Hallo, ik overweeg een 318 aan te schaffen maar zit toch met enkele vragen (ben BMW-leek): klopt het dat je een Y kabel moet gebruiken om een ipod via de radio (business gps) af te spelen? lijkt me nogal middeleeuws om de audio door een mini-jack te sturen. kan de radio mac geformatteerde ipods aan (kan niet bij alle merken)? en tenslotte vind ik het heel spijtig dat de kofferruimte (bij een modern line met oester interieur) beige is wat echt niet proper te houden is. iemand een tip om een koffermat te bestellen die omklapbaar is dwz als je de zetels platlegt klap je de koffermat open zodat ze verdubbelt in formaat en de koffer en zetel bedekt? blijkbaar niet standaard via BMW accessoires te bestellen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Bestaat er ergens een mogelijkheid om de handleiding van de F31 te downloaden?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenBestaat er ergens een mogelijkheid om de handleiding van de F31 te downloaden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenZeer geslaagde wagen maar de concurrentie ligt op de loer en biedt tegenwoordig evenwaardige wagens aan voor een scherpere prijs (Passat , Avensis , Octavia ,Laguna...)
Ik kom van een Insignia naar een F31 en het verschil is werelds. Nooit krijg je mij nog achter het stuur van zo'n onding.
Comment
-
opel zijn dan ook wel echt bagger karren uiteraard. Zelf heb ik ongeveer 6 maand met de nieuwe Astra rondgereden en nooit was ik zo blij dan de dag dat ik hem mocht afgeven voor m'n Merc C200 .
Nog een 2-tal weken en mag m'n F31 gaan afhalen en daar kijk ik ook rijkhalzend naar uit. De Merc is niet slecht, maar er storen me gewoon iets teveel dingen aan om hem echt goed te vinden, zelfs de 4j oude A4 van m'n madam vind ik nog leuker om mee te rijden. hopelijk heb ik dit niet met m'n BMW, maar de testrit was al super en vooral het feit dat m'n rechterknie niet meer tegen de middenconsole gaat komen door de vorm van de middenconsole.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ce_gusse Bekijk BerichtenToch even vermelden dat de kwaliteit van afwerking en het rijplezier stukken hoger ligt dan de merken met een scherpere prijs.
Ik kom van een Insignia naar een F31 en het verschil is werelds. Nooit krijg je mij nog achter het stuur van zo'n onding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenKwaliteit van afwerking? BMW is niet meer wat het vroeger geweest is, vanaf de 5 serie zijn ze inderdaad heel goed afgewerkt... Maar de 3 serie is echt niet goed afgewerkt voor de prijs die je ervoor moet betalen. Gewoon al het feit dat een merk als bmw plastic playmobil hout in zo'n auto durft steken... Qua interieurkwaliteit kan BMW nog heel veel leren van Mercedes en Audi.
Heb vroeger Mercedes en Audi gereden, nu BMW. Is de kwaliteit van Mercedes en Audi dan zoveel beter? Na een dikke twee jaar nog geen rammeltje te horen (voor mij heel belangrijk). Was bij Audi toch wel andere koek. Persoonlijke ervaring: inzake "rijplezier" kan BMW in ieder geval veel leren aan Audi en Mercedes.
Comment
-
Ik kan volgen dat Audi interieur-gewijs beter afgewerkt is dan BMW ... althans als je de vergelijking A4 - 3er maakt.
Bij BMW is de afwerking bij een einser dan weer stukken properder dan een A3, of ligt het aan mij? A3 lijkt zo kaal, tov een 1reeks die huiselijk en gezellig oogt/aanvoelt.
Punt is, het is een keuze die je moet maken. Mij stoort de 'mindere' afwerking van dat interieur bij een 3-reeks zeker niet (in tegendeel, ik ben fan, ondanks dat de gebruikte materialen in een A4 misschien een iets hogere standaard hebben). Echter weegt dat verschil in afwerkingsgraad van het interieur niet op tegen het verschil in rijgedrag/-ervaring tussen de 3er en A4. Ook moet je weten dat een quasi gelijk uitgeruste A4 pak meer kost van een 3er (onlangs nog uit nieuwsgierigheid de vergelijking gemaakt). Aan alle Audi-fans, ik gooi hier zeker geen steen naar Audi ;-)・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk BerichtenYES, ik heb hem, SUPERZALIGE wagen om mee te rijden. een dezer zal ik enkele foto's nemen
veel plezier met de leukste break van t moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk BerichtenYES, ik heb hem, SUPERZALIGE wagen om mee te rijden. een dezer zal ik enkele foto's nemenOorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenProficiat! Heb de mijne nu sinds 17 januari, ondertussen al 4000km op de teller gezet , motor begint nu los te komen. Vrijdag vertrekken we richting sneeuw, dus daar z'n wintereigenschappen eens testen..
veel plezier met de leukste break van t moment・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment