Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
    Ja, maar ik kan bijna niet geloven dat dat bij de business niet zo is?
    Maar bij de prof kan je splitscreen instellen en blijft een deel van je scherm toch op pijlweergave of kaart staan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
      Maar bij de prof kan je splitscreen instellen en blijft een deel van je scherm toch op pijlweergave of kaart staan!
      Klopt, maar feit dat je door op de nav knop te drukken terug de kaart ziet, zal bij de business toch ook zijn. Is,idd een kleiner scherm, verer ook geen harde schijf enzo dacht ik, maar qua echte nav mogelijkheden? Denk niet dat dat iets scheelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
        Klopt, maar feit dat je door op de nav knop te drukken terug de kaart ziet, zal bij de business toch ook zijn. Is,idd een kleiner scherm, verer ook geen harde schijf enzo dacht ik, maar qua echte nav mogelijkheden? Denk niet dat dat iets scheelt.
        Ja, je kan volgend mij ook gewoon op nav duwen.

Comment

• + bij de prof (of als optie apart) heb je het instrumentencombi high, dit is deels digitaal en daar komen de pijlen ook op!

Comment

+ bij de prof (of als optie apart) heb je het instrumentencombi high, dit is deels digitaal en daar komen de pijlen ook op!
            Maar dat kan bij de business dus ook, buiten het groter scherm, een harde schijf en splitscreen is er verder geen verschil buiten dan de overdreven prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
              Maar dat kan bij de business dus ook, buiten het groter scherm, een harde schijf en splitscreen is er verder geen verschil buiten dan de overdreven prijs.
              Neen, eigenlijk niet

Comment

Neen, eigenlijk niet
                Ik dacht ook voice control?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Ik dacht ook voice control?
                  Ahja inderdaad, dat kan ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
                    ...
                    - airco te zwak: vorige zomer bij 35° in Zuid-Frankrijk was hij niet koel te krijgen...
                    ...
                    Nog iemand die problemen heeft met de airco of deze ondermaatst vindt?

Klopt het trouwens ook dat er standaard geen alarm zit op de F31?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikoen Bekijk Berichten

Airco doet voldoende z'n job hier! Ook aan alarm is er bij mij weten geen gebrek, prijs van de mijne lag boven bepaalde barema's voor verzekeringen waarbij alarm vereist is en zij hadden er precies geen problemen mee.
                      2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Alarmsysteem is een optie van 490 euro voor de "basis"modellen.
                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• toevallig hier nog mensen met een bestelling lopende?

De mijne is de 1e week van januari doorgegeven en voorzien nu voor 17/3 ten vroegste ik had gehoopt hem vroeger te hebben

Comment

Alarm zat in het exclusive pack dacht ik. Anders optie van +400 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                              toevallig hier nog mensen met een bestelling lopende?

De mijne is de 1e week van januari doorgegeven en voorzien nu voor 17/3 ten vroegste ik had gehoopt hem vroeger te hebben
                              De mijne is 14/01 besteld, 31/01 geproduceerd, 07/02 bij dealer en 14/02 op mijn oprit.
                              Was extreem vroeg volgens verkoper, is een F31 320dAS M-Estoril. Msh iets te maken met het kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senninho Bekijk Berichten
                                De mijne is 14/01 besteld, 31/01 geproduceerd, 07/02 bij dealer en 14/02 op mijn oprit.
                                Was extreem vroeg volgens verkoper, is een F31 320dAS M-Estoril. Msh iets te maken met het kleur?
                                lol later besteld en een maand vroeger geleverd :')

was het een leasing?

kleur is zwart hier, lijkt me vrij standaard

Comment

toevallig hier nog mensen met een bestelling lopende?

Ik heb 16/12/2013 bestelling geplaatst, 22/01/2014 afgeleverd bij de dealer en op 28/01/2014 reed ik...

BMW kennende komt hij zowiezo wel vroeger dan de verwachte leverdatum

Comment

• ik ben jaloers

en gaven ze jullie een ruimere leverdatum in het begin?

Comment

lol later besteld en een maand vroeger geleverd :')

was het een leasing?

kleur is zwart hier, lijkt me vrij standaard
                                      Geen leasing, privé aankoop
                                      Bij de bestellling zei de verkoper normaal rond eind maart.
                                      's Avonds belde hij terug dat er een eerder slot vrijgekomen was en dat het begin maart ging worden.

Pic toegevoegd, wel content van (na 5 dagen )

Last edited by ; 19/02/2014, 12:51.

Comment

• vreemd, geen idee waar het dan kan aan liggen, ik heb net ff gechecked bij de leasing en die zeggen nog steeds 17/3

Comment

• gisteren plots een mailtje van fleet, mijn wagen is reeds geleverd in de garage! 3 weken vroeger dan voorzien, een ferme meevaller dus

morgenmiddag gaan halen, I can't wait =)

Comment

Working...
                                          X