Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo ,

Na 5 jaar met mijn firmawagen BMW 318D E90 ben ik aan een nieuwe toe.

Ik heb alvast onderstaande goedgekeurde offerte van mijn CEO

BMW F31 Touring 318D Sportline 318D 143Pk
    Velgen Styling 392
    Comfort Pack Plus
    Connectivity Pack
    getinte achterruiten
    elektronisch wegklapbare trekhaak.

Momenteel heb ik als buitenkleur Sprankling Graphite. Bij deze wil ik eens afstappen van grijs
    Nu twijfel ik nog tussen zwart,wit en Havanna.

Zwart met zwartgetinte ruiten blijft een klassieker, maar is toch ook niet gedurfd. en zie je toch ook al jaren rondrijden. Ik overweeg dus bij deze eens om Havanna te nemen.

Ktwijfel echter nog om de aluminium raamomlijsting en deuromlijsting erbij te nemen. Zal dit het sportief karakter niet wat laten verloren gaan?

Verder kies ik voor zwart lederen sportzetels met rood stiksel ( hoort bij de sportline )
    Zijn er forumleden met dezelfde samenstelling aan buitenzijde? Zoja laat de foto's maar komen.

Graag jullie reacties inzake kleursamenstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f30boy Bekijk Berichten
      Hallo ,

Na 5 jaar met mijn firmawagen BMW 318D E90 ben ik aan een nieuwe toe.

Ik heb alvast onderstaande goedgekeurde offerte van mijn CEO

BMW F31 Touring 318D Sportline 318D 143Pk
      Velgen Styling 392
      Comfort Pack Plus
      Connectivity Pack
      getinte achterruiten
      elektronisch wegklapbare trekhaak.

Momenteel heb ik als buitenkleur Sprankling Graphite. Bij deze wil ik eens afstappen van grijs
      Nu twijfel ik nog tussen zwart,wit en Havanna.

Zwart met zwartgetinte ruiten blijft een klassieker, maar is toch ook niet gedurfd. en zie je toch ook al jaren rondrijden. Ik overweeg dus bij deze eens om Havanna te nemen.

Ktwijfel echter nog om de aluminium raamomlijsting en deuromlijsting erbij te nemen. Zal dit het sportief karakter niet wat laten verloren gaan?

Verder kies ik voor zwart lederen sportzetels met rood stiksel ( hoort bij de sportline )
      Zijn er forumleden met dezelfde samenstelling aan buitenzijde? Zoja laat de foto's maar komen.

Graag jullie reacties inzake kleursamenstelling.
      Zeker voor Havanna gaan met de alu raamomlijsting!

Comment

• Ik zou gaan voor contrast. Zwart met alu raamomlijsting of wit met zwarte raamomlijsting. Havanna vind ik klassiek. Velen vinden de alu raamomlijsting een minder sportieve uitstraling. Ik ben het daar niet mee eens. Wat grotere wielen helpen ook!
        2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
          Ik vind het een knappe touring, maar de achterkant is raar verwerkt, als je vanaf de zijkant kijkt is het gelijk zo een "uitsteeksel" naar achteren...
          Da vin ik er nu ook af zie! Kvin em nie zo mooi als bevoorbeeld nen E46 achteraan, dus da kon wel beter vond ik.
          Vooraan is em super geslaagd, dus opteer ik meer voor een berline dan een touring, kwa uiterlijk in zijn volledige vorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn_mk2 Bekijk Berichten
            Da vin ik er nu ook af zie! Kvin em nie zo mooi als bevoorbeeld nen E46 achteraan, dus da kon wel beter vond ik.
            Vooraan is em super geslaagd, dus opteer ik meer voor een berline dan een touring, kwa uiterlijk in zijn volledige vorm.
            Maar zo'n touring is wel vele malen handiger (laadruimte) dan een berline. Voor mij niks anders meer dan een touring/break/avant. Niks zo handig.
            Last edited by Speedhunter; 18/04/2013, 19:04.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Besteld!

BMW F31 Touring 318d 136pk

Steptronic automaat
              Sport Line
              Decoratieve lijsten Aluminium Längsschliff fein
              Sierlijst in Schwarz hochglänzend
              Comfort Pack
              Connectivity Pack
              Xenonlichten
              Verwarmde voorzetels

Levering verwacht 2de helft van juni

Comment

• Leuk, je hebt precies nog meer opties gekregen dan je eerst in gedachten had
                VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• de wagen bevalt me na enkele weken zeer prima, maar strikt gezien vind ik hem net iets te karig uitgerust. Ik heb het comfort pack en persoonlijk vind ik wel dat er bvb achteraan een 12V aansluiting mocht zijn en leeslampjes, ook vooraan zijn de individuele leeslampen soms een gemis.
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                    de wagen bevalt me na enkele weken zeer prima, maar strikt gezien vind ik hem net iets te karig uitgerust. Ik heb het comfort pack en persoonlijk vind ik wel dat er bvb achteraan een 12V aansluiting mocht zijn en leeslampjes, ook vooraan zijn de individuele leeslampen soms een gemis.
                    Zo gaat dat bij BMW (en even goed bij de concurrentie): daarvoor laten ze je nog eens bijbetalen - zeker in het geval van die leeslampjes die in een "lichtpakket" van bijna € 300 vervat zitten.
                    Bij BMW heb ik altijd gevonden dat die packs er precies meer op gericht zijn van je te verplichten een hoop opties erbij te nemen die je eigenlijk niet wil, maar waar je uiteindelijk wel voor betaalt, ook al krijg je zogezegd korting omdat het een pack is.
                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                      Zo gaat dat bij BMW (en even goed bij de concurrentie): daarvoor laten ze je nog eens bijbetalen - zeker in het geval van die leeslampjes die in een "lichtpakket" van bijna € 300 vervat zitten.
                      Bij BMW heb ik altijd gevonden dat die packs er precies meer op gericht zijn van je te verplichten een hoop opties erbij te nemen die je eigenlijk niet wil, maar waar je uiteindelijk wel voor betaalt, ook al krijg je zogezegd korting omdat het een pack is.
                      marketing.... Waar is de tijd dat de meeste zaken enkel rond engineering draaide

Comment

• Ik zit met een vraag omtrent multimedia-interface in F31. Bij aansluiten van iPhone(5, weet niet of dat er iets toe doet) met USB-kabel (OEM kabel, geen chinese brol, dat geeft nog meer troubles) start de Multimedia-app van BMW Nav altijd automatisch de iTunes playlists. Wanneer ik bijvoorbeeld Spotify opstart heeft dat geen effect en start hij automatisch terug de playback van iTunes-app. Is er iemand die weet of er een mogelijkheid is dit tegen te gaan? Ik slaag er nu en dan in om Spotify toch werkende te krijgen mits afsluiten van iTunes app, kabel in en uit te trekken maar zonder werkend patroon ... Voor alle duidelijkheid, ik beschik enkel over Nav Pro; géén BMW-apps en tevens géén uitgebreide bluetooth.
                        Precies ook weinig duidelijkheid te vinden hieromtrent op internet, misschien zijn hier mensen met gelijkaardige situaties die er wél wat duidelijkheid in vinden?
                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Sorry Stichel, geen idee. Ben al blij da m'n zoon een boel van m'n favoriete muziek in de auto heeft opgeslagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                            Sorry Stichel, geen idee. Ben al blij da m'n zoon een boel van m'n favoriete muziek in de auto heeft opgeslagen.
                            Ja die HDD enzo is echt wel super! Ook de standaard connectie naar iPhone voor iTunes en zelfs podcasts is super. Enkel jammer dat er zo'n onduidelijkheid is over gebruik van externe apps. Het is wel degelijk mogelijk vermits het mij soms lukt maar er zit geen regelmaat in. Bummer :-) Thanks anyway!
                            2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Heeft iemand ervaring met de levertermijnen?
                              De mijne is net (vorige dinsdag) besteld en de verkoper zei me dat hij ervoor kon zorgen dat de wagen er ging zijn voor mijn huidige lease afloopt (30 juni). Lijkt me wel heel snel

Specs:
                              BMW 318D Touring (143pk)
                              Kleur: Glaciersilver

Opties:
                              - Sport line (velgkeuze: 392 17"), binnen heb ik gekozen voor alle decoratieve sierlijsten in zwarte hoogglans behalve de sierlijst op het dash, die blijft in het rood, zoals het hoort op de sport line. Zetels: Sensatec zwart
                              - Comfort Pack
                              - Connectivity pack

Comment

• Mooie wagen , de kunstlederen zetels zijn veruit te verkiezen boven de Dakota leder zetels wegens de prijs en onderhoudsvriendelijkheid.

Comment

• ja, de verkoper liet me het verschil zoeken tussen leder en sensatec, en ik zag het verschil eerlijk gezegd niet. Daarenboven zijn het nu de BMW comfort days waarbij ze een gratis lederen interieur geven. Ik rijd slechts 4-jaar met die wagen dus leder is voor mij niet echt nodig. Daarenboven krijg ik het prijsverschil van leder vs sensatec als korting, waardoor ik die sport line kon kiezen.

Comment

• Ik zou de gewone stoffen zetels van de sport line nemen en met het vrijgekomen bedrag de zwarte dakhemel aanvinken, veel knapper dan dat lelijk grijs. En sesatec durft wel eens scheuren na verloop van tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Ik zou de gewone stoffen zetels van de sport line nemen en met het vrijgekomen bedrag de zwarte dakhemel aanvinken, veel knapper dan dat lelijk grijs. En sesatec durft wel eens scheuren na verloop van tijd.
                                      Geen slecht idee
                                      Alhoewel de carroseriekleur glaciersilber is en het volledige interieur is zwart, dus die grijze dakhemel kan misschien wel passen.
                                      Ik neem ook de buitenspiegels in zwarte hoogglans

Comment

• Versta me niet verkeerd, het misstaat niet hoor. Ik persoonlijk vind het gewoon niet zo mooi dat het interieur ineens van zwart naar grijs overgaat.

Comment

• Ik begrijp niet dat ze een meerprijs durven vragen voor een zwarte dakhemel . Dat kost hen in de productie niets meer dan een witte. Typisch BMW zeker om uit alles geld te kloppen ?

Comment

Working...
                                          X