Oorspronkelijk geplaatst door bartdc
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenMaar bij de prof kan je splitscreen instellen en blijft een deel van je scherm toch op pijlweergave of kaart staan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenKlopt, maar feit dat je door op de nav knop te drukken terug de kaart ziet, zal bij de business toch ook zijn. Is,idd een kleiner scherm, verer ook geen harde schijf enzo dacht ik, maar qua echte nav mogelijkheden? Denk niet dat dat iets scheelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten+ bij de prof (of als optie apart) heb je het instrumentencombi high, dit is deels digitaal en daar komen de pijlen ook op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenMaar dat kan bij de business dus ook, buiten het groter scherm, een harde schijf en splitscreen is er verder geen verschil buiten dan de overdreven prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenNeen, eigenlijk niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk dacht ook voice control?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten...
- airco te zwak: vorige zomer bij 35° in Zuid-Frankrijk was hij niet koel te krijgen...
...
Klopt het trouwens ook dat er standaard geen alarm zit op de F31?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikoen Bekijk BerichtenNog iemand die problemen heeft met de airco of deze ondermaatst vindt?
Klopt het trouwens ook dat er standaard geen alarm zit op de F31?・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikoen Bekijk BerichtenKlopt het trouwens ook dat er standaard geen alarm zit op de F31?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikoen Bekijk BerichtenNog iemand die problemen heeft met de airco of deze ondermaatst vindt?
Klopt het trouwens ook dat er standaard geen alarm zit op de F31?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtentoevallig hier nog mensen met een bestelling lopende?
De mijne is de 1e week van januari doorgegeven en voorzien nu voor 17/3 ten vroegste ik had gehoopt hem vroeger te hebben
Was extreem vroeg volgens verkoper, is een F31 320dAS M-Estoril. Msh iets te maken met het kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senninho Bekijk BerichtenDe mijne is 14/01 besteld, 31/01 geproduceerd, 07/02 bij dealer en 14/02 op mijn oprit.
Was extreem vroeg volgens verkoper, is een F31 320dAS M-Estoril. Msh iets te maken met het kleur?
was het een leasing?
kleur is zwart hier, lijkt me vrij standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtentoevallig hier nog mensen met een bestelling lopende?
De mijne is de 1e week van januari doorgegeven en voorzien nu voor 17/3 ten vroegste ik had gehoopt hem vroeger te hebben
BMW kennende komt hij zowiezo wel vroeger dan de verwachte leverdatum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenlol later besteld en een maand vroeger geleverd :')
was het een leasing?
kleur is zwart hier, lijkt me vrij standaard
Bij de bestellling zei de verkoper normaal rond eind maart.
's Avonds belde hij terug dat er een eerder slot vrijgekomen was en dat het begin maart ging worden.
Pic toegevoegd, wel content van (na 5 dagen )
Comment
Comment