar kijk ik ook rijkhalzend naar uit. De Merc is niet slecht, maar er storen me gewoon iets teveel dingen aan om hem echt goed te vinden, zelfs de 4j oude A4 van m'n madam vind ik nog leuker om mee te rijden. hopelijk heb ik dit niet met m'n BMW, maar de testrit was al super en vooral het feit dat m'n rechterknie niet meer tegen de middenconsole gaat komen door de vorm van de middenconsole.
                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Wat zijn de saloncondities op de F30/31? Een pack gratis, extra korting,...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ce_gusse Bekijk Berichten
                    Toch even vermelden dat de kwaliteit van afwerking en het rijplezier stukken hoger ligt dan de merken met een scherpere prijs.
                    Ik kom van een Insignia naar een F31 en het verschil is werelds. Nooit krijg je mij nog achter het stuur van zo'n onding.
                    Kwaliteit van afwerking? BMW is niet meer wat het vroeger geweest is, vanaf de 5 serie zijn ze inderdaad heel goed afgewerkt... Maar de 3 serie is echt niet goed afgewerkt voor de prijs die je ervoor moet betalen. Gewoon al het feit dat een merk als bmw plastic playmobil hout in zo'n auto durft steken... Qua interieurkwaliteit kan BMW nog heel veel leren van Mercedes en Audi.
                    Last edited by ; 15/01/2013, 16:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                      Kwaliteit van afwerking? BMW is niet meer wat het vroeger geweest is, vanaf de 5 serie zijn ze inderdaad heel goed afgewerkt... Maar de 3 serie is echt niet goed afgewerkt voor de prijs die je ervoor moet betalen. Gewoon al het feit dat een merk als bmw plastic playmobil hout in zo'n auto durft steken... Qua interieurkwaliteit kan BMW nog heel veel leren van Mercedes en Audi.

Heb vroeger Mercedes en Audi gereden, nu BMW. Is de kwaliteit van Mercedes en Audi dan zoveel beter? Na een dikke twee jaar nog geen rammeltje te horen (voor mij heel belangrijk). Was bij Audi toch wel andere koek. Persoonlijke ervaring: inzake "rijplezier" kan BMW in ieder geval veel leren aan Audi en Mercedes.

Comment

• Mijn ervaring is dat bmw leuker rijdt dan de concurrentie maar de audi staat wel een paar niveau's hoger qua afwerking. De C klasse vond ik dan weer teveel plastiek voor zijn prijs.
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik kan volgen dat Audi interieur-gewijs beter afgewerkt is dan BMW ... althans als je de vergelijking A4 - 3er maakt.
                          Bij BMW is de afwerking bij een einser dan weer stukken properder dan een A3, of ligt het aan mij? A3 lijkt zo kaal, tov een 1reeks die huiselijk en gezellig oogt/aanvoelt.

Punt is, het is een keuze die je moet maken. Mij stoort de 'mindere' afwerking van dat interieur bij een 3-reeks zeker niet (in tegendeel, ik ben fan, ondanks dat de gebruikte materialen in een A4 misschien een iets hogere standaard hebben). Echter weegt dat verschil in afwerkingsgraad van het interieur niet op tegen het verschil in rijgedrag/-ervaring tussen de 3er en A4. Ook moet je weten dat een quasi gelijk uitgeruste A4 pak meer kost van een 3er (onlangs nog uit nieuwsgierigheid de vergelijking gemaakt). Aan alle Audi-fans, ik gooi hier zeker geen steen naar Audi ;-)
                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• WOOHOO, de wagen is binnen, vanaf dinsdag mag ik hem ophalen, hopelijk krijg ik de afspraken op dinsdag geregeld

Comment

• 325d Touring komt eraan om gat op te vullen tussen 320d en 330d ... Spijtig géén zescilinder meer ...

Comment

• Wanneer komen de Xdrive varianten ongeveer op de markt? Mijn vader heeft hier wel interesse naar :-)

Comment

• Ze zijn bestelbaar, zie de Duitse prijs- en optielijst die in gaat vanaf maart 2013.

316i - 320i - 320i xDrive - 328i - 328i xDrive - 335i - 335i xDrive
                                  316d - 318d - 320d - 320d xDrive - 320d EDE - 325d - 330d - 330d xDrive

Comment

• Iemand die weet of het mogelijk is om een digitale km aanduider te laten configureren op de boordcomputer via de garage? Dit is iets wat toch wel mis op de nieuwe F31 (zonder GPS).
                                    Last edited by ; 31/01/2013, 10:40.

Comment

• YES, ik heb hem, SUPERZALIGE wagen om mee te rijden. een dezer zal ik enkele foto's nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        YES, ik heb hem, SUPERZALIGE wagen om mee te rijden. een dezer zal ik enkele foto's nemen
                                        Proficiat! Heb de mijne nu sinds 17 januari, ondertussen al 4000km op de teller gezet , motor begint nu los te komen. Vrijdag vertrekken we richting sneeuw, dus daar z'n wintereigenschappen eens testen..

veel plezier met de leukste break van t moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                          YES, ik heb hem, SUPERZALIGE wagen om mee te rijden. een dezer zal ik enkele foto's nemen
                                          Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                          Proficiat! Heb de mijne nu sinds 17 januari, ondertussen al 4000km op de teller gezet , motor begint nu los te komen. Vrijdag vertrekken we richting sneeuw, dus daar z'n wintereigenschappen eens testen..

veel plezier met de leukste break van t moment
                                          Welke motorisatie(s) ?
                                          2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Working...
                                          X