Hallo ,
Na 5 jaar met mijn firmawagen BMW 318D E90 ben ik aan een nieuwe toe.
Ik heb alvast onderstaande goedgekeurde offerte van mijn CEO
BMW F31 Touring 318D Sportline 318D 143Pk
Velgen Styling 392
Comfort Pack Plus
Connectivity Pack
getinte achterruiten
elektronisch wegklapbare trekhaak.
Momenteel heb ik als buitenkleur Sprankling Graphite. Bij deze wil ik eens afstappen van grijs
Nu twijfel ik nog tussen zwart,wit en Havanna.
Zwart met zwartgetinte ruiten blijft een klassieker, maar is toch ook niet gedurfd. en zie je toch ook al jaren rondrijden. Ik overweeg dus bij deze eens om Havanna te nemen.
Ktwijfel echter nog om de aluminium raamomlijsting en deuromlijsting erbij te nemen. Zal dit het sportief karakter niet wat laten verloren gaan?
Verder kies ik voor zwart lederen sportzetels met rood stiksel ( hoort bij de sportline )
Zijn er forumleden met dezelfde samenstelling aan buitenzijde? Zoja laat de foto's maar komen.
Graag jullie reacties inzake kleursamenstelling.
Na 5 jaar met mijn firmawagen BMW 318D E90 ben ik aan een nieuwe toe.
Ik heb alvast onderstaande goedgekeurde offerte van mijn CEO
BMW F31 Touring 318D Sportline 318D 143Pk
Velgen Styling 392
Comfort Pack Plus
Connectivity Pack
getinte achterruiten
elektronisch wegklapbare trekhaak.
Momenteel heb ik als buitenkleur Sprankling Graphite. Bij deze wil ik eens afstappen van grijs
Nu twijfel ik nog tussen zwart,wit en Havanna.
Zwart met zwartgetinte ruiten blijft een klassieker, maar is toch ook niet gedurfd. en zie je toch ook al jaren rondrijden. Ik overweeg dus bij deze eens om Havanna te nemen.
Ktwijfel echter nog om de aluminium raamomlijsting en deuromlijsting erbij te nemen. Zal dit het sportief karakter niet wat laten verloren gaan?
Verder kies ik voor zwart lederen sportzetels met rood stiksel ( hoort bij de sportline )
Zijn er forumleden met dezelfde samenstelling aan buitenzijde? Zoja laat de foto's maar komen.
Graag jullie reacties inzake kleursamenstelling.
Comment